Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685443
    lovelysmile wrote:
    Hm sååå… : Vad går den här djävulens pinne ut på?

    Djävulens pinne är för underarms-träningen >)

    den längre pinnen med tejp, snurrar du upp snöret på så att vikten åker upp som en hiss ungefär :) tar redigt bra på underarmarna :)

    kan spela in en film idag, vi skall träna biceps/underarmar idag :pop:

    thess wrote:
    precis som vid tåget!inget av något! hehe,skoja!

    Stackare >) vi bara gör dig mer å mer besviken :D

    #685444
    sebbeboy wrote:
    Djävulens pinne är för underarms-träningen >)

    den längre pinnen med tejp, snurrar du upp snöret på så att vikten åker upp som en hiss ungefär tar redigt bra på underarmarna

    kan spela in en film idag, vi skall träna biceps/underarmar idag

    Stackare >) vi bara gör dig mer å mer besviken

    lugnt vettu haha^^

    #685445

    Yes, blev ett pass idag med, trots att jag igår kände att kroppen sa ifrån lite.. men men kände mig full med energi å allt var på topp idag :)

    Men, Nemesismo den late skippade passet, skulle hämta far sin på flygplatsen å sen åka till landstället så, jupp det fick bli att träna själv,

    LovelySmile blev ingen film om hur man använder djävulens pinne, men du kanske förstod utav min beskrivning >) annars får du säga till så skall jag fixa en film >)

    Dagens pass då var AXLAR och BICEPS samt lite UNDERARMAR

    Sittande axelpress
    Vikten är per arm,

    15kg/15
    30kg/8
    25kg/10
    20kg/8

    Stående hantellyft åt sidan
    vikten är per arm,

    8kg/12
    12kg/10
    12kg/8
    8kg/10

    sittande militärpress i smith
    vikten exklusive stång,
    30kg/16
    30kg/14
    30kg/14

    Baksida axlar i maskin

    50kg/12
    50kg/10
    50kg/12
    50kg/10

    Stående kabeldrag framifrån

    35kg/10
    35kg/10
    30kg/12

    Biceps

    Rak skivstångscurl
    vikt inklusive stång

    30kg/12
    40kg/8
    40kg/8
    30kg/10

    Maskincurl

    45kg/12
    45kg/10
    45kg/8

    Underarmar

    Djävulens pinne :P

    5 kilo på kroken,

    snurrade upp och ner 3 gånger i 4 set åt ena hållet, samt 2 gånger upp och ner i 2 set åt andra hållet :)

    Yes det var de passet de, nu har vi en hård viloveckaframför oss, tristessen kommer ta kol på mig :frust:

    #685446

    Ysh Ysh har vilat från gymmet i 4 dagar nu ;)
    ytterligare 5 dagar vila står på schemat om jag inte smyger in ett axelpass kanske, dom slappar efter något extremt..

    tristessen är extrem iaf :frust: :frust:

    Have a nice evening :emo-thumb

    #685447
    sebbeboy wrote:
    Ysh Ysh har vilat från gymmet i 4 dagar nu
    ytterligare 5 dagar vila står på schemat om jag inte smyger in ett axelpass kanske, dom slappar efter något extremt..

    tristessen är extrem iaf

    Have a nice evening

    hahaha,stackare,jag skulle aldrig klara mig utan gymmet så länge:( ;) kör hår nu mannen…!ha de bäst på er båda!

    #685448
    thess wrote:
    hahaha,stackare,jag skulle aldrig klara mig utan gymmet så länge:( ;) kör hår nu mannen…!ha de bäst på er båda!

    haha kan ju meddela att tristessen nu en sen onsdagskväll är extrem, men men, kroppen ville vila så då ska den få vila :)

    Sov gott :emo-thumb

    #685449
    sebbeboy wrote:
    haha kan ju meddela att tristessen nu en sen onsdagskväll är extrem, men men, kroppen ville vila så då ska den få vila :)

    Sov gott :emo-thumb

    japp den behöver det emllanåt min kropp vägrar att vila nu men i helgen tycker den att den är förtjänt av vila och det tycker jag också..^^hehehe..men nu köttar ni la på igen va??

