Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685653

    Jahajopp, var träning idag med, lite sen att uppdatera bara..

    blev Axlar samt ett extra pass med bröst, lite halvslappt sådär.

    Axelpress i maskin
    (med lösa viktplattor)

    35kg / 18
    35kg / 16
    35kg / 17

    Sidolyft med cable

    2plattor / 17
    2plattor / 15
    2plattor / 12

    Drag till hakan med kabel

    8plattor / 16
    8plattor / 16
    8plattor / 16

    Bänkpress i maskin
    (med lösa viktplattor)

    50kg / 18
    50kg / 14
    40kg / 17

    Snebänk i maskin
    (med lösa viktplattor)

    25kg / 20
    35kg / 14
    25kg / 18

    Pecdec-maskinen

    50kg / 16
    50kg / 16

    Baksida axlar i pecdecen

    41kg / 20
    41kg / 14
    36kg / 14

    Baksida axlar med hantel, (vet ej vad övningen heter)

    17.5kg / 16
    17.5kg / 16
    17.5kg / 16

    Sådär ja, det var dagens pass.

    #685654

    Jahajapp,

    blev 2 timmar promenad idag, starta i Änggårsbergen, och avslutade i Botaniska-trädgården, blev lite varierad terräng,

    Kängor på som vanligt.

    Har kommit underfund med att jag trivs Extremt bra att traska runt i skog å mark, det känns änna hemma >)

    lite pics nedan

    (Har även lite pics på blommor ifrån botaniska ifall någon skulle vilja se.
    bara att hojta till så slänger jag i lite i tråden, de blev rätt bra pics)

    [img=http://img442.imageshack.us/img442/1065/dsc00025wt6.jpg][img=http://img293.imageshack.us/img293/2258/dsc00030um7.jpg][img=http://img442.imageshack.us/img442/7861/dsc00032zq3.jpg][img=http://img138.imageshack.us/img138/4943/dsc00027au1.jpg]

    #685655

    Seså?! Kom igen nuuu! :D Ge oss de rrrriiiktiga bilderna på diverse händelser & objekt som nästan var chockernade för ditt lilla hjärta medan du gick den där promenaden! :nod

    :D

    #685656
    lovelysmile wrote:
    Seså?! Kom igen nuuu! Ge oss de rrrriiiktiga bilderna på diverse händelser & objekt som nästan var chockernade för ditt lilla hjärta medan du gick den där promenaden!

    Hahahaha nu skall vi inte vara sånna.. men okay då >)

    Kan börja med den jätte trevliga och jätte söta tjejen som jag stötte på inne i Botaniska-trädgården, var riktigt trevlig att prata med och sprang inte iväg av rädsla som alla andra..( hon var även väldigt lättklädd )

    [img=http://img72.imageshack.us/img72/1496/dsc00036gn2.jpg]Hon hade även en söt liten rumpa, dock långt ifrån så söt som en viss annan tjejs, *hosta girl that smiles very lovely[/b] host*. men ändå helt okey

    [img=http://img72.imageshack.us/img72/9840/dsc00038by6.jpg]Inte nog med allt detta, så fick jag även se GIRLS GONE WILD !! LIVE !![img=http://img72.imageshack.us/img72/7536/dsc00047rn4.jpg]alltså, jag är i total chock nu !!

    #685657

    Den sista statyn påminner lite om den ena statyn vi har här på torget, fast den ser mycket snuskigare ut:p !

    Så det är sånt du sysslar med IGENTLIGEN när du e ute, smygfotograferar -nakna saker- :D

    #685658
    Marina N wrote:
    Den sista statyn påminner lite om den ena statyn vi har här på torget, fast den ser mycket snuskigare ut:p !

