Nu sparkas det igång

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nu sparkas det igång

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • Author

Ja det var verkligen bred last. Men det gick bra. Japp tungt var det oxå & slitsamt i skogen men lite träning gav det samtidigt som vi hade roligt..

Idag blir det gymet lite senare.Kl12. ska till tandläkaren efter:( Fixa den provosoriska lagningen.Tycker inte om tandläkare;) Men tvunget..

Tur att man ska göra nåt roligt innan. Men innan gymet så blir det en tur inom TeamSportia och köpa handskar. Vill inte ha fler valkar nu..Inge snyggt
    Funderar på drag remmar oxå.Bränner gärnet i fingrarna när jag kör tungt..Men det kanske inte hjälper med drag remmar??Hur tränar man fingrarna?:D

Har börjat synkronisera tiderna med min klasskompis så vi ska försöka träna ihop.Nu under praktiken är det svårare att få det att passa men sen när skolan börjar igen blir det bättre. Visst hon har inte samma långsiktiga mål men hon ska ända bygga muskler så det lutar åt samma håll..

Överkroppen blir det idag som ska jobbas med..Tänkte ta i så det känns ordentligt.Är fortfarande lite feg. Kan ju ha att göra med att jag är oftast helt ensam på gymet. Inte kul om jag skulle klanta mig och sedan ligga under vikterna tills nån behagar att träna:p

Nu ska man kanske ta en svängom med dammsugaren. Barnen är på dagis så man slipper passagerare på den då…

En bra dag på gymet blev det. Var själv som vanligt men var först och inhandlade mig ett par snygg sköna träningshandskar. Så man kände sig extra fin idag. Körde gärnet men kroppen var lite trött idag. Av nån anledning?;)

Inga PB men det var ok ändå. Kan ju inte skaffa mig nya pb hela tiden:p

Hoppas ni andra har haft en bra dag..

Nu är jag nyfiken, tell mee hur allt går! /J.

superberggren wrote:
    Nu är jag nyfiken, tell mee hur allt går! /J.

Skickade dig ett PM:p

Kramiz

Japp då var det gjort. Känns härligt…Hade kompis som stöttade mig så det blev 2PB:p

Liggande benpress 90kg*8.Enligt sjukgymnasten som oxå var där vägde själva vagnen 30kg.Jag la på 60kg som max.Hade givetvis andra lite lättare vikter innan.Helt galet sjukt för att vara mig..

Och knäböj i Smithmaskinen 45kg*8(tungt):nod

Hoppas ni där ute har en härlig fredag. Idag lagas det min favvis rätt…Biff med bambuskott och lite andra grönsaker och till det risnudlar. Kanske inte den bästa byggarmaten men OJ vad gott

Glömde skriva att jag körde stående vadpress o maxade 70kg*8 som mest.Även där ett PB…Känns i kroppen idag kan jag säga

Jag såg i nån annans bok att du har överaskat med massa mat på kalaset ? nice !!!

jag är snarare tvärtom..får inte äta så mkt.. kämpar med min diet, så ja chockar med hur det ser ut på min tallrik..jag som var en vitlökssåsoman innan o hade gegga till allt, till helt torrt nu…. hihi..nu får man blanda vitlöken med kesella.. smakar ju inte riktigt likadant..

Jennie_80 wrote:
    Glömde skriva att jag körde stående vadpress o maxade 70kg*8 som mest.Även där ett PB…Känns i kroppen idag kan jag säga

Det är ju riktigt bra:emo-thumb, kul att du är så motiverad!

Jennie_80 wrote:
    Japp då var det gjort. Känns härligt…Hade kompis som stöttade mig så det blev 2PB:p

Liggande benpress 90kg*8.Enligt sjukgymnasten som oxå var där vägde själva vagnen 30kg.Jag la på 60kg som max.Hade givetvis andra lite lättare vikter innan.Helt galet sjukt för att vara mig..

