Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Nu sparkas det igång
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 maj, 2007 at 18:28 #882006Anonym anvandareMemberNicklas Söderberg wrote:Jasså ännu ett pb:emo-thumb, mycket sitter i huvudet när det gäller att lyfta tyngre har jag upptäckt.
Jag glömde säga att att du liksom alla andra som lägger upp sina dagböcker är modiga, själv är fortfarande för feg för det, men en dag så kanske jag vågar:oKeep on fighting!
Tackar tackar…Det var inte så farligt att lägga upp en journal,,Snarare mer peppande. Särskilt när andra lägger sina kommentarer..Håller med om att det sitter en spärr mentalt..Men nu börjar den släppa;) Brukar i vanliga fall träna själv på gymet och har då inte vågat maxa pga klumpfot som säkert ställer till det;)
Klart du ska lägga upp en journal.Jätte kul att ha sen o bläddra igenom..
Ha det bäst
17 maj, 2007 at 10:49 #882007Anonym anvandareMemberEmelie wrote:
KLART DU KAN!!! :emo-thumb Härligt att höra att du kommit igång så bra. Grymt med PB:n med. Med din vilja kommer du att nå långt!!Fortsätt kör hårt!
Kram
Tack. Det värmer.JO jag hoppas ju på att komma långt..Hoppas bara att det går oxå.Blev ett bra pass i går..Trots att jag inte var på topp..
HA en härlig lång helg…
17 maj, 2007 at 10:54 #882008Anonym anvandareMemberja det blev ett bra pass igår fast jag inte var på topp..Lustig känsla i magen och mådde illa..(ej gravid:p )Sonen hade oxå ont i magen men nu är det bättre.Var rädd för fler influensor..
Körde överkroppen.Körde mycket hantelövningar. Lite roligare..Men blev arg på att det inte finns nån hantel mellan 10kg och 12.5kg..Orkade köra med 10kilos ochtänkte ta i ordentligt och ta mer..Men 12,5 var att glömma:(
Men det gick bra ändå…
Hoppas allafår en bra lång helg trots vädret(regnar)
Kramizar
17 maj, 2007 at 12:33 #882009Anonym anvandareMemberBRA jobbat !
Kör på så, så kommer du bli grym! Glöm inte att lyssna på kroppen bara! /J.18 maj, 2007 at 09:56 #882010Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:BRA jobbat !
Kör på så, så kommer du bli grym! Glöm inte att lyssna på kroppen bara! /J.😮 Målet är ju att bli grymt..Så det hoppas jag på..Alltså detta illamående börjar göra mig nojjig…tredje dagen nu..Funderar på om jag ska till gymet idag eller inte..Mår inge vidare. Eller om jag ska ta det lugnt och köra igenom hela kroppen på måndag i stället…
Vi får se..Gymet har ju öppet tills 22…Har ett tag till på mig att bestämma mig..
Johanna..Jisses alltså.Inte alla som är uppe o kutar runt kl 05..:emo-thumb Hoppas de kommande dietveckorna blir bra…
Ha det bäst
22 maj, 2007 at 15:19 #882011Anonym anvandareMemberSkönt att bo vid havet:nod
Igår blev det ett ganska bra pass för överdelen..Körde även rumpa i smithmaskinen.
Idag är det verkligen sommarväder..Letade fram linnet..Synd att man är vit som ett lakan..men men..
Jag och maken gick en runda för att hämta minsta barnet på dagis.Han somnade snabbt i vagnen så vi fortsatte att gå..Klockan gick fort så vi gick för att hämta resten(2 barn till)Sen gick vi hem..Sammanlagt blev det en runda längs havet och sommarstugor på 3 tim..En liten paus för fika..
Nu är det dags att vädra ut huset ordentligt…
Ha det gott alla
22 maj, 2007 at 19:10 #882012Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Skönt att bo vid havet:nodIgår blev det ett ganska bra pass för överdelen..Körde även rumpa i smithmaskinen.
Idag är det verkligen sommarväder..Letade fram linnet..Synd att man är vit som ett lakan..men men..
Jag och maken gick en runda för att hämta minsta barnet på dagis.Han somnade snabbt i vagnen så vi fortsatte att gå..Klockan gick fort så vi gick för att hämta resten(2 barn till)Sen gick vi hem..Sammanlagt blev det en runda längs havet och sommarstugor på 3 tim..En liten paus för fika..
Nu är det dags att vädra ut huset ordentligt…
Ha det gott alla
Härlig dag du verkar haft. Myssigt!!
Jag har haft det mindre mysigt, suttit i skolan hela eftermiddagen/kvällen än så länge. Snart klar med ett projektarbete nu iaf! :nod
22 maj, 2007 at 19:15 #882013Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Skönt att bo vid havet:nodIgår blev det ett ganska bra pass för överdelen..Körde även rumpa i smithmaskinen.
