Omstart

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 601 total)
  • Author

Rehabträning[/b]
    Jag körde rehab i drygt 50 minuter. EAA före och efter passet.

Övningar

• Axelpress en arm åt gången
    • Bicepscurl en arm åt gången
    • Axel, arm vrid utåt
    • Rodd smalt grepp
    • Baksida axlar i maskin
    • Rulla stor boll på vägg
    • Lite greppträning
    torbjorn wrote:
    HAHAHA dålig urspårning! Sånnadär bars är knappt ätbara i min mun, blir som världens största smet i munnen som sväller ju mer du försöker fördela skiten. Hemskt! Tipsa om du får fatt i nån som faktiskt är bra

Hehe. Jag tänkte utnyttja en 100kr-check som jag hade hos gymgrossisten och först var planen att köpa Slooow Vanilla Ice Cream och några bars, men det blev lite fler än planerat.

Jag har smakat många olika bars som varit riktigt goda. En del kan fan tävla med vanligt godis. Men visst, jag har även smakat såna som du beskriver.

Vore kul om du kunde recensera några av barsen du köpt :) Alltid kul!

Sloow Vanilla Ice Cream, oslagbart det bästa vaniljproteinet jag smakat!

J Gold wrote:
    Vore kul om du kunde recensera några av barsen du köpt :) Alltid kul!

Sloow Vanilla Ice Cream, oslagbart det bästa vaniljproteinet jag smakat!

Jag tänkte faktiskt göra det!

Är det så? Det lovat gott! :up:
    Har du testat Nanox Orbilox-8 Vanilla? Jag tycker den är riktigt god. Perfekt att göra milkshakes på också!

faran wrote:
    Jag tänkte faktiskt göra det!

Är det så? Det lovat gott! :up:
    Har du testat Nanox Orbilox-8 Vanilla? Jag tycker den är riktigt god. Perfekt att göra milkshakes på också!

Smaken som baken, jag tycker slow proteinet är riktigt äckligt, mjöligt och sliskigt. Slängde en påse vanilj och en skogsbär :D

Gober wrote:
    Smaken som baken, jag tycker slow proteinet är riktigt äckligt, mjöligt och sliskigt. Slängde en påse vanilj och en skogsbär :D

Då får jag agera vågmästare när jag väl provar. ;)
    Jag har 4 olika kaseinpulver jag rullar på i dagsläget och tänkte köra slut på ett utav dem innan jag öppnar denna.

Nej jag har inte provat något protein från Orbilox men de låter ju onekligen som att väldigt många rankar det som det godaste proteinet så man får ta tummen ur och testa det någon gång framöver :).

Om jag återgår till vaniljprotein så har jag bara BS Casein Vanilj, Eiselt DP Vanilj, Casein FX vanilj och jämföra med och där tycker jag Fairing Sloow slår de på fingrarna :) Men som sagt smaken är ju som baken.

Ben, mage, ländrygg[/b]
    Benpress
    Uppvärmning 150 kg
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 6
    200 kg x 6
    200 kg x 6
    Vader i benpress
    200 kg x 8
    200 kg x 6
    150 kg x 10
    150 kg x 8
    150 kg x 8
    150 kg x 8
    Baksida lår i liggande curlmaskin
    30 kg x 8
    30 kg x 8
    30 kg x 8
    Crunches i maskin
    30 kg x 8
    35 kg x 10
    30 kg x 8
    30 kg x 6
    30 kg x 6
    Lyfta ben med vikt mellan fötterna
    8 kg x 8
    8 kg x 8
    7 kg x 8
    7 kg x 8
    7 kg x 8
    Ryggresningar med 15 kg-vikt
    5 set x 8 reps

60 minuter tog passet. EAA före, 30g whey efter. Yttligare 30 minuter senare 15g whey + 15 g kasein. Sen sjukliga mängder hemmagjord pizza och efterrätt.
    Jag förväntar mig sjuklig träningsvärk i benen.

Pizza 1: Tomatsås, mozzarella, skinka, färska champinjoner.
    Pizza 2: Tomatsås, mozzarella, tacokryddad nötfärs, paprika, jalapeño och färska tomater.

Bea, creme fraiche och två sorters hemmagjord pizzasallad.

Dagens frukost bestod av Orbilox-8 Vanilla blandat med mjölk, jordgubbar och vispad grädde. Helt galet gott!

Rehab[/b]
    Jag kunde höja vikterna lite det här passet. I bicepscurlen höjde jag till exempel från 5kg till 7kg för vänstern. En-arms axelpress körde jag även ett par set på 10 kg utan smärta. Jag känner mig fortfarande mycket svagare i högern också. Tränade med 16kg-hanteln i bicepscurlen, även om jag hade kunnat gå upp ett snäpp till. Ändå en bit från 25kg-hanteln jag körde med förra året.

Övningar:

• Rulla stor boll på vägg
    • Ligga ner och balansera medicinboll
    • En-arms bicepscurl – höjde
    • En-arms axelpress – höjde
    • Axel vrid utåt från midjan – höjde
    • Rodd smalt grepp, väldigt lugnt och strikt på 45 kg – höjde
    • Baksida axlar i maskin – höjde
    • Greppövning ståendes med skivstång
    • Försök till lite bröst i maskin, men smärtan satte stopp

Tid: 70 minuter
    EAA före, whey efter. Sen hem för att äta lite rester sen gårdagen.

Nu är påsken över, men jag postar ändå en bild jag gjorde i Paint för en ”påsk-i-färg”-tävling för ett par år sedan.

Rehabträning är fan inte roligt alltså..

Jaså orbilox vanilj är också en höjdare? Jag har bara provat chokladen och den va himmelskt god men aldrig vaniljen. Kanske får bli till att prova den med framöver! :)

faran wrote:
    Nu är påsken över, men jag postar ändå en bild jag gjorde i Paint för en ”påsk-i-färg”-tävling för ett par år sedan.

HAHA jag gillar tandborsten till ”svans” :D

Tommy Ivarsson wrote:
    Rehabträning är fan inte roligt alltså..

Jaså orbilox vanilj är också en höjdare? Jag har bara provat chokladen och den va himmelskt god men aldrig vaniljen. Kanske får bli till att prova den med framöver! :)

Nä det är trist att behöva hålla igen när man egentligen vill pressa sig.

Orbilox vanilla är en riktig höjdare! Jag har testat Slooow Vanilla ice cream nu och den är ljusår ifrån Orbiloxen enligt mig!
    Chokladen är som du säger riktigt god, men jag tycker det blir ännu godare om man blandar den med BS Casein Choklad/mandel. De kompletterar varandra väldigt bra i smak och konsistens.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 601 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.