- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Najkie’s träningsjournal(målet att bli stor) ;D
Tjena allihopa.. har varit medlem ett tag här nu o skapat mig motivationen o börja träna seriösare, och nu känner jag att de är dags!
Tränat seriöst nu i ett år ungefär.. eller ja, till och från, men helt seriöst i ett halvår
Ålder: 20 år
Vikt : 63 kg
Längd: 175 cm
Mål: att bli stor o stark såklart!
Mitt upplägg ser ut så här just nu :
Måndag: Bröst / triceps
Tisdag: Rygg/axlar
Onsdag: vilodag
Torsdag: Mage, Biceps
Fredag: Ben, försöker ialf.. slarvat men ska försöka lägga in ett pass!
Just nu står ja still i min utveckligen känner jag, men tar gärna emot tips o allt från er , hur ser mitt träningschema ut , är de bra eller inte ?
Ska försöka uppdatera så ofta som jag har tid hur de går för mig, och även ngn bild på min utveckling so far.. Over and Out:emo-thumb
Vad tycker ni om mitt schema? jag tycker de känns bra , men har problem med att öka i vikterna , mina bröst är de som jag känner släpar mest just nu, någon som har några bra tips så skriv gärna :emo-thumb
ska börja skriva dag för dag hur de går me träningen men funderar på o byta schema kanske lägga in ett bröst pass till eller vad tror ni?
Så här såg de ut i måndags när ja körde:
Bänk :
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 12
70kg x 7 sen vågade jag inte öka mer , jag hade säkert orkat men hade ingen till hjälp:P
Hantelpress:
27,5 kg x 10
30 kg x 8
22,5 x 12
20 kg x 8
HantelFlyes:
15 kg x 10reps x 2set
Sned hantelpress:
20kg x 10reps x 3 set
sen brukar ja avsluta o köra cableflyes !
och ja e ny på de här med o skriva journal o allt :p
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY