Peters Träningsjournal (6v deffning)

Home Forums Seriösa träningsjournaler Peters Träningsjournal (6v deffning)

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 61 through 65 (of 65 total)
  • Author

Dag 25.[/b]

Frukost: 1 dl havregrynsgröt, 1 msk äppelmos (sockefri), 2 dl mjölk
    Lunch: Skaldjurssallad, vinigrette sås, 1 skiva vitt bröd
    Mellanmål: 1 proteinshake (100-Whey), 1 banan
    Middag: 1 burk tonfisk i vatten, 2 wasa sport knäckemackor med rökt kalkon

Tabletter: 6 x R-ALA, 4 x CLA, 3 x Calsium Pyrovate, 1 x San Nutrition Tight.

Träning:

Bänkpress: 3set x 6 rep, 70kg (ett uppvärmningsset på 50kg x 14 reps)
    Bänkpress (sned bänk): 3set x 6 rep, 50kg
    Hantelpress (sned bänk): 3set x 6rep á 22,5kg hantlar
    Dips: 3set x 8 rep (egen kroppsvikt)
    Cablecross: 3set x 8 rep á 30kg per kabel

Förbränning: 20 min på banded i högsta lutningen, 200cal brända enl. maskin. 20 min inlines. (till kiosken för snus och åkte runt lite extra för nöjjes skull)

Dagsvikt: 62.9kg – 2.9kg to go på 3 veckor

Bukfettet försvinner i sakta tempo, översta 2-4 magrutorna börjar ta form, förhoppningsvis ska jag orka 3-4 veckor till, bilder kommer på tisdag med en sista updatering på slutformen 2 veckor efter det.

Har också _LOVAT_ mig själv att öka förbränningsträningen sista 3 veckorna från start på måndag, 40 min per dag verkar inte räcka (för mitt mål att få fram definerade magrutor) så ska göra mitt bästa.

Detta kommer lite oväntat, men fick erbjudande om en resa till grekland för 2000kr för en vecka, så åker inatt.. Ska försöka träna så mycket förbränning som möjligt och äta nyttigt under hela resan.. självklart får proteinet följa med i resväskan

Situps, armhävningar och hemmaövningar kommer det nog bli gott om..

Ska sola och bada för er som följer min journal också..

Cya in a week![/b]

Blev du fast i grekland?? jag försöker följa din dagbok och har faktiskt själv upprättat en deffning som bygger mycket på din mat och träning. Jag åker nämligen till Thailand i November och tänkte se okej ut tills dess. Förövrigt. Vilka inlines åker du på??

breden wrote:
    Blev du fast i grekland?? jag försöker följa din dagbok och har faktiskt själv upprättat en deffning som bygger mycket på din mat och träning. Jag åker nämligen till Thailand i November och tänkte se okej ut tills dess. Förövrigt. Vilka inlines åker du på??

Flytt, inget internet, miljöombyten och div. livskriser gjorde att jag inte orkade hålla uppe dagboken.

Avslutade deffen 3e veckan i juli, med en förlust på 4,8kg
    Rutorna på magen började precis synas och kände mig allmänt hård.

Deffen som jag följde är defenitivt att rekomendera, men det är svår att hålla.

Kan rekomendera lite ändringar dock; Mer lågintensiv träning (i form av promenader och lätt joggning, eller gång med stavar, inlines etc). Gymträningen kunde ha haft fler basövningar och mindre koncentrationsövningar, och gympassen något kortare.

Önskar dig lycka till.

För övrigt flyttar jag till luleå på måndag, för att läsa sjukgymnastprogrammet, och så fort jag får internet och kommer igång med träningen kommer jag vara superaktiv på forumet, så har du frågor ang. kost och deffning svarar jag gärna; Känner mig något påläst i ämnet liksom! 8)

Inlines som jag åker är av tjejmodel, från salomon, en fitnessmodell lämpad för att åka lite allround. silver/ljusblå färg på dem, dem e söta 😮

Viewing 5 posts - 61 through 65 (of 65 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.