Najkie’s träningsjournal(målet att bli stor) ;D

Home Forums Seriösa träningsjournaler Najkie’s träningsjournal(målet att bli stor) ;D

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Tjena allihopa.. har varit medlem ett tag här nu o skapat mig motivationen o börja träna seriösare, och nu känner jag att de är dags!

Tränat seriöst nu i ett år ungefär.. eller ja, till och från, men helt seriöst i ett halvår :P

Ålder: 20 år
    Vikt : 63 kg
    Längd: 175 cm

Mål: att bli stor o stark såklart!

Mitt upplägg ser ut så här just nu :

Måndag: Bröst / triceps

Tisdag: Rygg/axlar

Onsdag
    : vilodag

Torsdag: Mage, Biceps

Fredag: Ben, försöker ialf.. slarvat ;D men ska försöka lägga in ett pass!

Just nu står ja still i min utveckligen känner jag, men tar gärna emot tips o allt från er :D , hur ser mitt träningschema ut , är de bra eller inte ? :D

Ska försöka uppdatera så ofta som jag har tid hur de går för mig, och även ngn bild på min utveckling so far.. Over and Out:emo-thumb

Vad tycker ni om mitt schema? jag tycker de känns bra , men har problem med att öka i vikterna , mina bröst är de som jag känner släpar mest just nu, någon som har några bra tips så skriv gärna :emo-thumb

ska börja skriva dag för dag hur de går me träningen men funderar på o byta schema kanske lägga in ett bröst pass till eller vad tror ni?:D

Så här såg de ut i måndags när ja körde:

Bänk :
    40kg x 12
    50kg x 12
    60kg x 12
    70kg x 7 sen vågade jag inte öka mer , jag hade säkert orkat men hade ingen till hjälp:P

Hantelpress:
    27,5 kg x 10
    30 kg x 8
    22,5 x 12
    20 kg x 8

HantelFlyes:

15 kg x 10reps x 2set

Sned hantelpress:
    20kg x 10reps x 3 set

sen brukar ja avsluta o köra cableflyes !

och ja e ny på de här med o skriva journal o allt :p

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.