Omstart

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 601 total)
  • Author

Om du nu ska köra Kreatin från BS så är ett litet tips Massbuilder, tycker det är en bra produkt, kreatin, Betalanin och ALC. Jag tycker det är en bra produkt att köra efter träning (och före om man inte kör PWO) och morgon träningsfria dagar. Kombinationen kreatin och betalanin tycker jag ha gett lite bättre effekt än när jag körde enbart med kreatin.

Annars kvittar det nog vilken sort du kör :)

Tomas Tryffel wrote:
    Skönt att vara igång? Det blev inte så långt uppehåll iaf. Det skulle då jag uppskattat väldigt mycket.
    Bakning på g?

Ja det är skönt att kunna röra lite på sig utan att få skitont. :)
    Men som sagt, gårdagens pass var ett lätt sådant och det var även dagens. Det är mer för att få upp pulsen lite än för att bygga mukkler.

Jag har faktiskt lite bakning och matlagning på ritbordet. Jag tänkte bjuda familjen på middag till helgen. Det blir pajtema. :up:

Gober wrote:
    Om du nu ska köra Kreatin från BS så är ett litet tips Massbuilder, tycker det är en bra produkt, kreatin, Betalanin och ALC. Jag tycker det är en bra produkt att köra efter träning (och före om man inte kör PWO) och morgon träningsfria dagar. Kombinationen kreatin och betalanin tycker jag ha gett lite bättre effekt än när jag körde enbart med kreatin.

Annars kvittar det nog vilken sort du kör :)

Tack för tipset! Jag visste inte vad varken Betalanin eller ALC var för något, men jag läste om Massbuilder och det verkar ju kunna vara nåt bra! :)
    Jag kör inte PWO utan tar endast EAA före passet.

faran wrote:

Tack för tipset! Jag visste inte vad varken Betalanin eller ALC var för något, men jag läste om Massbuilder och det verkar ju kunna vara nåt bra! :)
    Jag kör inte PWO utan tar endast EAA före passet.

Den fungerar fint som PWO utan stim, bra om man inte gillar koffein och liknande, bra skit att ta med EAA :-)

Varit lite lite matbilder tycker jag (för att vara faran då alltså) men blir kanske lite bilder med pajtema snart.

Gober wrote:
    Den fungerar fint som PWO utan stim, bra om man inte gillar koffein och liknande, bra skit att ta med EAA :-)

Varit lite lite matbilder tycker jag (för att vara faran då alltså) men blir kanske lite bilder med pajtema snart.

Låter bra!
    Ja det har varit lite dåligt med sånt, men jag har ju axeln och magproblemet att skylla på.
    Det blir nog lite bilder på pajerna, om de inte ser ut som skit vill säga. :)

Bål- och rörelseträning samt besök hos sjukgymnast[/b]
    Crunches i maskin: 6×8
    Benlyft med vikt mellan fötterna: 6×8 med 7 kg
    Vridmaskin: 3×8
    Ländryggmaskin: 6×8
    Ryggresningar: 3×8 med 10 kg

Mellan övningarna körde jag många olika rörelseövningar för axeln.
    EAA intogs innan passet, 30g ON Whey efter. Tacos mulades när jag kom hem.

I morse besökte jag en sjukgymnast. Han verkar riktigt bra!
    Han sa att jag skulle fortsätta med de rörelseövningar jag kört hittills samt gav mig ett par till. Han mätte även hur mycket jag kan röra armen i alla vinklar. Om en vecka ska jag tillbaka för att se hur vi ska gå vidare. När jag berättade hur länge jag är sjukskriven så sa han att det verkar vara alldeles för kort.

Hur länge är du sjukskriven? Kan du namnet på nån axel-rörelse-övning du upplever extra bra? Känner mig lite stel i ena axeln när jag kör dips.

torbjorn wrote:
    Hur länge är du sjukskriven? Kan du namnet på nån axel-rörelse-övning du upplever extra bra? Känner mig lite stel i ena axeln när jag kör dips.

