Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685758

    synd att du inte kunde träna idag.Hoppas det går super bra imorgon istället :)

    #685759
    Oggelit0 wrote:
    synd att du inte kunde träna idag.Hoppas det går super bra imorgon istället :)

    Yess !! imorn jäklar skall jag slå nya PB, motivationen är ännu högre nu efter att ha fått skippa passet idag :emo-thumb

    #685760
    sebbeboy wrote:
    Yess !! imorn jäklar skall jag slå nya PB, motivationen är ännu högre nu efter att ha fått skippa passet idag :emo-thumb

    Yeha får hoppas att du slår nya pb :up: Vad maxar du i marklyft ?

    #685761
    Oggelit0 wrote:
    Yeha får hoppas att du slår nya pb :up: Vad maxar du i marklyft ?

    har aldrig försökt maxa, kör alltid mellan 8-10 på mark.. å de mesta e väl 120×8 om jag inte missminner mig :what:

    #685762

    Okej det e ju nice :)

    #685763
    Oggelit0 wrote:
    Okej det e ju nice :)

    E jag i bra form imorn, så skall jag se hur tungt jag kan köra en 1a på i marken :up:

    #685764

    Okej jag gissar på 150kg

    #685765
    Oggelit0 wrote:
    Okej jag gissar på 150kg

    Jo jag gissar också på det.
    Får hoppas jag klarar det då, nu känner jag ju press :D

    #685766
    sebbeboy wrote:
    Jo jag gissar också på det.
    Får hoppas jag klarar det då, nu känner jag ju press :D

    :) tar du 150 så tar du 5kilo mer en mej :P

    #685767
    Oggelit0 wrote:
    :) tar du 150 så tar du 5kilo mer en mej :P

    PRESS PRESS denna oändliga PRESS :D

    #685768
    sebbeboy wrote:
    PRESS PRESS denna oändliga PRESS :D

    HEhe o bara så du vet är jag några år yngre en dej :p

    #685769

    kört passet enu ?

    #685770
    Oggelit0 wrote:
    kört passet enu ?

    Naj naj, blir vid 17-18 tiden, träningspolaren jobbar fortfarande.

    Sitter å bulkar för fullt nu :D är pigg, kroppen vill ha mat å ja, kommer bli ett bra pass idag :emo-thumb

    #685771
    Frizzo wrote:
    Edit :) ;

    Lycka till på passet :)

    Tack så mycket, skall försöka mig på några PB idag också :P

    #685772
    Frizzo wrote:
    Akta så du inte drar på dig skador som du ångrar dig för i framtiden!

    Men du är 20 år såg jag, hur kommer det sig att du mönstrade eller vad det nu var du gjorde först nu?

    Mjo, skador är ingen hit å dra på sig, men jag kör kontrollerat å så, är bara inne i en period där motivationen å tron på mig själv står i topp :)

    hehe jag e 21 å skall göra lumpen lite sent, men det var så att när jag mönstrade som alla andra, så hade jag dels problem med ett knä, samt viljan att göra lumpen var lika med noll, (var garanterad ett jobb) så jag fick frisedel.

    Jobbet visade sig vara lögn, å jag har sedan dess ångrat att jag ej fick göra lumpen.
    Så jag skrev brev till FM, ringde runt å höll på i mer än 1 år. Tillslut gick de med på att låta mig mönstra på nytt, å de gick helt okey.. förutom läkaren som sade (ser i dina journaler att du haft problem med ett knä, ingen jägartjänst för dig icke) så drömmen om en jägartjänst gick i crash.

    men men, jag e glad ändå, får möjligheterna å göra lumpen som kommer bli starten på en framtidsplanering jag har :)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.