    Så det är sånt du sysslar med IGENTLIGEN när du e ute, smygfotograferar -nakna saker- :D

    Hahaha, nja jag var bara på ett kreativt humör å ville dra ihop någon rolig historia, dock så lät den mycket roligare då jag berätta den för lovelysmile.. men men,

    Precis vart ute på 2 timmas promenix, kängorna på :nod

    #685659

    jahopp, det blev gå i trappor idag med,

    en ny trappa idag där stegen är lite högre, 50 trappsteg från botten till toppen.:pop:

    körde dubbelkliv upp samt enkla ner, 10 gånger upp och ner, 25 kilo på ryggen.

    körde även ett lite snabbare tempo idag:nod

    #685660

    yeye.. var å tränade idag med, blev bröst/triceps

    Hantelpress

    15kg / 20
    20kg / 15
    20kg / 12

    Snebänk i maskin (med lösa viktplattor)

    25kg / 18
    25kg / 18
    25kg / 18

    Pecdec maskinen

    54.5kg / 18
    54.5kg / 16
    50kg / 18

    Sittande triceps drag

    18kg / 18
    13.5kg / 16
    13.5kg / 18

    Stående triceps pressar med en hand

    10kg / 20
    10kg / 20
    10kg / 20

    Stående triceps pressar

    30kg / 20
    40kg / 16

    yes, dagens pass detta

    #685661

    :) KÖR HÅRT PÅ MÖNSTRINGEN IMORGON SEBBE![/b]

    *håller tummarna*[/b] :)

    #685662
    lovelysmile wrote:
    :) KÖR HÅRT PÅ MÖNSTRINGEN IMORGON SEBBE![/b]

    *håller tummarna*[/b]

    Tack så mycket tjejen, du e bra snäll å omtänksam du 😮
    gick rätt bra idag, inte exakt som jag ville.. men helt okey.

    skriver sen, skall bara äta å så nu, har vart där från 07.45 – 16.00 så e lite trött :p

    kan även nämna att jag träffade en trevlig kille där, Maskin här på forumet,

    hoppas det gick bra för dig idag mannen :emo-thumb

    #685663

    Yes då.. då jag har ” HAFT ”[/b] en skada i knät, så fick blev jag ej lämplig för A-tjänst.. alltså jägartjänst and what so ever.
    även att knät har vart helt frisk i 2 år.. å jag har kunnat träna utan hinder :|

    men iaf, efter att läkarenn sagt att jag ej kunde söka till jägare så skulle jag ha konditionststet.. fick en 6a på den bara.. psyket var för omotiverat..

    på styrkan fick jag en 8a på första försöket å sedan en 9a. blev rätt chockad, trodde aldrig jag skulle få max poäng där :P

    Men men, jag fick mig en helt okey tjänst som Tjänstutdelarkillen sa var helt okey, samt hade en bra grund för att läsa på officershögskolan.

    innehåller ledarskaps-utbildning å massa bra grejjer, så jag e hyffsat nöjd.

    så i februari rycker jag in, om det inte uppstår några oväntade hinder, men tjänsten är garanterat min iaf :emo-thumb

    Skall bli intressant, samt en bra erfarenhet iaf :)

    #685664
    sebbeboy wrote:
    Yes då.. då jag har ” HAFT ”[/b] en skada i knät, så fick blev jag ej lämplig för A-tjänst.. alltså jägartjänst and what so ever.
    även att knät har vart helt frisk i 2 år.. å jag har kunnat träna utan hinder :|

    men iaf, efter att läkan sa att jag ej kunde söka till jägare så skulle jag ha konditionststet.. fick en 6a på den bara.. psyket var för omotiverat..

    på styrkan fick jag en 8a på första försöket å sen en 9a. blev rätt chockad, trodde aldrig jag skulle få max poäng där :P

    Men men, jag fick mig en helt okey tjänst som Tjänstutdelarkillen sa var den som hade mest meritvärde då man söker till Officershögskolan.

    innehåller ledarskapsutbildning å massa bra grejjer, så jag e hyffsat nöjd.

    så.. i februari rycker jag in, om det inte uppstår några oväntade hinder, men tjänsten är garanterat min iaf :emo-thumb

    GRATTIS!!![/b] :up:

    #685665
    Marina N wrote:
    GRATTIS!!![/b] :up:

    Tack så mycket :) [/b]

    #685666

    :yahoo: Glaaad för din skull!

    #685667
    lovelysmile wrote:
    :yahoo: Glaaad för din skull!

    Stort tack [/b]:nod

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.