Nykropp, från soffpotatis till vältränad. En journal från en total nybörjare.

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nykropp, från soffpotatis till vältränad. En journal från en total nybörjare.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 894 total)
  • Author

Enda fördelen med rejäl hosta är att magmusklerna får sig en rejäl genomkörare :)

Hallå Dennis?! Hur går det för dig?

Ja vad fan, du har väl inte gett upp hoppas jag!

Försöker också uppa i hopp om liv!

Den här tråden förtjänar att bumpas så ofta som möjligt så även jag bidrar.

Nästan så man blir lite orolig, var det inte några som träffade Dennis för en buffe eller så som har ett nummer och kan slänga iväg ett sms? :)

Han har i alla fall inte varit inloggad sedan 1/10. Kanske smyger runt som gäst iofs…

Gustaf Lindberg wrote:
    Nästan så man blir lite orolig, var det inte några som träffade Dennis för en buffe eller så som har ett nummer och kan slänga iväg ett sms? :)

Hrm. Vad heter grabben i förnamn? Borde gå att stalka honom på FB?

Det har jag gjort! Han lever och verkar må bra. Vet dock ej varför han plötsligt lagt ner blogg och journal :/

Ja, vad Dennis heter i *förnamn* listade jag ut ganska fort – och nu har jag även efternamnet på plats. Han var aktiv på FB 17:e November, så det är ingen fara på taket.

Benjamin Hering wrote:
    Det har jag gjort! Han lever och verkar må bra. Vet dock ej varför han plötsligt lagt ner blogg och journal :/

Du vann!

DonTom wrote:
    Du vann!

I always do, I always do.. :P

Dags för en comeback, Nykropp!

Nä, nu får du fan ta och skärpa till dig! Skriv nått så vi vet vad som händer!!!! ;-)

Hej sötnosar jag lever allt. Men det har inte varit mer heller. Denna hösten har varit den värsta i mitt liv. Sjuk i över 2 månader med hosta och infektioner, men framförallt hosta. All kraft har legat på att hålla mig flytande och kunnat sköta mitt jobb. Inte orkat något annat. Verkligen inget annat.

Men nu är kroppen på gång att bli frisk och hostan har släppt till slut. Så efter nyår drar deff 2012 igång med full kraft!

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 894 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.