Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Nykropp, från soffpotatis till vältränad. En journal från en total nybörjare.
Riktigt bra kämpat!! kör på nu :up:
Så jävla gött att se! Kungligt
Stort grattis, med tanke på din längd är ju 100kg ingenting. En bra period med träning så kan du väga 100kg i grym strandraggarform
Grattis som fan!! Bra jobbat, en riktig inspirationskälla för många på det här forumet!!
Haha! Se på fan! GRATTIS!
Måste vara enormt! (y)
Grattis!! måste kännas jävligt bra. Fortsätt kämpa nu :up:
Härligt!
Fyfan vad grymt! måste kännas oerhört bra! kämpa på du är grym:)!
Kan ju bara hålla med alla andra! Verkligen grym är du!
Vad kul! Bra jobbat! :up:
Blir du inspirerad att fortsätta köra hårt efter den här milstolpen, eller börjar du känna dig ”nöjd”?
Tack så hemskt mycket alla!! Det känns ganska overkligt att kommit ner så mycket. Jag har fortfarande som mål att fortsätta min deff till 1 aug. Så inget har ändrats där. Men just under 100kg är ju något speciellt.
Så det tog ca 7,5 månader att komma under 100kg. Snart passerar jag också 30 förlorade kg.
Stort grattis till din viktnedgång, en riktig prestation:)
Graattis..
Bra jobbat Dennis (du heter så va? börjat kännas skumt att kalla dig nykropp). Grattis. ibland glömmer man att du är 2m lång vilket faktiskt gör att 100kg inte är så mycket
Tack!
Ja jag heter dennis.
Nej 100kg är inte mycket när man är 2 meter lång. Jag skulle gärna väga runt 100kg i bra form. Men det finns inte mycket muskler under fettet. Så jag skulle tro att jag kommer landa runt 90kg eller strax under 90 innan jag har fått format kroppen och börjar en långsam väg uppåt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY