Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 juni, 2007 at 21:50 #233243Anonym anvandareMember
Jag kör på seriösa träningsjournaler jag med
12 juni, 2007 at 22:25 #233244Anonym anvandareMemberVi vill ha vår journal under seriösa träningsjournaler…
[http://forum.body.se/showthread.php?t=12818]
12 juni, 2007 at 22:40 #233245Anonym anvandareMember…är i allra högsta grad seriös.
Vår träning är en stor del av vårt liv.
Vi vill gärna dela med oss av vår livsstil & vår livssituation och där ingår en del annat än ”bara” träning!! Om vi bara ville anteckna reps och set så skulle vi skriva i ett kollegieblock istället :p
Eftersom vi märkt att vår journal läses av ganska många medlemmar på detta forum så tycker vi att det vore synd att begränsa oss och ”bara” ange träningspass, vikter & reps då det finns så mycket mer i livet som är avgörande för resultat & planerat slutmål.Enligt vår mening blir inte en journal mindre seriös för att man bjuder på sig själv/sig själva. Vi lever ett liv vi älskar och kan vi inspirera männsikor med vår öppenhjärtlighet -både då det gäller redovisningar av träningspass, bilder från passen & övrig tränings/icke träningsrelaterade tillfällen samt lite ”blogg” om oss och vårt liv- så vill vi fortsätta med det då det får oss att utvecklas som individer!
Vår journal kommer vara lika seriös som de journaler som ligger i ”Seriösa Träningsjournaler” -med lite ”twist” -utan att det blir ändlösa sidor av spam…
Så…vi vill ha vår seriösa hardcore-journal bland ”Dagböckerna”.
:wazzup:Peace! /Palle & Frida
12 juni, 2007 at 22:46 #233246Anonym anvandareMemberPalle wrote:…är i allra högsta grad seriös.Vår träning är en stor del av vårt liv.
Vi vill gärna dela med oss av vår livsstil & vår livssituation och där ingår en del annat än ”bara” träning!! Om vi bara ville anteckna reps och set så skulle vi skriva i ett kollegieblock istället :p
Eftersom vi märkt att vår journal läses av ganska många medlemmar på detta forum så tycker vi att det vore synd att begränsa oss och ”bara” ange träningspass, vikter & reps då det finns så mycket mer i livet som är avgörande för resultat & planerat slutmål.Enligt vår mening blir inte en journal mindre seriös för att man bjuder på sig själv/sig själva. Vi lever ett liv vi älskar och kan vi inspirera männsikor med vår öppenhjärtlighet -både då det gäller redovisningar av träningspass, bilder från passen & övrig tränings/icke träningsrelaterade tillfällen samt lite ”blogg” om oss och vårt liv- så vill vi fortsätta med det då det får oss att utvecklas som individer!
Vår journal kommer vara lika seriös som de journaler som ligger i ”Seriösa Träningsjournaler” -med lite ”twist” -utan att det blir ändlösa sidor av spam…
Så…vi vill ha vår seriösa hardcore-journal bland ”Dagböckerna”.
:wazzup:Peace! /Palle & Frida
Kan bara skriva under på allt som Palle och Frida skriver! Dessutom fick jag nu hjälp med att bestämma mig! Flytta min journal till ”dagböckerna”
12 juni, 2007 at 22:56 #233247Anonym anvandareMemberJag vill ha min journal bland dagböckerna, så kan jag slänga in lite golf och pingis också om jag skulle vilja det någon gång.
Håller för övrigt med Frida o Palle i vad de skriver!
12 juni, 2007 at 23:46 #233248Anonym anvandareMemberseriösa träningsjournaler
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13741&highlight=samir]
13 juni, 2007 at 01:20 #233249Anonym anvandareMembertror denna passar in i den seriösa delen, är i princip bara vikter set repps å pass
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13300]
13 juni, 2007 at 07:09 #233250Anonym anvandareMemberPlacera min journal bland dom seriösa tack!
/ Cave13 juni, 2007 at 07:53 #233251Anonym anvandareMemberSådär Palle, Mr cave och Sebbeboy, nu är era journaler flyttade till rätt kategori.
13 juni, 2007 at 08:11 #233252Anonym anvandareMemberoggedogge, please till de seriösa träningsjournalerna tack.
13 juni, 2007 at 08:13 #233253Anonym anvandareMemberjag vill gärna ha min under dagböcker
13 juni, 2007 at 08:22 #233254Anonym anvandareMemberAnna B wrote:oggedogge, please till de seriösa träningsjournalerna tack.Fixat!
Vanessa Frykman wrote:jag vill gärna ha min under dagböckerFixat!
13 juni, 2007 at 12:30 #233255Anonym anvandareMemberFörtydligande då frågan har väckts:
Givetvis är tanken är att man enbart ska ha en dagbok alt. journal – inte en av varje.
13 juni, 2007 at 12:43 #233256Anonym anvandareMemberDagböcker tack!
13 juni, 2007 at 12:44 #233257Anonym anvandareMemberUnder dagböcker , tack!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.