    #685450

    såå ja sebbe så du har fixat till livet med att träna nu alltid kul att se på mtg var du inte så intreserad hoppas allt går bra å lycka till

    #685451
    bjedda wrote:
    såå ja sebbe så du har fixat till livet med att träna nu alltid kul att se på mtg var du inte så intreserad hoppas allt går bra å lycka till

    Magnus ? är det du ?

    hehe mtg.. hehe där var jag mer inne i andra saker.. men träningen har änna förändrat livet på mig lite :)

    har dock uppehåll nu :) men skall igång sen nu på måndag igen :emo-thumb

    hur går det själv ? blir du något större eller:P

    #685452

    hey boys..hoppas ni pumpar på orentliget..hur ser de ut på fronten för er? hade fint

    #685453
    thess wrote:
    hey boys..hoppas ni pumpar på orentliget..hur ser de ut på fronten för er? hade fint

    haha :D våran front står still, fortfarande uppehåll.. men sätter igång igen på måndag :P :emo-thumb

    vad gör du vaken nu btw ?

    #685454

    UPDATE ASAP!!!! :rtfm:

    EDIT:
    Höll på att glömma… PLEASE :)

    #685455
    sebbeboy wrote:
    haha :D våran front står still, fortfarande uppehåll.. men sätter igång igen på måndag :P :emo-thumb

    vad gör du vaken nu btw ?

    hahah,vilken tid va de antingen hade ja ej lagt mig eller just gåttt upp hahha^^träna ben idag framsida de rulalr på haft ett par dagars uppehåll mått lite kasst o sådär..i övrigt ja det är helt OK!funderar på att åke ner t gbg den 16 på kvällen brorsan ska spela på stickeyfingers..menmen isf hörs vi..de gör vi i vilket fall osm hells ha d fint..

    #685456
    lovelysmile wrote:
    UPDATE ASAP!!!!

    EDIT:
    Höll på att glömma… PLEASE

    Hehe sorry girl, vi har inget att uppdatera med, först hade vi vilostund, sen blev nemesismo sjuk å jag fick min pollenallergi trams, men har fått lite medic för det nu, så nu på måndag drar det igång igen >)

    och ja… jag vet, vi är riktigt förslappade nu :|

    thess wrote:
    hahah,vilken tid va de antingen hade ja ej lagt mig eller just gåttt upp hahha^^träna ben idag framsida de rulalr på haft ett par dagars uppehåll mått lite kasst o sådär..i övrigt ja det är helt OK!funderar på att åke ner t gbg den 16 på kvällen brorsan ska spela på stickeyfingers..menmen isf hörs vi..de gör vi i vilket fall osm hells ha d fint..

    uppehåll är jobbiga första dagarna har jag märkt :p nu har det gått 3 veckor lite drygt å jag minns inte äns känslan av att träna längre :(

    jasså bror din spelar på sticky ? bra musik ? man kanske får titta förbi då ;)

    have a nice day

    #685457

    We are back![/b]

    Vilo veckan som kom blev längre än vad vi hade tänkt oss tack vare olika orsaker (förkylning *host* Valborg *host*) Men nu är det tebax till allvaret! :emo-thumb

    Här e från gårdagens pass som gick bättre än förväntat! (Slocknade typ i duschen så jag fixade inte inlägget igår men bättre senare än aldrig!)

    Bröst[/b]

    Hantelpressen med lite lutning
    20kg/12 – båda
    22kg/10 – båda
    25kg/8 – båda
    25kg/8 – båda
    25kg/6 – båda

    Cable Crossover
    4 Plattor/10 – båda
    5 Plattor/12 – båda
    63kg/10 – båda
    63kg/10 – båda

    Horizontal Bench Press in Machine
    50kg/10 – båda
    50kg/8 – båda
    50kg/8 – båda
    50kg/8 – båda

    Var rätt nöjd att man inte hade tappat all styrka efter den långa frånvaro :)

    Triceps[/b]

    Sittande Tricepspress med Kabel
    22.5kg/20 – båda
    27.5kg/10 – båda
    22.5kg/10 – båda
    22.5kg/10 – båda

    Cable Pushdowns
    35kg/15 – båda
    45kg/15 – båda
    55kg/10 – båda
    55kg/10 – båda

    Overhead Triceps Pull with Rope
    55kg/10 – båda
    45kg/10 – båda
    35kg/10 – båda
    30kg/10 – båda

    Känndes grymt härligt, man hade nästan glömt av den härliga pump känslan tack vare cirka 3 veckors av degande :lazy: Tyvärr blev det inga bilder :( Men idag blir det rygg (blir lugnt med marken vill inte ligga in pain nu när man precis hoppat tebax på gym tåget!) Så räkna med lite bilder idag!

    ”Accept the challenges, so that you may feel the exhilaration of victory.”

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.