Pikehunter skaffar muskler!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Pikehunter skaffar muskler!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 76 through 85 (of 85 total)
  • Author

Skit också! Bommade på dagens maxningsförsök. Men det var sjukt nära och hade jag skött mat och sömn bättre de senaste 2 dagarna hade det nog gått vägen. Hänger inte läpp ändå, nöjd med mina ökningar kroppsligt och styrkemässigt denna höst.

Ska ge mig på det igen efter jul då man laddat upp kolhydratsdepåerna.

Bänkpress

14x20kg, 10x50kg, 6x60kg. 5x70kg, 1x80kg, 1x90kg(BOM!!!), 1x90kg(BOM!!)
    Craaaap! Aja men det var sjuuukt nära. Så lite bättre laddning innan så är det klart. Verkligen pressade upp 80kg i augusti och idag flög det upp lätt så jag har blivit bra mkt starkare iallafall.

Snedbänk i smith
    7x50kg, 7x50kg, 7x50kg, 7x50kg

Hantelpress nedåtlutande bänk
    8x25kg, 8x25kg, 8x25kg, 6×27,5kg

Cable crossover
    10x12kg, 10x20kg, 10x20kg.

Nu blir det nog ingen träning förrän kanske på onsdag. Eller så smyger jag in ett pass på söndag, beror på hur laddad jag är!

God Jul på er allihopa annars! :drunk:

Snowboardåkning hela dagen igår och ett lätt taekwondopass idag. Nu har julsvullandet börjat med uppesittarkväll och nästa träning är planerad till torsdag eller fredag.

KOLHYDRATSLADDNING!!!!!

GOD JUL![/b]

efter jul med mat och vila, kommer du jonglera med 90 i bänk!
    kunde ej delta i dagens taekwondo. men jag ska ge det ett försök när ni kör nästa gång!

GOD JUL :)

Oj, glömt skriva in de senaste träningarna.

I tisdags blev det iallfall ett rygg axelpass och i torsdags ett armpass. Orkar inte beskriva dem så mycket utförligare såhär under lata juletider.

Kan iallfall berätta att ryggpasset dagen efter Julafton så hade man rejält med extra kolisar och kändes sig rätt stark om en aning svullen :).

Jaha…Julen kom och dödade träningsandan med sin goda mat och sitt överflöd av godis. Man kan säga att jag drabbades av ett farligt fall av latmask.

Mycket i skolan och massa andra dåliga bortförklaringar har gjort så att jag inte tagit mig till gymmet på lite drygt 3 månader. jag har tränat kampsort ca 2 ggr i veckan men inget annat.

Extra kilon har tillkommit och muskler förtvinat men idag tog jag tag i saken.

Det blev ett mix pass med bröst, tricep och bicep. 2 set på varje med lägre vikter och fler reps än vanligt. Kommer nog ändå gråta av träningsvärk imorgon.

Hantelpress
    12x15kg, 8x20kg, 8×22,5kg, 8×22,5kg

Dips
    8xkv, sen dog jag typ…blivit tung och hantelpressen hade gjort sitt den med tror jag.

Sned bänkpress i smith

40kg x8, 40kgx6, 40kgx6
    Känner mig inte så mkt svagare i första seten men har ingen uthållighet.

Push downs med rep

8x30kg, 8x30kg, 8x30kg

Hantelcurls sittande
    8x15kg, 8x15kg, 8x15kg

Skivstångscurl
    8x30kg, 8x30kg, 8x30kg

Försökte ta det relativt lugnt men failade ändå på vissa övningar för att man gått från vek till vekare. Jaja, gymmet var uppfräschat och jag kände efter första hantelpress setet att suget kom tillbaka. Nu gäller det bara att pallra sig iväg.

Målen ser väl i nuläget ut att komma tillbaka där jag slutade nånstans och bränna bort lite kilon. Ingen stor massa ökning utan styrka och kondis som gäller.

Det är ju bra att kickat igång igen! :D

Blev ett pass boxning/thaiboxning idag. Skönt med lite smällar på näsan. Sparkarna har jag hyfsad koll på men man är ju så himla slagrädd. Därför bra med lite smällar i ansiktet så man inser att det inte är så farligt.

Nu duschen!
    Later!

Har haft galen träninsgvärk i brösten och armarna sen i lördags. Tyckte jag tog det lugnt men har glömt bort att brösten alltid reagerar såhär på mig.

Blev ett pass Muay thai idag med ingen styrke ännu. Känner att det värsta försvunnit så imorgon blir det ett rygg/axel pass.

Går dåligt att komma si iväg till gymmet. Blev iallfall ett pass stormits och boxningssparring igår. Alltid nått.

Några thaipass, submissionbrottningspass och löppass senare får jag mig iväg till gymmet. Ska köra helkropp några pass så jag slipper döda mig som sist.

Hantelpress
    8×22,5kg x 3

Latsdrag
    8x50kg, 8x55kg, 8x50kg.
    svag som vanligt i denna…

Tricepspress med rep
    7×3 x 8

Hantelcurls
    8x15kg x 3

Sidolyft med hantel
    8x10kg x3

Avslutade med ett gäng situps och 10 minuter löpband.

Viewing 10 posts - 76 through 85 (of 85 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.