Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685773
    Frizzo wrote:
    Okej! Lycka till då!

    Vad blir det för PB du ska satsa på idag?

    Tack så mycket :)

    Marklyft, Latsdrag både med brett-grepp och smalt-grepp

    får se hur det går :)

    men mark skall bli intressant, har aldrig testat å köra en singel i mark någon gång

    #685774
    Frizzo wrote:
    Jag har provat, inget jag rekommenderar.

    När jag försökte lyfta 150kg för länge sedan så fick jag ryggskott, kunde inte träna på flera månader och fick ett efterföljande ryggskott någon månad senare.

    Och det är väl byggning du sysslar med (?), så maxningar i speciellt mark är inte så givande om man tänker skaderisken kontra vad du vinner på det i muskelviktsuppgång… Sure, kul i alla ära men ja du förstår min poäng säkert :)

    Konsten att lära av andras misstag!

    /Frizzo med förstörd rygg

    Jo jag förstår din poäng, å när du skrev det där angående att du fick ryggskott så börjar jag änna fundera lite.. kanske lika bra å skippa de, orkar inte ligga till sängs i några månder bara för att man skulle vara *manlig* å köra tungt

    Nejfan, det får bli att lära mig av ditt misstag, blir mångreppare på marken idag endast :up:

    #685775

    Hur gick passet ?

    #685776
    Oggelit0 wrote:
    Hur gick passet ?

    Jofan gick helt okey, ingen mark idag dock, blev lite försenad tack vare polaren.. så gymmet stängde innan vi han klart. men men,

    uppdaterar strax, skall bara käka lite :emo-thumb

    #685777

    yes idag kördes då Rygg, samt lite mage :P måste erkänna att mangträningen är något jag verkligen slarvat med.. tränat den nån gång ibland bara.. så det kändes skönt att polaren tvingade mig till det.

    T-bar roddmaskin(tar riktigt riktigt gött !!) (se bild längst ner)

    15kg / 18
    15kg / 18
    30kg / 10
    40kg / 10
    50kg / 7

    #685778

    Härligt pass .Du e riktigt stark i latsdragen med v-hantag :)

    #685779
    Frizzo wrote:
    Du är ju för fan as stark! ;)

    Den där vikten vart jag imponerad över, hur mycket väger du i dag?

    Tackar tackar, med ren vilja så går det.
    har alltid tyckt om den övningen, just för att man verkligen kan ta i för kung å fosterland

    jag väger runt 82-83 har stått rätt still i vikten, körde mycket cardio ett tag(byggde kondis för mönstringen), å där gick jag ner en del, men nu börjar jag gå upp igen :)

    Oggelit0 wrote:
    Härligt pass .Du e riktigt stark i latsdragen med v-hantag :)

    yes, gick riktigt bra, fan hela denna veckan har gått bra, positivt tänkande is the shit.
    Kom ihåg det pojkar !!

    #685780
    Frizzo wrote:
    Okidoki, Keep the good work up!

    Ett tips är att köpa [http://www.svensktkosttillskott.se/catalog/product_info.php?cPath=47_145&products_id=224 L-Leucin] för att få i dig lite extra aminosyror utan att bli mätt och på så sätt kunna få i dig ännu mer käk och växa ännu mer! :)

    Funkar great för mig i alla fall..

    Mvh

    Ohh tackar för tipset, skall beställa lite grejjer nu idag, så det kom riktigt lägligt :up:

    Lycka till med träningen själv:emo-thumb
    Är inne å spanar rätt frenetiskt i eran journal, med stort avund 😮

    #685781

    Idag blev det ingen träning..

    idag syndade jag.. middag med polarna, å även utgång.. och ja.. alkohol har intagits:ph34r:

    men men, ibland måste man vara social, man kan inte alltid leva sitt liv på gymmet ;)

    natti natti

    #685782

    Redovisning utav dagens pass då. Bröst / Biceps.
    gick helt okey, var lite trött efter helgen dock. 2 hårda festdagar, samt en lite lugnare festdag igår.. så hehe jag har all rätt att vara lite slapp :D

    Bänkpress

    50kg / 10
    50kg / 10
    80kg / 5

    #685783

    härligt pass men vad är bamse curls ?

    #685784
    Oggelit0 wrote:
    härligt pass men vad är bamse curls ?

    tänk dig att du står i mitten utav cablecrossen, du har handtagen ungefär lite lägre än axelhöjd.

    å så står du utsträckt som jesus å gör en rörelse så att de istället blir en dubbelbiceps-pose :)

    en rätt poppis övning för tjejer har jag sett :D

    #685785

    aha heter den så den brukar jag ju köra lol :)

    #685786
    Oggelit0 wrote:
    aha heter den så den brukar jag ju köra lol :)

    vettefasiken vad den igentligen heter.. men någon sa Bamsecurls till mig en gång.. sen dess har den fått heta så :D

    #685787
    sebbeboy wrote:
    vettefasiken vad den igentligen heter.. men någon sa Bamsecurls till mig en gång.. sen dess har den fått heta så :D

    Okej låter som ett bra namn så ska okså kalla den det :)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.