Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Nu sparkas det igång
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2007 at 23:09 #881947Anonym anvandareMember
Hejsan…
Jag har troget läst många av era journaler och blivit grymt inspirerad och motiverad. Härligt med så många målmedvetna människor runt om i landet/länderna..
Jo nu till sak..
Jag köpte äntligen mig ett årskort på gymet i stan..Har 3 barn mellan 1-5år så jag har inte tagit mig tid ännu..Är då helt nybörjare på gymmandet men har hållt på lite med hästar i tonåren så lite har jag rört på mig
Är för övrigt klent byggd*hihihi*så muskler hade inte varit helt fel..Ålder:26(snart 27 )
Vikt: 59kg
Längd:172cmJag har som plan att träna måndag,onsdag,fredag…
Har letat efter en tredagars split men svårt att veta om det passar mig..Jag har absolut hittat min starka punkt och även den svaga..Är ganska stark i biceps men grymt svag i axlar..Ben och rumpa relativt starka,ryggen är det värre med..Mitt mål med träningen är först och främst att blir starkare och gladar och piggare..Vill liksom hänga med barnens tempo:p
Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag nån gång i framtiden skulle vilja tävla i BF..:whistle:Det kommer bilder framöver.Ska bara ta dom så ni kan få se hur starten ser ut..
Men äntligen har min resa börjat sen att jag kan känna att man har hunnit bli ”gammal” är en annan femma…Kom gärna med tips och kommentarer som skulle hjälpa en stackars gröngöling som mig..
KRAMIZAR
24 april, 2007 at 23:09 #85827Anonym anvandareMember24 april, 2007 at 23:19 #881948Anonym anvandareMemberSåg nu att jag har missat ta fet stil över skriften men hoppas jag syns ändå..
25 april, 2007 at 01:04 #881949Anonym anvandareMemberLycka till :up:
25 april, 2007 at 06:10 #881950Anonym anvandareMemberBra att du börjat med att ha köpt ett gymkort:up:
Så nu är det bara för dig att sätta igång!
Gör ett träningsschema och planera in din träning!
Du verkar ju ha motivationen nu!!
Sätt gärna upp ett mål,sj tycker jag det är lättare då!!Och ta gärna före bilder,kul att ha att jämföra med sen!
Tänk på att det är aldrig försent att börja träna och ta hand om sin kropp!
Sj började jag träna vid 31,32 års ålder:o …Hehe..
Så,Jennie,Kom igen nu sätt igång !!!!
Önskar dig lycka till med din träning!!//s*25 april, 2007 at 07:10 #881951Anonym anvandareMemberHejsan..
Tack så mycket..:pSusan.Har läst din journal oxå..:emo-thumb Grym förändring.Kan man ha som mål att få en liknande förändring själv?
Nu äts det gröt och sen barnen till dagis och sen…GYMET!! Ledig idag så här ska det tränas rumpa,framsida lår och vadernatänkte jag..Blir härligt att vara typ ensam med min mp4 och mina blivande muskler
Motivationen är just nu på topp så jag ska kolla runt lite hur folk lägger upp sina 3 dagars split för att se om nån skulle passa mig..Återkommer efter passet..Ha en trevlig dag
25 april, 2007 at 07:18 #881952Anonym anvandareMemberDet mesta är möjligt bara man är villig att lägga ner lite tid och möda. Kör hårt bruden! :up:
25 april, 2007 at 08:20 #881953Anonym anvandareMemberSka bli kul att följa dig! Lycka till med din träning!:up:
25 april, 2007 at 12:51 #881954Anonym anvandareMemberTack..
Frida: Har även kollat på din journal och kan inte säga annat grymt avis..Ikväll tänkte jag be maken ta några bilder på hur min start ser ut..Har trots allt gått ner 26 kg sen minsta sonen föddes för ett år sen..
Var helt själv på gymet i morse..Skumt men ändå härligt..
Körde ben och axlar.
KOm inte ihåg riktigt vad maskinerna hette:o Men benspark,benpress,hip curl? och axelpress och sen ett passförrumpan i smithmaskinen..
Ni får ursäkta om jag har dålig koll på maskinerna. Men nu känner jag att jag fegat lite med vikterna. Hade nog kunnat ta tyngre men vill känna mig ”hemma” på maskinerna.På fredag blir det triceps och rygg tänkte jag även underarmar. Ska på ett annat gym genom min praktik och där har de en sån chin/dip maskine..Som en hiss. Till och med jag klarar det då med 30kg motvikt..Inom snar framtid kanske jag kan göra på ”riktigt sätt”utan maskin:)
Tack ni som följer mig:o Känner mig mer motiverad nu när jag har härligt folk som kollar hur det går..
Ha alla en härlig dag i solskenet..25 april, 2007 at 12:53 #881955Anonym anvandareMemberDu är allt utom misslyckad Frida. Allas vägar genom livet är olika..Inte mindre bra för det..Barn kommer när de vill inte när man planerar dem hihi..
25 april, 2007 at 16:47 #881956Anonym anvandareMemberHej. Blev helt rörd av att du skulle vilja hjälpa mig..Behöver verkligen nån som ”sparkar” mig och även som man kan luta sig mot när det behövs..
Nu e jag då¨blond och undrar givetvis hur jag får igång pm funktionen hihi
kramizar Jennie
25 april, 2007 at 17:04 #881957Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Nu e jag då¨blond och undrar givetvis hur jag får igång pm funktionen hihikramizar Jennie
jag fixar det Kramis Frida
25 april, 2007 at 17:04 #881958Anonym anvandareMemberOk…
25 april, 2007 at 18:50 #881959Anonym anvandareMemberHEJ O VÄLKOMMEN HIT till träningstokiga världen:D
Du har börjat o det är klockrent, inte så lätt o komma i gång eller iväg när man har 3 småttingar hemma o passa.Håller på dig.Jätte kul att du ska lägga in bilder det är halva nöjet här :emo-thumb Kör hårt lycka till i din debut I början av din träning o på gymmet:pop: SnuttAN25 april, 2007 at 21:20 #881960Anonym anvandareMemberTack så mycket Snuttan..
Nej det e inte lätt när man har 3 småttingar men inte omöjligt..Så får jag tänka..Har ju nästan varit ständigt gravid på 87kg så nu e det min kropp och nu ska den formas…
Får se om maken e på hugget med kameran efter Lost
kramizar -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.