Prova på det här med gymmet återigen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Prova på det här med gymmet återigen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 303 total)
  • Author

Dagens pass
    – bröst & lite axlar samt mage.

Hantelpress lbröst
    18
    26
    34×8
    36×8
    36×10 – tror jag, om jag inte minns fel. Skrev inte ner passet.
    36×7
    32×10

Lutad bänkpress
    60×12
    70×8
    60×10
    60×8

Pec-dec
    4set, 8-12 reps.

Axlar
    Hantelflyes stående supersetat med lyft framåt med rakstång i cable.
    4set + 4superset

Framåtlutade flyes liggandes på bänk
    4set

Mage
    Raka benlyft hängandes med raka armar.
    8, 8, 8, 8. – Sakta och koncentrerat.

Crunches på bänk
    4set.

Det jag ätit innan var frukost som bestod av lite yoghurt med 2dl fiberhavregryn.
    1tim efter det så tog jag en proteinshake på 1dl proteinpulver och 2dl vatten.
    10g EAA innan och 10g EAA efter passet.
    solade 25min efter passet, sen en promenad hem på 30min.
    När jag kom hem så tog jag en banan och en dusch, 30min efter det så var det dags för middag.
    Middagen bestod av äggnudlar, lövbiff, morot, broccoli, paprika.

Försökte även ta lite bilder, få se om något dyker upp här! ;)

NY BILD

[http://s9.postimage.org/tz14t5o66/IMAG0738_1.jpg]

Tog jag efter duschen, svårt att ta helkroppsbilder själv.
    Menmen man kan inte gömma formen allt för länge.
    Det jag behöver mer av:
    *BEN
    *RYGG
    *BRÖST

Hur jag vill se ut: [http://www.builtreport.com/zane/002.jpg]

Nu har skitgymmet bestämt sig för att byta tider igen, och inte nog med att stänga 15.00
    på lördagar var tidigt nog så stänger dom nu 13.00. Detta visste såklart inte jag som stod och ryckte i dörren 13.30.
    Lutar mot att benpasset blir hemma… FAN!

– Körde 6 set frontböj hemma igår, inte det fetaste benpasset menmen. Helt klart bättre än inget, känner faktiskt av lite värk idag i framsida lår.

Nu har jag precis avslutat ett Rygg & Tricepspass,
    vikterna är lite sisådär
    men formen blir bara bättre o bättre.

5 set T-bar rodd.

1 set chins.

4 set breda latsdrag.

5 set vasaloppsåkaren i cable med rep.

Triceps

5 set skullcrushers.

4 set pushdowns med V-format handtag, + 4 superset med pressar bakom huvudet.

Pushdowns med handtag omvänt grepp 4 set.

1 set lätt vikt i bara knoppen för att köra slut på tricepsen.

11:00 Frukost
    1½dl havregryn, 2dl mjölk, 1dl proteinpulver.

13:45 Lunch
    1dl kokt ris och lite nötfärs, 2 glas vatten.
    2dl vatten + 1dl proteinpulver.

17:30
    Biff stroganoff, 2dl kokt ris.

Vid 8tiden tar jag tåget till sthlm för 1 veckas jobb, men träningen kommer fortfarande skötas till fullo.

1 timme gammal bild
    [http://s15.postimage.org/bd0uq07eh/babadugafl_ng.jpg]

Kommer nog inte deffa något till sommaren, skulle dock vara skönt att få bort lite fläsk.

Skit i att deffa! Formen duger i sommar, jämför med en vanlig svensson som inte gymmar så är du fortfarande i bättre form än 90% av alla andra.

Gustaf Lindberg wrote:
    Skit i att deffa! Formen duger i sommar, jämför med en vanlig svensson som inte gymmar så är du fortfarande i bättre form än 90% av alla andra.

