Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685608

    4 Kilometer i slingan tid 19.17

    blev bara 4 kilometer innan träningsvärken samt skavsåret jag fick igår av att jogga i skor som jag aldrig joggat i innan började smärta för mycket.. så jag e rätt nöjd :)

    #685609
    sebbeboy wrote:
    4 Kilometer i slingan tid 19.17

    blev bara 4 kilometer innan träningsvärken samt skavsåret jag fick igår av att jogga i skor som jag aldrig joggat i innan började smärta för mycket.. så jag e rätt nöjd :)

    Såg du tjejen :)

    #685610
    Marina N wrote:
    Såg du tjejen :)

    Naj tyvär :(

    #685611
    sebbeboy wrote:
    Naj tyvär :(

    Du kommer möta henne den dagen som du känner dej som sliskigast och vill inte bli sedd av någon, händer alltid för mej iallafal:ph34r: :p

    #685612
    Marina N wrote:
    Du kommer möta henne den dagen som du känner dej som sliskigast och vill inte bli sedd av någon, händer alltid för mej iallafal:ph34r: :p

    haha, mycket möjligt.
    Dock så ser jag alltid lika sliskig ut när jag springer, iaf i dagsläget är ju varmt som jag vet inte vad ute.

    En bild från idag, precis sprungit mina 4 kilometer, sliskig som bara den :D

    #685613
    Marina N wrote:
    Du skulle ha svängt om och sprungit efter henne:)

    +1 :D GRYM kommentar och det från en brud. :D

    DUKTIGT SEBBE!! :up:

    Tycker det passar så bra med bilden i din journal också med tanke på dina jogg rundor…

    #685614
    lovelysmile wrote:
    +1 : GRYM kommentar och det från en brud.

    DUKTIGT SEBBE!!

    Tycker det passar så bra med bilden i din journal också med tanke på dina jogg rundor…

    Hahaha kör du en +1a på att stalka tjejen :D vad är ni för tjejer igentligen :D

    tackar för bilden, stämmer bra det med myror i byxan. Du skall bara veta hur hårt det är att ha en vilodag ;)

    så, när skall du med ut å springa så att jag har något framför att fokusera blicken på ? :)

    #685615
    sebbeboy wrote:
    Hahaha kör du en +1a på att stalka tjejen vad är ni för tjejer igentligen :D

    tackar för bilden, stämmer bra det med myror i byxan. Du skall bara veta hur hårt det är att ha en vilodag ;)

    så, när skall du med ut å springa så att jag har något framför att fokusera blicken på ?

    Varsågod!
    Det är väl bra att vi är på din sida(?) MEN nu kommer jag kanske avsluta medlemskapet i Sebastians fanclub efter ditt ”så, när skall du med ut å springa så att jag har något framför att fokusera blicken på ” :nono:

    Show some class man! :D

    #685616
    lovelysmile wrote:
    Varsågod!
    Det är väl bra att vi är på din sida(?) MEN nu kommer jag kanske avsluta medlemskapet i Sebastians fanclub efter ditt ”så, när skall du med ut å springa så att jag har något framför att fokusera blicken på ”

    Show some class man!

    HAHAHA :D Ironi kvinna, ironi

    och vi båda vet ju att du aldrig kommer säga upp medlemskapet i min fanclub, det var ju du som grundade den :emo-thumb

    Men jag ber om ursäkt:o

    #685617
    sebbeboy wrote:
    HAHAHA :D Ironi kvinna, ironi

    och vi båda vet ju att du aldrig kommer säga upp medlemskapet i min fanclub, det var ju du som grundade den :emo-thumb

    har du lite rätt i but still! 👿
    MORE CLASS, NO trash! 8)

    EDIT. Bygones! Ursäkten accepterad.

    #685618
    lovelysmile wrote:
    har du lite rätt i but still! 👿
    MORE CLASS, NO trash! 8)

    EDIT. Bygones! Ursäkten accepterad.

    Självklart, men du vet väl att jag alltid har klass,:|

    #685619

    Tja.

    Var ute på en 2 timmar och 20 minuter powerwalk precis.
    var skönt att gå å rensa tankarna lite.
    Dock blev man rätt störd lite då å då när man såg alla små lyckliga par gå hand i hand, När man själv traskar runt ensam med MP3n…

    Lite pics

    [img=http://img505.imageshack.us/img505/9383/dsc00017ix3.jpg][img=http://img505.imageshack.us/img505/4288/dsc00018gy3.jpg][img=http://img252.imageshack.us/img252/1028/dsc00019ic5.jpg]

    #685620

    [img=http://img510.imageshack.us/img510/5905/dsc00020ea5.jpg][img=http://img252.imageshack.us/img252/1244/dsc00021he4.jpg]

    #685621

    Precis hemkommen ifrån gymmet, passet idag skulle vart Axlar/Biceps.

    Men, det blev bara axlar.. var aldeless för slut efter så imorn blir det biceps tillsammans med ett lätt benpass :emo-thumb

    Sidolyft med cable

    2 plattor / 14
    2 plattor / 14
    2 plattor / 14

    Axelpress i maskin

    30kg / 18
    30kg / 18
    30kg / 13

    Baksida axlar i pecdec-maskinen

    45.5kg / 18
    45.5kg / 15
    41kg / 14

    Drag till hakan
    Första gången jag kör denna, så var lite osäker på vilken vikt jag skulle köra, därför det blev höjning varje set :D
    35kg / 18
    40kg / 18
    45kg / 18

    Rotacuff

    15kg / Failure
    15kg / Failure
    15kg / Failure

    Shrugs i bänkpress-maskinen

    80kg / 18
    80kg / 18
    80kg / 18

    Yes det var dagens axelpass, skall ut å springa lite nu, får se hur långt jag kommer. Skavsåret vid hålfoten smärtar rätt så skönt när man springer :frust:

    #685622

    Gött pass, men kör inte slut på dig… tänkte bara på att du inte orkade köra biceps, men en joggingrunda;)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.