Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Pelle och Marias hårdsatsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2007 at 15:17 #755944Anonym anvandareMember
Dagens pass:[/b]
Ville inte ta så tunga vikter idag när vi körde på morgonen, man är ju så stel då, så jag reppade på lite istället. Skriver inte ner uppvärmningen.
Knäböj, utan bälte
9 x 60 kg
9 x 50 kgLiggande lårcurl
12 x 30 kg PB!!Chins, supinerat, smalt grepp
3 st + en med hjälp x BW sen 1 negativLatsdrag, supinerat, smalt grepp
6 x 50 kgKörde lite mage också
Gick ganska bra att träna idag trots stelheten, men jag värmde upp ganska bra innan så man vaknade till. Nu blir det iallafall en, helst två veckor, med DTD igen!! För sen på FF så lär man inte följa någon diet har jag en känsla av…
27 november, 2007 at 18:28 #755945Anonym anvandareMemberMää, såg nu att jag glömt skrivit med axelpressarna som jag körde igår..
Det blev iallafall 11 x 10 kg i axelpress utan ryggstöd.
Idag har det blivit sammanlagt ca 80 min promenad. Nu blir det plugga hela kvällen, och lite tv, får ju inte missa Ugly Betty och Desperate!
Imorrn är det gym igen!
28 november, 2007 at 13:42 #755946Anonym anvandareMember28/11-07
Skriver inte ner uppvärmningen.
MARKLYFT:
105 kg x 15
115 kg x 15
125 kg x 20DIPS:
BW x 22
BW x 10
BW x 10VADPRESS SITTANDE:
50 kg x 10
50 kg x 8 (+1 rep)
50 kg x 8 (+1 rep)Körde med lätta vikter och fler reps idag.
Fattar inte vad jag skulle ner på gymet och göra idag?! :what:
Hade ingen ork, däremot värk i kroppen! Ett jävla klagande från mig kan tyckas, men jag har nog fastnat i överträningsträsket!
Alla tecken tyder på det:
Sover dåligt.
Ont i kroppen.
Ingen menstruation.
Ingen energi:
Dåligt humör/sur.Så jag behöver nog vila och reparera min kropp lite.
28 november, 2007 at 20:19 #755947Anonym anvandareMemberMitt pass såg ut så här:[/b]
(Skriver inte ner uppvärmningen)
Marklyft, utan bälte och straps
5 x 70 kg
5 x 70 kgBänkpress
5 x 30 kg
5 x 32,5 kg
5 x 32,5 kgSmal bänk
7 x 35 kg PB!!Sittande vadpress (bara någon sek vila mellan seten)
6 x 47,5 kg, 4 x 47,5 kg, 8 x 47,5 kgIdag var jag superstel och inte alls vaken i kroppen när vi kom till gymmet. Men det gick ändå ganska bra. I marken kände jag att jag hade mer att ge men kroppen ville inte, så då tar vi igen det nästa gång istället :emo-thumb
30 november, 2007 at 13:54 #755948Anonym anvandareMemberMätning och vägning:[/b]
(jämför med förra fredagens mått)
Vikt: 60,6 kg (-0,3 kg)
Mage: 71 cm (-0,5 cm)
Midja: 68 cm (oförändrad)Ja, måtten/vikten går stadigt neråt fortfarande
Idag ska jag testa att baka lussemuffinsarna som var med i senaste BODY. Tror att jag ska baka lite saffranskorpor och bröd också.
6 december, 2007 at 14:25 #755949Anonym anvandareMemberIdag var det meningen att vi skulle gymma, men jag känner att jag kanske har en förkyldning i kroppen, och vill absolut inte att den utvecklas nu när vi ska ner till Gbg och ha roligt på Fitness Festivalen hela helgen! Så det blir mer vila idag + att vi ska packa inför helgen. Ska även försöka lägga mig tidigt, för tåget går 04.51 imorgon…
Men det ska bli så himlans skoj att äntligen komma ner till Gbg igen!! Vi har inte varit dit sen vi flyttade därifrån förra sommaren. Ser fram emot en helg fylld av inspiration!!! :up:Jag har inte gymmat på ca en vecka nu, men jag har gått promenader nästan varje dag iallafall, slingorna som jag brukar gå tog lite längre tid än vanligt för det var is över hela vägen nu så man halkade bara runt.
6 december, 2007 at 15:41 #755950Anonym anvandareMemberIfall ordet kommer upp på någon tenta framöver så kan jag ju meddela att det stavas förkylning, utan d.:ike:
Skit i det nu – du gör helt rätt tycker jag som softar ner lite före den här trippen. Något säger mig att man kommer att förbruka ganska rejält med energi på den där trippen, inte minst mentalt med tanke på alla intryck, osv.