Ska inte lägga mig på underskott (: försöka bli lite skarpare till sommarn om jag hinner bara

BigH wrote:
    1 timme gammal bild
    [http://s15.postimage.org/bd0uq07eh/babadugafl_ng.jpg]

Kommer nog inte deffa något till sommaren, skulle dock vara skönt att få bort lite fläsk.

Du ska nog koncent på att bygga muskler,jag menar,du verkar ligga på bra bodyfett nivå redan.alltså lite fett på kroppen.
    då jämför jag med mig själv…..lol,,,som är som en valross!!!
    men iofs,så sysslar jag med styrkelyft,en annan gren av denna sport som också använder vikter i sin träning.men med inriktning på att lyfta tyngre och mera,samt mkt inriktat på teknik.
    medans du nog/kanske bygger,samt då är mer inriktad på muskelmassa/volym. samt kontakt .
    om jag nu har rätt?

men kämpa på nu så kommer formen,verkar bra redan nu,tycker jag.

bighulken wrote:
    Du ska nog koncent på att bygga muskler,jag menar,du verkar ligga på bra bodyfett nivå redan.alltså lite fett på kroppen.
    då jämför jag med mig själv…..lol,,,som är som en valross!!!
    men iofs,så sysslar jag med styrkelyft,en annan gren av denna sport som också använder vikter i sin träning.men med inriktning på att lyfta tyngre och mera,samt mkt inriktat på teknik.
    medans du nog/kanske bygger,samt då är mer inriktad på muskelmassa/volym. samt kontakt .
    om jag nu har rätt?

men kämpa på nu så kommer formen,verkar bra redan nu,tycker jag.

Tack så mycket (: Yes det stämmer vill ju bygga på mig en del rygg, bröst ben och triceps. Med en bra mage på det. Tycker det har hänt en del iaf på rätt kort tid om man går tillbaka 2mån i journalen (första sidorna). Nu är jag hos min syster och äter mycket av det dom äter, och dom ska i form till fitness five som är 2juni. Så det är mycket möjligt att jag tappar ett kilo eller ett halvt i fett nu när jag är här en vecka o jobbar. Ska börja med kreatin imorgon igen, nu har jag haft ett uppehåll drygt 2v från det.

Pangade ett rejält bröstpass idag trots att jag skulle vila. Gick riktigt bra, glömde att jag skulle börja med kreatin idag så jag tar det imorn istället. Imorgon blir det Ben och mage efter jobbet :)

Härligt ! Det är extra kul när det går riktigt svinbra när man inte förväntar sig det, eller ens har planerat in att träna den dagen :-) Jag har med ben imorgon, let’s go f*cking mentaaaal!

Lägg dig på ett litet överskott, typ 100 och kör på. Den formen duger till stranden och till brudarna ;-) annars går du ju miste om värdefull byggartid.

kuulan wrote:
    Härligt ! Det är extra kul när det går riktigt svinbra när man inte förväntar sig det, eller ens har planerat in att träna den dagen :-) Jag har med ben imorgon, let’s go f*cking mentaaaal!

Haha yeahman!! Dock trasig i ryggen från jobb men får köra på ändå, tror jag håller.. hoppas

Gober wrote:
    Lägg dig på ett litet överskott, typ 100 och kör på. Den formen duger till stranden och till brudarna ;-) annars går du ju miste om värdefull byggartid.

I feel you, jag kör på som vanligt :) äter mig mätt och får i mig så mkt protte som möjligt, och väldigt lite/inga sockerkcal.

Skriver på mobilen så jag håller det kort. Körde ikväll 3 set frontböj,3set knäböj, 3set benpress, 4set benspark. Gick ok, dåliga vikter men bra kontakt. Magträningen bestod av 4 sen hängande benlyft raka ben, 4 set crunches i Cable med rep sittandes på knä på golvet. 4set crunches på bänk. Åt som en vilde efter träningen. Första dagen på uppladdningsfasen på kreatin idag, kul skit :)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 303 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.