Pelle och Marias hårdsatsning

Home Forums Seriösa träningsjournaler Pelle och Marias hårdsatsning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 823 total)
  • Author
    013 wrote:
    Aha se där,, still young ju, hela livet framför dig:|
    Kul att du satsar mot ett scenframträdande,, men oroa dig inte för scenskräcken,, för när det väl är dags, så är du så ned deffad, att du inte orkar bry dig om din rädsla på tävlingsdagen8) inklusive att du kommer vara så låg på kolhydrater att du inte kommer förstå så mycket*asg*
    Ja men lite dagsforms bilder kan vi ju få se nu,, eller hur:)

Självklart tittar jag in o kladdar lite i journalen,, kommer jag forstätta med..
    Ha en bra kväll

Mvh//
    Steff

Haha ja vi får väl se vart allt leder. Det är så roligt att bygga så jag kämpar på… 8)
    Hehe njaa… dagsformen vågar jag inte visa nu..
    Ha det bra själv!

Jävlar var det kommer upp par journaler:D

Lycka till nu och ingen fusk :nono:

Vanessa Frykman wrote:
    Jävlar var det kommer upp par journaler:D

Lycka till nu och ingen fusk :nono:

Haha ja väldigt praktiskt iallafall! Jag har ju inte hunnit uppdatera i min på längen nu, men det går bättre när man är två skulle jag tro! ;)
    Nejdå, här fuskas inget! :D
    Detsamma! Kör hårt!

013 wrote:
    Kul att du har höga målsättningar, men skynda långsamt,, man blir inte grov över en natt,, men man blir grövre:emo-thumb
    Vad är det du siktar på att tävla i?Classic eller BB?
    Man blir aldrig nöjd med benen:| men bara ge sig fan på att de ska förbättras,, det kommer,,så släng upp lite pics nu, hehe,,

Tyvärr påverkar privatlivet träningen en hel del,MEN försök göra gymet till en problem fri zon, en plats där du mår bra o trivs,, där du kan släppa allt och bara fokusera på träningen..
    Kör hårt nu paret

Ja de är ju så att det tar tid det här med muskler.
    Men det får ta den tid det tar helt enkelt. Det vore kul om jag kan gå upp i Classic, men som ja sa de får symetrin avgöra senare, men viljan finns!
    Har ju igentligen inte de rätta generna för det här med bygga men ja säger som Zone gjorde ” fuck genetics” det ska gå ialf!! 👿

Oftast när ja är på gymmet så skiter ja i allt som händer runt mig, man kan säga att jag är nog ganska stram där tyvär. Men det måste jag för att komma nånstans me träningen.
    Problemet kommer väl efteråt när man sätter sig ner å tänker på allt skit, då blir det fel me mat å sömn å den skiten. Men nu så känns det bara bättre och bättre så snart är ja tillbaka :nod

Jon Larsson wrote:
    Pelle: Det där med dina mål.. Hur var det med det där egentligen..:| Jag har ingen aaaning om vad du har tänkt dig framöver..:nod

Hehe! ja nu har jag sagt det, så nu kan ja inte fly undan längre! :|

Antar att du också använder ett HIT-liknande koncept. Vi har nästan samma vikt/längd, lägg upp bilder. Och en film på dina böj.

Grandmaster wrote:
    Antar att du också använder ett HIT-liknande koncept. Vi har nästan samma vikt/längd, lägg upp bilder. Och en film på dina böj.

Hej Grandmaster!
    Det är en ära att du besökt våran journal.
    Japp jag kör efter ett liknande koncept, det är det enda som funkar!
    Har fått mycket insperation av Mike Mentzer och Dorian Yates.
    Jag förstår att du är nyfiken på knäböjen, ärligt talat så vet ja inte hur jag lyckades då för 1,5 år sen när jag tog den vikten. Jag vägde ifs nästan 10 kg mer då, men det va en prestation som jag är stolt över. Nu kommer jag att kämpa som järv för att komma upp i de vikterna igen, men vi kommer att lägga in lite bilder så småningom.
    Välkommen åter :up:

Och hur var det? Var det vanlig böj eller körde du i Smith?

Jon Larsson wrote:
    Och hur var det? Var det vanlig böj eller körde du i Smith?

HAHA! Just det! det glömde jag säga det va i en smith 😮 nu skäms ja lite faktist. Det skulle ju Maria skriva in ju! hmm

Vanligt eller i smith spelar ingen roll, riktigt starkt hur som helst!

Kör hårt!

Pälle wrote:
    HAHA! Just det! det glömde jag säga det va i en smith 😮 nu skäms ja lite faktist. Det skulle ju Maria skriva in ju! hmm

Hehe ja det var ju jag som skrev det. Mitt fel! ;) Sorry!

Jimma wrote:
    Vanligt eller i smith spelar ingen roll, riktigt starkt hur som helst!

Kör hårt!

Välkommen!
    Tackar så mycket! Ja det va tungt i den oxå, hehe

Pälle wrote:
    Hej Grandmaster!
    Det är en ära att du besökt våran journal.
    Japp jag kör efter ett liknande koncept, det är det enda som funkar!
    Har fått mycket insperation av Mike Mentzer och Dorian Yates.
    Jag förstår att du är nyfiken på knäböjen, ärligt talat så vet ja inte hur jag lyckades då för 1,5 år sen när jag tog den vikten. Jag vägde ifs nästan 10 kg mer då, men det va en prestation som jag är stolt över. Nu kommer jag att kämpa som järv för att komma upp i de vikterna igen, men vi kommer att lägga in lite bilder så småningom.
    Välkommen åter :up:

Att det är det enda som fungerar är en överdrift, men det är en ganska felsäker metod. Svårt att överträna, betoning på progressiva ökningar och basövningar gör det till ett svårslaget koncept som tyvärr få tar till sig.

Lycka till med journalen, och böj inte i smithmaskinen i fortsättningen.

Kul med er ”par”journal, ett riktigt par var ni ju inte menmen! Ser ut at gå bra för er mer, inte har du tappat så mkt i styrka Maria, gött mos! Sesså ta nu lite bilder, gör väl inget om folk skulle glo lite extra, i slutändan handlar ändå det hela om att dem också vill vara med på bild! Hur ser schemat ut för veckan då?
    Kram

Charlotte_ wrote:
    Kul med er ”par”journal, ett riktigt par var ni ju inte menmen! Ser ut at gå bra för er mer, inte har du tappat så mkt i styrka Maria, gött mos! Sesså ta nu lite bilder, gör väl inget om folk skulle glo lite extra, i slutändan handlar ändå det hela om att dem också vill vara med på bild! Hur ser schemat ut för veckan då?
    Kram

Hej! Ja superroligt att träna med Pelle!! Jag presterar så mycket mer då! :D
    Njoo, ja vill upp på de vikter jag tog före jul snart. Idag så ska vi köra ben, sen har jag inte pratat nåt mer med Pelle men jag tror det kan bli rygg på tors och bröst på lör.
    Kramar

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 823 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.