Prova på det här med gymmet återigen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Prova på det här med gymmet återigen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 303 total)
  • Author

Handlade lite olika grejer
    2 Liter yoghurt
    8st burkar tonfisk i vatten (varav 1.2kg tonfisk)
    1.6kg torsk
    lite avokado
    1kg kycklingburgare som är färdiga o steka, smidigt.
    1kg kycklingfile.

Kvargen va så jäkla dyr där jag var och handlade så skippade det, får ta en vända till lidl nån dag. inhandla ett par nya träningsbraxxor också, coolboy93 over and out.

åh, mat :D

Vad var det för näringsvärde på kycklingburgaren? Jag köpte kyckling nuggets förut som innehåll typ 49% kyckling, det var ganska vedervärdigt.

Kötta på! Hur ligger du till i benböj/marklyft/bänk nu? Eller du kanske inte tränar så styrkeinriktat?

gott :D Ja vettefan vad dom låg på , men iaf en OK mängd. Tror det var typ 14-15g protein på 100g. Nä inte styrkeinriktat alls faktiskt så vet inte riktigt vad jag ligger på. Men kommer börja lite mer lågrepp om ca: 2 veckor så då får jag väl veta på ett ungefär. (:

Helvetes jävla skit!
    typ så känner jag, som har gått o blivit sjuk. Kände mig lite krasslig senaste passet (3 dagar sen) och vaknade sjuk dagen efter där. Feber, riktigt dålig hals och huvudvärk är det jag haft än så länge. Hoppas att det lägger sig snart, febern var inte lika extrem inatt som natten innan.

fortfarande sjuk.. Hoppas på att bli frisk och kunna köra något pass den här veckan som kommer iaf. Börjar bli lite bättre men mår absolut inte bra.

Krya……..;-

Tack hulken, det behövs fan!

Jävligt schyst fysik på dej. tävlingsplaner?

tack som fan, om en 2-3 år kanske jag satsar på att ställa upp någon mindre tävling, med planer på att vara jävligt vass då.
    har tränat i snart 3mån från mitt uppehåll som var väldigt osmart för byggandet, innan det så har det också varit några lugna perioder över somrarna för suget försvunnit lite och man tillbringat mer tid med vänner.

ska sluta babbla för den här skiten frågade du inte ens om, men tänkte bara säga att NU är träningen igång iaf, (förutom att jag sitter sjuk just nu då haha..) Och OM det går bra för mig det här året och året efter så, ja. Varför inte testa på att tävla då.

BigH wrote:
    tack som fan, om en 2-3 år kanske jag satsar på att ställa upp någon mindre tävling, med planer på att vara jävligt vass då.
    har tränat i snart 3mån från mitt uppehåll som var väldigt osmart för byggandet, innan det så har det också varit några lugna perioder över somrarna för suget försvunnit lite och man tillbringat mer tid med vänner.

ska sluta babbla för den här skiten frågade du inte ens om, men tänkte bara säga att NU är träningen igång iaf, (förutom att jag sitter sjuk just nu då haha..) Och OM det går bra för mig det här året och året efter så, ja. Varför inte testa på att tävla då.

Låter riktigt bra :emo-thumb Hur många år totalt har du tränat då? med alla pauser och skit inräknat

benacii wrote:
    Låter riktigt bra :emo-thumb Hur många år totalt har du tränat då? med alla pauser och skit inräknat

Med pauser och tramsande strax under 4 år skulle jag gissa på, tid med träning har väl varit drygt 2år :)

Jag tycker det är kul med kostredovisning, men varför redovisar du inte passen ordentligt? Roligare att följa då.

BigH wrote:
    Med pauser och tramsande strax under 4 år skulle jag gissa på, tid med träning har väl varit drygt 2år :)

Härligt :)

Börjar känna mig friskare, ska prova ett lugnt bröstpass imorgon :)

Kommer som sagt köra ett lugnt pass idag, vill inte riskera att bli sjukare.
    Det har varit så jäkla tråkigt att vara hemma och borta från gymmet, SÄMST.
    Men igår så bokade jag tid för tatuering, fäät schysssst. 9 juli blir det av.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 303 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.