Nu sparkas det igång

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nu sparkas det igång

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 73 total)
  • Author

Vilo dag idag om man kan kalla det närman jagar barn..Men inget gym förrän på måndag. Börja längta…Har hittat motivationen. Ska bara hålla dsen oxå..Men det blir nog inga problem med stödet härifrån..

;) Vila idag också men i morgon blir det benen och magen är det tänkt+biceps.

Ännu en härlig solig dag. Så det blir väl fotboll med barnen i em.:p

Kämpa PÅ, ett och två! /J.

superberggren wrote:
    Kämpa PÅ, ett och två! /J.

Hoppas på att det blir på 3&4 oxå:p

Trist att man måste städa idag men men:
    Ska till gymet i morgon på fm så kanske det är folktomt då oxå. Ganska skönt att vara själv om vikter och maskiner. De verkar inte morgonpigga i vår stad:D
    Sen ska det ju firas Valborg med en massa proteiner på grillen

Kramiz

Jag körde hela överkroppen och det känns skönt.Några små pb lite överallt men inte så konstigt då jag är nybörjare:p

Det känns grymt skönt att man har tagit i mer idag utan att för den delen göra fel…

Hade ingen penna &papper med mig så jag kunde inte skriva ner maskiner& vikter men tränade gärnet.Det var en dam på gymet när jag kom men hon gick snabbt. Så jag var själv, jag och mina grimaser. För oj vad kul man ser ut:D

Härligt väder idag oxå..inte jätte varmt ännu. 12grader i skuggan

Vägde mig idag innan jag stackför att träna..+1kg..sen vad det kg består av vill jag ha osagt :)

Idag är det skönt med en vilodag då man hade gäster igår. Blev ganska sent och alldeles för mycket godsaker.Men men..

I morgon är det gymet igen som gäller fast är på praktik så jag kan inte träna förrän efter 16 så jag lär nog inte vara själv denna gången :)

Uppvärmning 10min

Smith maskin 20kg*8 30kg*8 40kg*8 ( tror stången väger 20kg?)
    Liggande benpress 20kg*8 30kg*8 50kg*8 (tror att det väger 20kg utan vikter?)
    Sittande benpress 30kg*8 35kg*8 35kg*8
    Leg curling 20kg*8 30kg*8 35kg*6 (liggandes på magen )
    Multi hip 30kg*8 35kg*8 40kg*8 ( ett ben i taget )
    Ryggresningar +5kg*8( min vikt 60kg ) +10*8 10kg*8 ( korsryggen )

Japp därvar mitt pass som jag gjorde kl 09.00.Var ensam denna dagen oxå..Början snart känna mig riktigt hemma…

Inge bra vilo dag idag. Har nämligen tryckt i mig en pizza nyss. Visst det var gott men i morgon ska den bort igen ;)

• Uppvärmning 7min
    • Axel press 10kg*8 10kg*8 15kg*8
    • Triceps maskin 10kg*8 10kg*8 15kg*8
    • Triceps press 10kg*8 15kg*8 15kg*8
    • Latsdrag 20kg*8 35kg*8 35kg*8
    • Sittande rodd 30kg*8 35kg*8 35kg*8
    • Ryggresningar min vikt +5kg*8 +10kg*8 +15kg*8 (PB)
    • Bröst press 25kg*8 30kg*8 40kg*6 (PB)
    • Mag maskin 30kg*8 40kg*8 45kg*8 (PB)
    • Hantel curl,sittande 7kg*8(varje arm 8st) 9kg*8 10kg*8 (PB)
    • Curling maskin 15kg*8 15kg*8 10kg*8

Idag blir den en långrunda med en kompis. Vi har varsin tvillingvagn att putta på och i min vagn sitter det 26kg pojkar så här ska det tränas :p Härligt med picknick i bokskogarna.Kanske drar ner till havet oxå.Man vet aldrig hur mycket man orkar:D
    Nej nu dags för frukost…

håller:emo-thumb för solsken även idag

Japp då var man på gymet kl 9.00 och körde halvkropp:up: ..Ben+rumpa+magen
    Ensam som vanligt. Måste komma ihåg att ta med min Mp4..Skit musik som spelas i högtalarna..Värsta lovesongs grejerna..

Praktiken började kl 12. Idag var vi på gymet så jag körde resten av kroppen. Så nu har man fått sig en riktigt genom körare..Laddade grymt med mat emellan passen och det var tur det.Kände att jag hade mer ork.

Nu skulle man vilja se resultat också men det får nog vänta ett tag till.En aning ivrig är man allt:D

Skumt väder är det allt..Ena sekunden ösregn för att sen skifta i solsken;)

Åter till hushållsgörat..Ha en bra dag

TACK FRIDA[/b];)
    Måste ta & lära mig hur man gör med bilderna snart:o
    Men tur att det finns:| som gärna hjälper till fast de borde ligga i sängen och vila..

KRAMIZ

Ser RIKTIGT bra ut:emo-thumb
    Kämpa på o försök o inte va så ivrig. Njut av dina resultat.

Tack Sanaz. Det värmde..Känns mört i kroppen idag men det är skönt.Känns att man gjorde nåt igår..Idag får stackars kroppen vila.Ficks ovmorgon idag.Minns inte när jag hade det sist så det var härligt..

Ha en bra dag

hehe 2 tvillingvagnar brevid varann…ojoj, brett o tungt lass !!

Bara tuta o köra !!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.