Prova på det här med gymmet återigen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Prova på det här med gymmet återigen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 303 total)
  • Author

Tack så mycket :) glad man blir som får lite feedback, även fast det är en äldre bild. Knäppte några nu på begäran efter axelpasset jag precis avslutade. Nästan bara flyes i passet högreppat. Är i sthlm hos min syster men ska se om jag lyckas posta bilderna.

[http://postimage.org/image/jctk3iueb/]
    [http://postimage.org/image/v1vpm6s6v/]
    [http://postimage.org/image/furt0bfft/]

Allt börjar bli bättre, att döma från bilderna så är jag förvånad själv.
    Triceps har blivit lite bättre också, biceps är inget jag prioriterar. Men raka bicepscurls är ju skoj,
    speciellt nu när det börjar gå så bra att jag kommit upp på 60kg igen :)

Rygg och lår är prio!

200mg ALA, kreatin, 1000mg omega-3. Lite av emils basturökta kalkon, lite rostbiff och sen äggröra på 3 ägg. Ett glas mjölk, ett glas vatten o en kopp kaffe. Go frulle! Nu blir det åka iväg o jobba, blir ett pass när jag kommer tillbaka. :)

slutade jobba nyss och ska snart röra oss tillbaka mot syrrans lägenhet, får se om jag kommer kunna träna idag. Min rygg är åt helvete, har konstant smärta strålandes längs övre delen av ryggen. Och kortvariga intensiva ”kramp”-liknande smärtor.
    Vill verkligen få ett pass gjort, tänkte köra lår och lite chins.

Smörjde ner ryggen totalt med liniment och gick till gymmet, hängde mycket o sträckte ut ryggen i chinsställningen. Skippade chinsen självklart och vågade inte på mig några övningar där rygg spelar in. Blev många set i benpressen och sen avslut på 4 set benspark, lite halvhjärtat benpass men utan tvekan bättre än inget. Körde därefter underarmar vars jag fick riktigt gött med tryck. När syster, jag o hennes man kom tillbaka till lägenheten så blev det mat. 180g lövbiff, massa potatisklyftor, beasås, omega3, 100g ben & jerrys chocolate fudge brownie. Nu ska jag slagga, jobb imorn

Av det man ser tycker jag att det är harmoniskt och på gång. Biccarna vet jag sedan
    tidigare att de är bra. Dessutom har du en god form.

Skulle vara pecsen som behöver mer tid på sig, men nu så här tidigt är det inget att
    fundera allt för mycket över. Bara att panga vidare så kommer massan krypande sakta
    men säkert!

Var rädd om ryggen. Minsta smärta är ajabaja.

Klokt av dig att inte använda ryggen på träningen om det gör ont. Det är frustrerande när man
    inte kan köra på som man själv vill men bara lyssna till kroppen:-)
    Så kan du nog köra rygg snart igen

dags formen ser faktiskt riktigt bra ut, hård i kroppen är du

Kör hårt nu:-)

Ser bra ut, mer triceps och bröst skulle inte skada. Men skit i det du är så ung och har många år att köra på hårt. Akta dig för skador så blir det kanon.

Gettodachoppa wrote:
    Av det man ser tycker jag att det är harmoniskt och på gång. Biccarna vet jag sedan
    tidigare att de är bra. Dessutom har du en god form.

Skulle vara pecsen som behöver mer tid på sig, men nu så här tidigt är det inget att
    fundera allt för mycket över. Bara att panga vidare så kommer massan krypande sakta
    men säkert!

Var rädd om ryggen. Minsta smärta är ajabaja.

Tackartackar (: bröst är kul och riktigt schysst med stora, det är nått jag kommer lägga extra krut på! Ryggen vet jag inte vad som är fel, kollat med lite olika folk och haft problem i några år. Men smärtan går i vågor

Hence wrote:
    Klokt av dig att inte använda ryggen på träningen om det gör ont. Det är frustrerande när man
    inte kan köra på som man själv vill men bara lyssna till kroppen:-)
    Så kan du nog köra rygg snart igen

dags formen ser faktiskt riktigt bra ut, hård i kroppen är du

Kör hårt nu:-)

Ja riktigt frustrerande, hård vettefan ;) kanske i linne hehe.. tack så mycket (:

Gober wrote:
    Ser bra ut, mer triceps och bröst skulle inte skada. Men skit i det du är så ung och har många år att köra på hårt. Akta dig för skador så blir det kanon.

Kommer lägga extra krut på bröst som sagt och förhoppningsvis kommer triccarna ikapp också, tack för kommentaren (:

Bra biceps.

Gustaf Lindberg wrote:
    Bra biceps.

Ty.

Körde ett pass efter jobbet idag igen, inte lika ont i ryggen men fortfarande otroligt schleten. Blev bröst och triceps, tog strax över 1h. Sen 20min cykel (9.5km) orkade inte pendla så hårt med träningsvärken i lår. Nu on the kvällsqvist så har jag haft det mysigt med rejält mycket plockmat. Blev rökt kalkon,skinka,avokado,kycklingspett,potatissallad,bacon,renstek, tomat och brie ost. Käkade sushi till lunch också, gött. *fick till 3 reps på 100 i bänken efter en femma på 90. Hade syster som passare och hon hjälpte till på ena på 100. Inte kört 100 sen i somras. Känns ju kul att man snart är back ön track :)

Idag åker jag hem, blev behövlig vilodag igår och vilar nog upp mig till morgondagen. Då är nog ryggen okej också. Då blire chins o roddar, skippar nog bicepsträningen denna vecka om jag inte kör några set efter ryggen imorn. 83.5kg var morgonvikten och känns inte som att jag lagt på mig nå fett sen 40 dagar bak och ca 4kg plus. Otroligt gött

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 303 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.