Periodisk fasta – experimentet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Periodisk fasta – experimentet

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • Author

såg riktigt bra ut idag på xact, hoppas allt går bra i framtiden för dig

mvh koffe
    (som stog på stairmastern bredvid de tråkigaste du gjort, är för blyg för o hälsa sådär på måfå:) )

Så nu har man laddat up med lite mat efter passet
    Såg riktigt bra ut nu räknar med de ska läggas på massa nu snart när du får äta! skit trevligt o ha dig o Dennis på besök :up:

Bra pass! strukturerat Öivind!

Ledsen var tvungen att städa ur stugan den där dagen :/

allt fint annars?

ha det så bra..

Dwag wrote:
    Vad är skillnaden mellan ditt ”eget utvecklade koncept” :) och det flera år gamla konceptet The Warrior Diet av Ori Hofmekler. :pop:
    [http://www.warriordiet.com/ http://www.warriordiet.com/%5D

Hade du läst Warrior Diet, hade du förstått skillnaden.

WD = ett mål på kvällen + 149 sidor riddarromantik och tips på hur man kryddar kött bäst. Ori gör sen en liknelse om hur han låtsats att han äter dagens ”byte” nere på pizzerian, och pratar om hur han jagade jordsvin med farsan en gång.

Leangains = 16 timmar fasta följt av 8 timmar mat (oftast 3 mål), strategiskt placerat innan och efter träning. Detaljerade riktlinjer (kcal/makro) i relation till vilo/träningsdag och specifika prioriteringar (förbättrad kroppskomposition, muskeltillväxt eller fettförlust).

Visst finns det likheter, då merparten kalorier intas på kvällen, men du får nog fan ha bra fantasi för att dra paralleller bortom detta faktum.

Mer info på min blogg.

Hur går det med träningen gadden?

Mvh

Jag undrar detsamma? Det var väldigt länge sedan du uppdaterade?
    Fortfarnde tävlingsplaner? Håller du dig fortfarnde till IF-konceptet?

Nu har jag gått igenom vartenda inlägg i den här tråden :)
    Och IF låter väldigt spännande faktiskt… Jag e imponerad av hur bra du sköter dig… lite avis faktiskt… när jag deffat så har jag aldrig brytt mig om att räkna kalorier utan kört mest på känn.. Det har väl funkat, fast lite för mkt massa har gått förlorad..

Och så är det ju lite lättare att hålla koll på siffrorna när man bara har 2-3 mål att hålla koll på =)
    Hoppas träningen går bra för dig! Ser fram emot att se dig äga scenen 2008. Bra att du har pallplats som mål. Sikta mot stjärnorna!

Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.