Nu är det dags att vädra ut huset ordentligt..
Ha det gott alla
Håller med, underbart att bo vid vattnet. jag fick dock inte njuta av dagen eftersom ja vatt på jobbet, ,men imorse vid 06 var det 15 grader varmt ute, gutt att gå i kortärmat redan på tidiga morgonen,
Nu ska ja iväg o träna med min PT o sen får efterlängtad massage efteråt !
Äntligen är värmen här :up:
24 maj, 2007 at 10:36 #882014Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Härlig dag du verkar haft. Myssigt!!Jag har haft det mindre mysigt, suttit i skolan hela eftermiddagen/kvällen än så länge. Snart klar med ett projektarbete nu iaf! :nod
Hej. Ja det var en bra dag..Härligt med sommar..Vet hur det är med skolarbeten. Är inne på sista veckan av praktiken så det är skolan igen på måndag. Läser till friskvårdskonsulent..Fint ord:p
Skönt att arbetet snart är klart..Vad pluggar du??
Ha det gott
24 maj, 2007 at 10:39 #882015Anonym anvandareMemberLadyS wrote:Håller med, underbart att bo vid vattnet. jag fick dock inte njuta av dagen eftersom ja vatt på jobbet, ,men imorse vid 06 var det 15 grader varmt ute, gutt att gå i kortärmat redan på tidiga morgonen,Nu ska ja iväg o träna med min PT o sen får efterlängtad massage efteråt !
Äntligen är värmen här :up:
Hej. Ja det är tur att det blåser från havet.Nu när det ska bli rekord varmt i sommar igen. Jag blev t o m lite röd på axlarna(blir inte solbränd ens i Turkiet)
Jag hade tur som hade 2 bilar som ej funkade då. Så jag tog mig inte till praktiken:Verkligen skönt att slippa klä på sig en massa men tyvär visar man dallret i stället. Önskade jag hade fått tillbaka min mage igen..3 Barn sätter sina spår..Envist daller:(
Men skam den som ger sig..
Ha det bäst..
24 maj, 2007 at 10:45 #882016Anonym anvandareMemberMådde pyton i går. Hade druckit för lite vatten så huvvet sprängde så jag tränade i fm i stället..
Körde ben,rumpa och mage..
Blev lite besviken på mig själv när jag inte tog 110kg i benpressen som förra gången men maxade 100kg*8 så det får väl duga..Orkade precis sista..Men det andra PB är satt på en annan maskin på ett annat gym och där ligger man mer neråt kanske det har betydelse?? Fick äntligen kontakt med magmusklerna..Det fanns nån enstaka muskel kvar:p
Testade utfall i Smithmaskinen. Tur det var folktomt. Måste sett dumt ut..Fixar det inte tekniskt..Får göra det med hantlar i stället nästa gång..
I morgon är det sista dagen på praktiken så sista gången på det gymet..Tänkte köra överkroppen gärnet[/b]
Ha en bra dag i solen gott folk….
29 maj, 2007 at 21:38 #882017Anonym anvandareMemberBlev inget på praktiken. Hade inte hunnit få i mig nån vettig lunch så jag hoppade träningen. Men idag körde jag med min klasskamrat..Kände mig stark då jag fick kommentarer av henne..Kul att höra..
Passet gick bra.Kommer att kännas ordentligt i vaderna i morgon.Känns redan nu;)
Ha det gott….
31 maj, 2007 at 15:28 #882018Anonym anvandareMemberHelt folktomt på gymet idag vid 13..Men det är ganska skönt när man kan välja och vraka bland maskiner och vikter:p
Körde överdelen i dag och det känns bra än så länge..Nästa gång ska jag försöka öka vikterna lite så musklerna verkligen får arbeta..Har bara blivit 2 pass denna veckan pga olika omständigheter men är nöjd. Får se om jag hinner ett till i morgon. Mycket som ska göras i morgon..Får försöka klämma in ett benpass..
Fick höra en kommentar från en klasskompis som slitit som ett djur(sa hon) sen januari och var sur för mina muskler syntes mera och jag har då tränat i drygt 2 månader. Men anledningen är att jag inte har så mycket underhudsfett på överkroppen så biceps är hur tydlig som helst. Men det var kul ändå..
Har upptäckt att jag får öka intaget av mat ännu mer då jag inte har gått upp nåt på länge. Tydligen ligger jag +- 0..Är den enda tjejen i vår klass som vill gå upp i vikt. De andra tycker det är lyxproblem:D
Ha en bra dag ni där ute…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.