My road to Sm 2007!

Home Forums Seriösa träningsjournaler My road to Sm 2007!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 170 total)
  • Author

vader kör jag idag istället då mådde rent ut sagt skit hela passet så fanns ingen mening köra ett dåligt vad pass:)

liddell wrote:
    hur gick rygg,vader,mage passet igår.släng gärna upp det hade varit kul o se

Lycka till Martin!
    Hårdheten på benen var imponerande, ser tävlingsklara ut! :emo-thumb

Om jag har fattat det rätt, så får du inte tävla som junior i år?

Tjena Jonas tack :) jo framsidan är jag hyffsat hård på men värre med baksidan vilket alltid tar lång tid få fram riktig hårdhet på :)
    Jo jag tävlar som Junior ! hela året man fyller 23 är de :)

Jonas Lundberg wrote:
    Lycka till Martin!
    Hårdheten på benen var imponerande, ser tävlingsklara ut! :emo-thumb

Om jag har fattat det rätt, så får du inte tävla som junior i år?

YEAH BOY, vilka vikter och du dunkar ju på riktigt friskt, helt crazy, man blir fett med inspirerad som sagt var :). Hoppas du har haft en skön dag. PEACE

Tjena Martin!, måste titta in å önska dej lycka till med tävlingsplanerna, hoppas allt går som det ska nu, kommer att se riktigt bra ut!

Ska heja hårt på dej härifrån dom norrländska skogarna om jag nu inte dyker upp vill säga! :emo-thumb

Ha det fint, vi hörs!

hehe roligt höra mannen :) idag har de varit lungt med Cardio i de fina vädret o nu blir den ben 8)

Steppen1983 wrote:
    YEAH BOY, vilka vikter och du dunkar ju på riktigt friskt, helt crazy, man blir fett med inspirerad som sagt var :). Hoppas du har haft en skön dag. PEACE

Tjena, kul att du har uppdaterat journalen lite, det var intressant läsning så det blir till att följa den här.

Önskar dig också all lycka med sm satsningen, sitter i publiken och hejar på dig.

Kör hårt.

Nice work baby!
    tror inte att du skulle göra bort dig på scenen, Lycka till, kör hårt! /J.

thank you :)
    ska göra mitt bästa för inte göra de :up:

superberggren wrote:
    Nice work baby!
    tror inte att du skulle göra bort dig på scenen, Lycka till, kör hårt! /J.

sjuuukt stor martin, hade glömt hur enorm du är men blev påmind på gymmet, kommer bli bra på sm :emo-thumb

Lycka till Martin!
    Kommer hejja på dig!
    Kram

hehe nä fan men någon gång ska man bli det iallfall :)
    trevligt träffa dig mannen var tag sen håller tummarna för dig att du slipper sjukdomar o skit nu :)

koffe wrote:
    sjuuukt stor martin, hade glömt hur enorm du är men blev påmind på gymmet, kommer bli bra på sm :emo-thumb

tack Sandra :) blir de någon tävling för dig i år så man kan heja på dig med ?

SandraJ wrote:
    Lycka till Martin!
    Kommer hejja på dig!
    Kram

hehe jo jag vet lite slarvig haft fullt upp med fylla med kolisar idag får ja skylla på. :) Blev ett härligt Axelpass idag med Norskgadd och Dennis J från forumet på besök uppdaterar det imorgon när man e lite piggare :p

Robert Svensson wrote:
    Dåligt med uppdatering Martin. Fortsätt köra hårt :)

Kör hårt nu! :P

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 170 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.