Och knäböj i Smithmaskinen 45kg*8(tungt):nod

Hoppas ni där ute har en härlig fredag. Idag lagas det min favvis rätt…Biff med bambuskott och lite andra grönsaker och till det risnudlar. Kanske inte den bästa byggarmaten men OJ vad gott

:up: Kanonbra jobbat tjejen!
    grattis till nya PB.n…..
    Går ju hur bra som helst!!
    Keep going Jennie!Kram//S*

LadyS wrote:
    Jag såg i nån annans bok att du har överaskat med massa mat på kalaset ? nice !!!

jag är snarare tvärtom..får inte äta så mkt.. kämpar med min diet, så ja chockar med hur det ser ut på min tallrik..jag som var en vitlökssåsoman innan o hade gegga till allt, till helt torrt nu…. hihi..nu får man blanda vitlöken med kesella.. smakar ju inte riktigt likadant..

Japp här äts det..Gud vad gott det är med mat..Tallriken syntes inte under maten.Givetvis sallad oxå men fick leta efter kasslern…Nu stekte jag 2hamburgare i stället för en så det går framåt..Glömde väga mig idag så jag får göra det i morgon. Första gången man är glad att vågen går upp..

Det kommer gåså bra med din diet..Du har tålamodet:emo-thumb

Nicklas Söderberg wrote:
    Det är ju riktigt bra:emo-thumb, kul att du är så motiverad!

Tack så mycket. Jag orkar inte skriva upp alla övningar och vikter längre..Värsta jobbet ju:p Men mina pb dom slänger jag upp.

Så här kommer ett pb till..liggande benpress 110kg*8..
    Körde först 80kg*8 sen 110kg*8 sista var viljan som tog över sen körde jag 90kg*8 igen..kändes lätt helt plötsligt..

Ha det gott

SUSAN wrote:
    :up: Kanonbra jobbat tjejen!
    grattis till nya PB.n…..
    Går ju hur bra som helst!!
    Keep going Jennie!Kram//S*

Tack så mycket. Värmer att höra..Känner mig som en klenis i jämförelse med alla här inne, men har ju sett din bild så då tänker man att jo det går ändå:emo-thumb
    Nytt pb idag igen som jag skrev ovan..De bara kommer..Vågar mera nu..Hoppas på att vågen visar att det händer nåt oxå..Gott med mat

Ha det gott…kramizar

Vill tacka alla här inne som är värsta inspirationerna..Även ni som inte vet att jag snokat runt ibland:p

Äntligen händer det grejer..Trodde inte att jag kunde…Men men skam den som ger sig..Svettades grymt idag efter mitt pass..OCH JAG SVETTAS ALDRIG!!!Men nu så tar man ju i för allt man är värd…

Nästa sommar tänkte jag oxå glassa runt med snygg ”kostym”

Ha det bäst…

Jennie_80 wrote:
    Tack så mycket. Jag orkar inte skriva upp alla övningar och vikter längre..Värsta jobbet ju:p Men mina pb dom slänger jag upp.

Så här kommer ett pb till..liggande benpress 110kg*8..
    Körde först 80kg*8 sen 110kg*8 sista var viljan som tog över sen körde jag 90kg*8 igen..kändes lätt helt plötsligt..

Ha det gott

Jasså ännu ett pb:emo-thumb, mycket sitter i huvudet när det gäller att lyfta tyngre har jag upptäckt.
    Jag glömde säga att att du liksom alla andra som lägger upp sina dagböcker är modiga, själv är fortfarande för feg för det, men en dag så kanske jag vågar:o

Keep on fighting!

Jennie_80 wrote:
    Vill tacka alla här inne som är värsta inspirationerna..Även ni som inte vet att jag snokat runt ibland:p

Äntligen händer det grejer..Trodde inte att jag kunde…Men men skam den som ger sig..Svettades grymt idag efter mitt pass..OCH JAG SVETTAS ALDRIG!!!Men nu så tar man ju i för allt man är värd…

Nästa sommar tänkte jag oxå glassa runt med snygg ”kostym”

Ha det bäst…

KLART DU KAN!!!
    :emo-thumb Härligt att höra att du kommit igång så bra. Grymt med PB:n med. Med din vilja kommer du att nå långt!!

Fortsätt kör hårt!

Kram

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.