ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875740

    Hördu lugna ner dig nu i hantelpressen, du får it sprigna förbi mig nu! 8)

    #875741

    Vad har du för PB i bänk då? =)

    #875742

    Skärp dig nu, 90-95? :)

    #875743

    Fasen med 37.5 tycker jag du ska vara en bit över 90. Fast du kanske har lika dålig teknik som mig i bänk? :p :|

    #875744

    100 blir en lätt match för dig !

    #875745
    Christoopher wrote:
    Fasen med 37.5 tycker jag du ska vara en bit över 90. Fast du kanske har lika dålig teknik som mig i bänk? :p :|

    Håller faktiskt med kör typ på mindre hantlar i hantel press men tar typ 110-120 i bänk..

    #875746

    Hur länge vilar du mellan seten?du kör rätt många settycker jag:) eller det är väl jag som kör så några:(

    #875747

    Varför kör du inge bänk då ?

    #875748
    Restless wrote:
    Håller faktiskt med kör typ på mindre hantlar i hantel press men tar typ 110-120 i bänk..

    Hihi kör du med mindre än 37.5 i hantelpress och bänkar 110-120 är du väldigt svag i hantelpress / väldigt stark i bänk :D

    #875749

    nu blev jag sugen på shrugs! måste fan dra iväg å köra det nån gång! det blir inte så ofta jag köttar mina traps kan jag lova:P kör du med dragremmer när du kör shrugs?

    #875750

    Jasså det är Linnea som äger? Hahaha:p.
    Ser bra ut pierre! :up:

    #875751
    ReNeGaDe wrote:
    Haha:D Ja, det är en grej bara, fular mig lite, hehe. Bad brorsan skriva och ta bilder på mig så. Han tjafsade inte emot, han är van vid mitt konstiga beteende annars:D haha..

    Tackar Jocke! =) Men du, skulle va kul om du startar en journal, skulle vara mysigt då =)

    Haha.. synd att Linnea måste läsa det baklänges. Får verkligen hoppas att hon inte är blondin;).
    Jag funderar på att starta en journal, men vet inte riktigt om jag har orket att uppdatera efter varje pass. Är ju inte kul med en journal som inte uppdateras regelbundet. Men jag börjar väl på en någon gång. hare bäst

    #875752

    Ser bra ut hördedu! Men nu börjar de dra sig mot kallare vindar och då får du it ha rutorna framme! bulk bulk 8)

    #875753
    bullis wrote:
    Ta sig på kuken nonchalant :D

    gissa vilka som spelar här i helgen då ? ;) ;)

    #875754
    ReNeGaDe wrote:
    Vet inte om jag ska träna idag, har börjat hosta lite också. Jävla skit. Får se vad jag gör. Ska rösta i skolval snart, vad ska man rösta på tro?:p hehe..

    hoppas det inte bli värre med hostan och förkylningen, läser din journal var dag nu så det är kul om där kommer in fler pass.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.