Olympisk Tyngdlyftning

Home Forums Seriösa träningsjournaler Olympisk Tyngdlyftning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • Author

Ja det går bra änsålänge :)

Öhman wrote:
    Ja det går bra änsålänge :)

Men du beraättade att jag skulle få se? :D

Vad är det ni har gjort egentligen? Va har hänt?

Lagt om träningen rejält :) Kör inga lyftbaserade övningar utan drag,ben och styrke övningar(good morning,press,stående rodd osv) Är sjukt svag egentligen i dessa övningar, pressar inte mer än 85 :/ Ska väl slänga in en film snart,nästa vecka tror jag vi lägger in nån lyftövning, inte helt säkert :)

Öhman wrote:
    Lagt om träningen rejält :) Kör inga lyftbaserade övningar utan drag,ben och styrke övningar(good morning,press,stående rodd osv) Är sjukt svag egentligen i dessa övningar, pressar inte mer än 85 :/ Ska väl slänga in en film snart,nästa vecka tror jag vi lägger in nån lyftövning, inte helt säkert :)

aha. Det är det som är den stora ändringen! Spänmnande!

Press, är det militärpress du tänker på då? Du kommer öka riktigt fort i styrka vill jag lova.

Hur kommer det sig att du börjat träna sådana övningar istället för lyftarövningar? Vill du blir mer grundstark? Vill du bli grövre?

Coolt med olympisk satsning!
    Önskar dig lycka till och fortsätt kämpa!

Timme wrote:
    aha. Det är det som är den stora ändringen! Spänmnande!

Press, är det militärpress du tänker på då? Du kommer öka riktigt fort i styrka vill jag lova.

Hur kommer det sig att du börjat träna sådana övningar istället för lyftarövningar? Vill du blir mer grundstark? Vill du bli grövre?

Yes det är vanlig framför huvudet press, har 100 som mest så är på väg dit igen.

Jag vill bli svinigt stark i övningarna som gynnar mina lyft.

Qustaph wrote:
    Coolt med olympisk satsning!
    Önskar dig lycka till och fortsätt kämpa!

Tackar! Ska slänga upp filmer sen nästa vecka så jag inte tråkar ut er för mycket med skriveri!

Tjena Öhman!
    Det låter logiskt med ditt nya upplägg, förbättra svagheterna som begränsar dig i lyften.

Ska bli kul att se filmer sen nästa vecka :)

Ha det bra

Skriv mer

Tyngdlyftning is king!

Har varit sjuk i en vecka nu :(

Blir en veckas extra styrkepass sen kanske lite lyftövningar. Mooresw aka Fredrik kommer ner nästa vecka kanske så då kan vi fota o filma lite :)

Satsar du fortfarande på OS?

Ja ananrs hade jag inte harvat såhär :P Är rätt hård träning ändå det inte är superduper tunga lyft!

Här är en kb runda från onsdags träningspass. Tränade sent så det kändes grymt tungt när jag körde
    Vikterna är: 140 160 180

[http://www.youtube.com/watch?v=TKzelCtJWxA]

Embed player funkar visst inte

Kul med Film Öman!
    Ser ut som du är på gång på riktigt igen, kalas, hur känns formen?

[ yt ] testa den här till youtube [/ yt ]

Tackar, ska lägga upp en film senare idag med en 2a på 215 i kbbak från dagens pass.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.