Kan du sluta smyga? Jag missar alltid när du skriver. :)
    Jag kör inga övningar som jag tror kan hjälpa dig. Mina övningar går ut på att försöka få upp armen så högt som möjligt i olika vinklar genom att hålla i en pinne och trycka med den friska armen.

Shopaholic[/b]
    Hur hände det här? När blev jag en shopaholic?

Som ni vet köpte jag nyss en kamera för 6600 kr när jag egentligen skulle köpa en hårtrimmer. Det blev ingen hårtrimmer den gången, men idag fick jag hem en som jag beställt. Jag hittade en billig för strax över 400 kr.
    För ett par dagar sen köpte jag en resa ned till Göteborg och sen vidare till Helgingborg för ungefär 2000 kr.
    Igår gick jag ned på stan för att handla en gurka och en rödlök. Jag kom hem med en tröja och två t-shirtar för 800 kr.
    Idag skulle jag handla mat för middagsbjudningen jag ska ha imorgon. Notan slutade på 600 kr, men det är OK eftersom det ändå känns som nåt viktigt. MEN sen gick jag på stan en sväng, och när jag kom hem därifrån hade jag snacks för 100 kr i ena handen och en kaffemaskin för 2000 kr i den andra.

Jag tror att jag handlar för att jag har tråkigt när jag är sjukskriven. Bäst att försöka komma tillbaka till jobbet så snart som möjligt, annars kan det bli dyrt det här.

Det är nog nyttigt med lite såna där utsvävningar ibland, haha!
    Särskilt om det är helt orelaterade saker. Som kläder i samband med mat.

Låt höra vad du säger om kaffemaskinen!

Haha, det där lät som en äkta shopaholic! Handlar pga tristess, men vem fan gör inte det. Hur mycket pengar spenderar man inte på sommaren t.ex när man är ledig hela tiden? :D

Tomas Tryffel wrote:
    Det är nog nyttigt med lite såna där utsvävningar ibland, haha!
    Särskilt om det är helt orelaterade saker. Som kläder i samband med mat.

Låt höra vad du säger om kaffemaskinen!

Ja det var lite otippat. På vägen till mataffären kom jag på att jag skulle kollat vår-rean på en klädaffär då de sålt riktigt sjysta tröjor på rea förut. Det gjorde de nu också. 50% rabatt. :up:

Jag är väldigt nöjd med maskinen. Den gör riktigt gott kaffe och det blir ett gott brun-vitt skum på ytan. Jag har provat 4 av de 16 olika smakerna; 2 i butiken och 2 här hemma, och de har alla smakat riktigt bra!

Tommy Ivarsson wrote:
    Haha, det där lät som en äkta shopaholic! Handlar pga tristess, men vem fan gör inte det. Hur mycket pengar spenderar man inte på sommaren t.ex när man är ledig hela tiden? :D

Hehe sant! På sommaren har man känslan av frihet och det sätter igång känslan av att man ”vill unna sig nåt”. :p

Jag har hållit på och baka sedan kl 9. Jag har gjort två olika pajdegar till middagspajerna och just nu förgräddar jag sötpotatispajen som ska ätas till efterrätt. Nu blir det maskinkaffe!

Men jävlar, säker på att dom inte råka ta bort mer än en benbit i axeln? Din manlighet? Haha, keep it up man! Pics på pajerna när dem är klara!

faran wrote:
    Jag har hållit på och baka sedan kl 9. Jag har gjort två olika pajdegar till middagspajerna och just nu förgräddar jag sötpotatispajen som ska ätas till efterrätt. Nu blir det maskinkaffe!

Låter hur bra som helst! Sötpotatispaj är jag riktigt nyfiken på själv, faktiskt!

torbjorn wrote:
    Men jävlar, säker på att dom inte råka ta bort mer än en benbit i axeln? Din manlighet? Haha, keep it up man! Pics på pajerna när dem är klara!

De slant med sågen och råkade såga av bollarna. :
    Bilder kommer dyka upp här!

Tomas Tryffel wrote:
    Låter hur bra som helst! Sötpotatispaj är jag riktigt nyfiken på själv, faktiskt!

Den blev var helt sjukt god!

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 601 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.