Till veckan tar vi nya tag! :buttrock:
6 december, 2007 at 15:55 #755951Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Ifall ordet kommer upp på någon tenta framöver så kan jag ju meddela att det stavas förkylning, utan d.:ike:Skit i det nu – du gör helt rätt tycker jag som softar ner lite före den här trippen. Något säger mig att man kommer att förbruka ganska rejält med energi på den där trippen, inte minst mentalt med tanke på alla intryck, osv.
Till veckan tar vi nya tag!
Haha, va, är du seriös?? Jag har allvarligt talat ALLTID trott att det stavas så, och stört mig på alla som stavar det förskylning, förkylning osv… Hehe…
Japp, vi ska ha kul hela helgen och äta massa gott. Sen blir det en liten skärpning fram till jul (så gott det går med julbord osv…), men sen efter nyår så blir det termogent igen så länge jag orkar!
Ses imorrn!
6 december, 2007 at 16:20 #755952Anonym anvandareMembermariia wrote:Haha, va, är du seriös?? Jag har allvarligt talat ALLTID trott att det stavas så, och stört mig på alla som stavar det förskylning, förkylning osv… Hehe…Japp, vi ska ha kul hela helgen och äta massa gott. Sen blir det en liten skärpning fram till jul (så gott det går med julbord osv…), men sen efter nyår så blir det termogent igen så länge jag orkar!
Ses imorrn!
HMMM! Jahadu Maria, Jag som stavat rätt ända fram till att du började lägga dig i då
Nu ska jag störa mig på dig ett tag som hämd :whistle:Visst ska vi ha kul i helgen!
Skärpning? Fast jag fuskat nu ett tag så vägde jag bara 83,8kg och hade 81 cm i midjemått senast jag kollade :p
Men min manliga ”tankeförmåga” säger mig att det kommer att skita sig skapligt i helgen :pop:10 december, 2007 at 14:05 #755953Anonym anvandareMemberÅhh vilken rolig helg!!! Jag är fylld med motivation nu kan jag lova! Den här helgen var välbehövd för mig då jag till och från den senaste tiden saknat motivation till att träna och dieta. Så många vältränade, inspirerande och snygga människor överallt hela helgen! :emo-thumb Efterfesten var också rolig!!
Trots en sammanlagd sömn på ungefär 12 tim mellan tors-sön (jag sover ca 7 tim/natt i vanliga fall) så har jag mer energi nu än på väldigt länge! Så roligt och skönt! Nu ska jag köra termogent fram till jul, sen blir det nog bara en massa god julmat fram till nyår. Efter det får vi se hur jag lägger upp det, jag ska iallafall ner mer i mina mått innan jag blir nöjd.
Jag fick lite tips på nya mat-kombinationer av Martin Berkhan (Grandmaster) i helgen som jag ska prova nu. Mycket trevligt att träffa dig, Martin!Nu ska jag minska lite bilder, sen kommer det nog ut en hög här!
Ps. Jag har gått upp ca 1 kg under helgen, vi har bara ätit på McDonalds, Burger King och på en pizzeria. Nu vill jag inte se sån mat på lääääääääääääänge, bra va?!
10 december, 2007 at 17:49 #755954Anonym anvandareMember1. Jag och Tesse med Magnus Samuelsson
2. Jag och Tesse med Kalle Lane
3. Vi igen med Andreas Guiance
4. Pelle med Tommi Thorvildsen
5. Pelle & Martin BerkhanKul att träffa allihopa
(Några suddige bilder, + att jag vet inte hur man skriver text under bilderna så de blev lite rörigt nu)
10 december, 2007 at 21:11 #755955Anonym anvandareMemberJa det var kul:)
Ledsen att jag var så sjukligt asocial på kvällen där, men min rygg protesterade å det våldsammaste mot att släpa runt på kameran hela dagen (jag misstänker att Jocke Bartoll hade fyllt skiten med bly eller något).
10 december, 2007 at 21:17 #755956Anonym anvandareMembernu e det bara & köra vidare
10 december, 2007 at 21:18 #755957Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ja det var kul:)Ledsen att jag var så sjukligt asocial på kvällen där, men min rygg protesterade å det våldsammaste mot att släpa runt på kameran hela dagen (jag misstänker att Jocke Bartoll hade fyllt skiten med bly eller något).
Haha vadå asocial? Märkte vi inte Själv var jag halvupptagen med att titta på allt folk som var där!
Ja det kan ju inte vara roligt att gå runt med något som väger runt halsen en hel dag, så jag tycker du gjorde det bra som fortfarande hade kameran kvar på kvällen :emo-thumb10 december, 2007 at 21:20 #755958Anonym anvandareMemberdjungel.lejon wrote:nu e det bara & köra vidareSjälvklart! Ännu hårdare dessutom!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.