Omstart

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 601 total)
  • Author

Usch, artros är fan inget du vill ha.. Får hoppas på att behandlingen med cortison ger bra resultat..

Tack pojkar! Det är bara att vänta och hoppas!

Anywho.
    Jag har jävligt skön träningsvärk i magen, ryggen och underarmarna. Och så åt jag nyss stuvade makaroner och korv! Man får glädjas över de små sakerna. :)

Satan vad öm jag är i axeln idag. Cortisonet hade nog party där inne inatt. Jag tar det som ett tecken på att det hjälper. ;)

Armen går nu inte att använda alls. Att försöka torka sig riktigt efter duschen eller få på sig en t-shirt var bara att glömma.

Låter ju inte bra alls, hoppas det löser sig med axeln.

+1, hoppas det snart ger med sig så du kan gå för fullt.

Gober wrote:
    Låter ju inte bra alls, hoppas det löser sig med axeln.
    Albin wrote:
    +1, hoppas det snart ger med sig så du kan gå för fullt.

Tack grabbar!
    Jag antar att det är cortisonet som verkar och gör att det gör galet ont vad jag än gör. Det borde snart gå åt andra hållet!

Shit, hoppas verkligen det kommer ordna upp sig! :(

Det lär vända snart ska du se!

CDJ wrote:
    Shit, hoppas verkligen det kommer ordna upp sig! :(
    Florin wrote:
    Det lär vända snart ska du se!

Tack! Jag är optimistisk och tror att det kommer bli bra!

Idag har jag också väldigt ont, men inte lika ont som igår. Armen är helt kraftlös och om jag vill ha upp armbågen i axelhöjd måste jag hjälpa till med andra armen.

Eftersom jag ser mig som ”sjuk” och tycker synd om mig själv kommer jag fortsätta gotta mig i god mat och sötsaker. :emo-thumb

faran wrote:
    Tack! Jag är optimistisk och tror att det kommer bli bra!

Idag har jag också väldigt ont, men inte lika ont som igår. Armen är helt kraftlös och om jag vill ha upp armbågen i axelhöjd måste jag hjälpa till med andra armen.

Eftersom jag ser mig som ”sjuk” och tycker synd om mig själv kommer jag fortsätta gotta mig i god mat och sötsaker[/b]. :emo-thumb

Haha, det är rätt..Jag är hemma magsjuk så jag gör det samma..Levt på godis i två dygn nu! :D

CDJ wrote:
    Haha, det är rätt..Jag är hemma magsjuk så jag gör det samma..Levt på godis i två dygn nu! :D

Hehe, helt rätt! ”Eftersom jag är magsjuk och inte kan få i mig så mycket mat så måste jag äta så kaloririkt som möjligt för att inte hamna på för stort underskott”. ;)

Farans Pinocciotårta med vaniljparfait och krossad daim
    Byt ut grädde och bär i det [http://forum.body.se/showpost.php?p=1067825&postcount=106 här] receptet mot vaniljparfait med krossad daim.

Vaniljparfait
    6 st äggulor
    8 msk florsocker
    5 dl vispgrädde
    4 tsk vaniljsocker
    Daim efter behag

1. Vispa grädden.
    2. Vispa äggulor, florsocker och vaniljsocker ljust och posigt.
    3. Krossa daim
    4. Vänd ned daim och äggsmeten i grädden.
    5. Bred ut parfaitsmeten på en av halvorna av den avsvalnade marängen. Lägg den andra halvan ovanpå. Kör in i frysen i minst 3-4 timmar.
    Om tårtan inte ska ätas upp samma dag så täck med folie eller skär i bitar och förvara dem i lådor.
    Är tårtan djupfryst så låt den stå upp emot 30 minuter i rumstemperatur innan ni äter den.

När jag gjorde den här tårtan hade jag bara 4 ägg, så jag gjorde en lite mindre sats parfait. Jag krossade 3 st vanliga daim.
    Eftersom det blir några äggvitor över kan ni passa på att göra mer maräng eller göra som jag gjorde igår; steka äggvitorna och göra en fin tunnbrödrulle med stekt ägg, ost, kaviar och grönsaker. ;)

Men helvete faran, är du i farten igen?
    Du lever farligt, och jag är helt inne på din linje. Godsaker skall ätas för jämnan, och det enda jag funderar kring, såhär efter maten är… När flyttar du närmare mig, så vi kan börja umgås? :|

Tomas Tryffel wrote:
    Men helvete faran, är du i farten igen?
    Du lever farligt, och jag är helt inne på din linje. Godsaker skall ätas för jämnan, och det enda jag funderar kring, såhär efter maten är… När flyttar du närmare mig, så vi kan börja umgås? :|

Haha! :D
    Ja du, det dröjer nog, men jag kan fortsätta posta bilder på forumet så länge. ;)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 601 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.