Omstart

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 601 total)
  • Author
    Nykropp wrote:
    Jädra fin tårta!

Tack så mycket! :)

Ben, ländrygg och grillning![/b]

Benpress
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 10
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 8
    200 kg x 10
    Benspark
    40 kg x 8
    40 kg x 7
    40 kg x 6
    Liggande curl för baksida lår
    35 kg x 8
    35 kg x 6
    30 kg x 7
    30 kg x 6
    Sittande vadpress
    65 kg x 8
    65 kg x 8
    65 kg x 8
    65 kg x 8
    65 kg x 8
    Vader i benpressmaskin
    90 kg x 10
    90 kg x 10
    90 kg x 10
    Ländryggsmaskin
    65 kg x 8
    65 kg x 8
    60 kg x 8
    60 kg x 6
    Ryggresningar med 15 kg-vikt
    10
    10
    9
    8

Tid: 70 minuter
    EAA före, 30g whey efter. En halvtimma efter det blev det en till drink med 20g whey, sen åkte jag och grillade!

Jag grillade fläskkarré, laxspett, spare ribs(asiatisk bbq) och grönsaksspett. Till det blev det potatis och morötter i ugn, grönsaker, örtsås, tzatziki och pepsi max. Gaaalet gott! :P
    Efter ett par timmar slängde jag ihop en äppelpaj och ställde under locket i grillen, men tyvärr hade det hunnit blivit för dålig sprutt på glöden så jag var tvungen att köra klart den i ugnen. Den blev i alla fall jävligt god och åtnjöts tillsammans med gammeldags vaniljgräddglass. :up:

Rehab och mage[/b]
    Tränade i 80 minuter. Eaa före och 30g whey efter. Post workout bestod av rester från grillningen igår + en kycklingfilé som jag marinerade i Caj P och lite gurka.

*Nedlagd tills vidare*

Kort uppdatering.

Träningen går sakta men säkert framåt och kroppsvikten sakta men säkert uppåt. Jag har aldrig varit så stark i benen som jag är nu så benpassen är de absolut roligaste!

Hallo där, hur går det med axeln? Roligt att benträningen rullar på iaf.

Gober wrote:
    Hallo där, hur går det med axeln? Roligt att benträningen rullar på iaf.

Ja det är riktigt skoj!
    Axeln har jag fortfarande ont i när jag tränar och bröst kan jag fortfarande bara träna på väldigt låga vikter och få set. Men men som sagt, det känns som att det går sakta framåt åtminstone och det är ju alltid nåt! Tålamod är något jag söker varje dag. Det är sjukt svårt att hålla igen när man tränar. :)

Dokumenterar formen i början av 2012

Bilderna är tagna ca 30 minuter efter det första träningspasset sen en vecka innan jul. Passet tog 55 minuter och bestod av lite bröst, axlar och triceps.
    Jag har även varit sjuk i drygt en vecka men tänkte jobba imorgon. Dagsviken är 57,9 kg vilket betyder att jag tappat 1-2 kg under de här veckorna utan träning.

Men najs form!!!!

antzorzor wrote:
    Men najs form!!!!

Tackar så hjärtligt! :)

En rolig liten reflektion

Jag visade öppet hur mycket jag är emot doping i en diskussion på forumet. Innan jag gjorde det var det många som var trevliga emot mig, skrev i min journal och kommenterade mina kommentarer och poster. Efter diskussionen är jag i det närmaste ignorerad av de som förut var trevliga. Det tog bara tvärstopp, och det roliga är att det är så jäkla genomskinligt! :D

/slut reflektion

faran wrote:
    En rolig liten reflektion

Jag visade öppet hur mycket jag är emot doping i en diskussion på forumet. Innan jag gjorde det var det många som var trevliga emot mig, skrev i min journal och kommenterade mina kommentarer och poster. Efter diskussionen är jag i det närmaste ignorerad av de som förut var trevliga. Det tog bara tvärstopp, och det roliga är att det är så jäkla genomskinligt! :D

/slut reflektion

Jag har varken sett dig diskutera doping eller knappt posta överhuvudtaget nuförtiden?

Jag har mest väntat på att du ska komma igång med journal osv igen. Så himla ensam om att träna utan doping är du nog inte här på forumet Faran :-)

Gober wrote:
    Jag har varken sett dig diskutera doping eller knappt posta överhuvudtaget nuförtiden?

Jag har mest väntat på att du ska komma igång med journal osv igen. Så himla ensam om att träna utan doping är du nog inte här på forumet Faran :-)

Det var ett tag sen den diskussionen ägde rum. I början av förra sommaren tror jag.

Jag tror faktiskt att den absoluta majoriteten på forumet (och ute i IRL för den delen) tränar utan otillåtna medel. :up:

Statusrapport.
    Jag har varit förkyld sen ungefär 20 januari, så jag har knappt lyft en vikt sen dess. Någon vecka innan det skadade jag axeln igen. Det kändes precis som det gjorde när jag skadade axeln första gången. Efter det har jag haft mycket ondare än jag hade innan. Crap. Väntar tills jag blir frisk igen så att jag kan ta ett riktigt pass och känna efter i vilka lägen det gör ondast. Efter det ska jag kan ringa läkaren.

Som sagt, det blir inte mycket träning nu för tiden, men med den här kommer jag få lite underarmsträning i sommar. :whistle:

Riktigt fräsch hoj ! :) Har själv en Yamaha R6, -02. Det känns i underarmarna efter några timmar :D

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 601 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.