Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Pelle och Marias hårdsatsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 september, 2007 at 23:32 #755779Anonym anvandareMember
Idag hann jag inte äta ett av mina kvällsmål som egentligen ska bestå av kyckling och broccoli. Då var jag tvungen att få i mig mycket protte och få kolisar på annat sätt som kunde ersätta 2st måltider! Då kom jag på min 1050kcal proteindrink som har nästan 200g protein! max 30 gram kolhydrater och 17 gram fett! :drinks: :bb3:
Jag kan säga så mycket som att man behöver en stor tillbringare
9 september, 2007 at 23:38 #755780Anonym anvandareMemberPälle wrote:Idag hann jag inte äta ett av mina kvällsmål som egentligen ska bestå av kyckling och broccoli. Då var jag tvungen att få i mig mycket protte och få kolisar på annat sätt som kunde ersätta 2st måltider! Då kom jag på min 1050kcal proteindrink som har nästan 200g protein! max 30 gram kolhydrater och 17 gram fett! :drinks: :bb3:Jag kan säga så mycket som att man behöver en stor tillbringare
Å helvete.
10 september, 2007 at 03:03 #755781Anonym anvandareMemberQuote:PälleDieten funkara annars bra och jag trivs med den, förutom broccolin då. Det gjorde att jag provade en grej idag faktiskt. Först hällde jag upp en halv liter coola sen så hällde jag i 500g kokad broccoli, mixade det och drack skiten! :drinks: Vet inte vilket som är bäst, äta den eller dricka den? Smakade ungefär lika illa Men i gick det iaf!Ack, vilken jävla misär du utsätter dig för. Detta har du inte berättat om och hade du gjort det hade du fått en avhyvling. Som jag nämnde innan, hitta en grönsak du tycker om och kan stå ut med i det långa loppet. Du har också det attraktiva alternativet att ersätta 500 g broccolli med en stor frukt.
10 september, 2007 at 03:32 #755782Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Ack, vilken jävla misär du utsätter dig för. Detta har du inte berättat om och hade du gjort det hade du fått en avhyvling. Som jag nämnde innan, hitta en grönsak du tycker om och kan stå ut med i det långa loppet. Du har också det attraktiva alternativet att ersätta 500 g broccolli med en stor frukt.Ska kanske nämna det att alla tokiga grejer är det INTE [/b]Grandmaster som hittat på utan bara idiot jag!![/b]
dvs broccoli i coola och all annan konstig shit….
Grandmaster har gjort ett emenent kostupplägg till mig, men jag har svårt att äta broccoli bara. Försökte hitta en genväg på egen hand[/b].
Ber så mycket om ursäkt! Ska bättra mig! 😮10 september, 2007 at 13:14 #755783Anonym anvandareMemberHär kommer en liten träningsfilm med Pelle.
[youtube=qpbjD2Fnm4o]
10 september, 2007 at 13:25 #755784Anonym anvandareMemberKul med träningsfilm! :up:
mariia: när får vi se en med dig då??
10 september, 2007 at 16:42 #755785Anonym anvandareMemberTesse wrote:Kul med träningsfilm! :up:mariia: när får vi se en med dig då??
Det kommer en film på Maria oxå. Jag måste fixa lite mer material först bara. Sen ska jag knåpa ihop nått…..
10 september, 2007 at 19:13 #755786Anonym anvandareMember10/9-07[/b]
Idag kändes det lite bättre än förra veckan att träna, det beror nog bland annat på att jag nu är helt frisk och hostar inte lika mycket heller (Men jag är fortfarande mycket svagare eftersom jag knappt äter några kolisar).
Bänkpress
8 x 35 kg + 1 med hjälpSmal bänkpress
8 x 25 kgMarklyft (utan bälte och remmar)
3 x 80 kg
10 x 65 kgAxelpress med hantlar
8 x 10 kgPushdown med rep
9 x 12,5 kgKändes helt ok idag med tanke på min låga energi. Det är dock lite krångligt i mark nu när jag börjat tänka på att skjuta fram höften + att jag kör utan bälte = mycket att tänka på motför förut. Men jag tänkte jobba mig uppåt nu :emo-thumb
11 september, 2007 at 18:27 #755787Anonym anvandareMemberLägger ut en liten film på Maria när hon tränar under dieten.
Egentligen ville hon vänta tills vikterna blev större igen. Men nu är det ju under diet med obefintliga mängder kolhydrater[youtube=XLWuNWUMI]
Edit: Hmm, den verkar inte fungera. Väntar ett tag till så ska jag försöka fixa den sen annars.
11 september, 2007 at 19:29 #755788Anonym anvandareMember:pop:
11 september, 2007 at 19:38 #755789Anonym anvandareMemberFilmen verkar inte funka här..
Men otåliga jag letade fram, och kikade på den ändåDet är riktigt skoj med era filmer. Fortsätt så :pop:
11 september, 2007 at 20:55 #755790Anonym anvandareMemberSådär ja, nu ska det nog funka… det var den knepigaste kod jag varit med om;)
[youtube=h-XLWuNWUMI]
11 september, 2007 at 20:56 #755791Anonym anvandareMemberTesse wrote:Filmen verkar inte funka här..
Men otåliga jag letade fram, och kikade på den ändåDet är riktigt skoj med era filmer. Fortsätt så :pop:
Haha vad duktig du är då Roligt att göra filmer också, även fast man inte är värsta biffen eller så
11 september, 2007 at 21:03 #755792Anonym anvandareMemberSer bra ut som fan, Maria.:up:
Kommer att bli förjävla bra det där.
11 september, 2007 at 22:09 #755793Anonym anvandareMembermariia wrote:Haha vad duktig du är då Roligt att göra filmer också, även fast man inte är värsta biffen eller såTycker det ser jättebra ut!
Måste vara skitkul att kolla på filmerna efter passen..man ser ju inte såå mycket när man står där å tränar. Jag har ingen aning om hur mina marklyft ser ut..kanske skulle ta och filma det någon gång
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.