ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875755

    Snygga knäböj där ;)

    Tråkigt att du tycker det är slitsamt och trist bara, men det går nog snabbt över ska du se :)

    #875756

    Du var ju riktigt giftig i böj! särskillt med tanke på att du inte väger så mycket.

    #875757
    ReNeGaDe wrote:
    Ska egentligen träna mage och vader idag, men eftersom jag har lite träningsvärk i vader, hostar och är lite förkyld så skiter jag i träningspasset idag. Tar nog en promenad eller två istället. Lite aktiv vila så där, hehe.. Imorn blir det nog rygg och på fredag bröst. Får se, verkar som om det alltid dyker upp något som gör att träningen stannar upp.

    man ska lyssna på kroppen :up:

    #875758
    ReNeGaDe wrote:
    Ska egentligen träna mage och vader idag, men eftersom jag har lite träningsvärk i vader, hostar och är lite förkyld så skiter jag i träningspasset idag. Tar nog en promenad eller två istället. Lite aktiv vila så där, hehe.. Imorn blir det nog rygg och på fredag bröst. Får se, verkar som om det alltid dyker upp något som gör att träningen stannar upp.

    lyssna, känn och tänk positivt, då klarar du dig hur länge som helst!:P

    #875759
    supermouse wrote:
    Man ska inte alltid lyssna på kroppen :)

    jag tror nog du vet jag menade iaf.:nod känner man sig inte på topp, hängig el. liknande så brukar åtminstone jag köra lite lättare… men att det bränner i musklerna vid arbete det är ju bara normalt:P så ska det alltid kännas!

    #875760

    Så det är damer inblandade i leken, tja då kan det ju vara svårt att låta bli att hålla sig i toppform ;)
    Inte för att ett eller två gympass gör så radikala förbättringar, men ändå :)

    Som andra sagt före mig, kör efter din aktuella förmåga, och underskatta inte kroppens signaler!

    #875761
    ReNeGaDe wrote:
    coffe_91: Hehe, inga problem grabben. Jag är snart tillbaka på fötter igen!:emo-thumb Så du kommer se mer av mina pass snart!

    Erik_Hellström: Tack! =) ja det hoppas jag också, annars vet jag inte vad jag gör.

    Erik__: Tackar! Jao, men ingenting jämfört med dig;) hehe..

    Ha de gott, ska sova nu!

    hm nä vi ligger rätt lika tror jag.

    #875762
    ReNeGaDe wrote:
    Vart ute och gått en runda nu. Tror det blev 5km eller nåt sånt.. Nu ska jag käka!

    Ha det göttans!

    är det bra att gå en runda på kvällen?? hjälper det mycket??

    #875763

    Hhaa jag promenerar vare dag bara för att jag gillar luft typ hhaa menar ni att det är bra för något??

    #875764

    Ser fram emot att få läsa om ett maxat armpass! :)

    #875765

    Du är ju starkare än mig i biceps!!

    #875766

    Ser bra ut, och jag är fortfarande klart imponerad av dina dips ;)

    Dessutom, du tycker väl inte du är svag i biceps? (vad är jag isåfall :))

    #875767

    Som Erik sa här, bra dips där Renegade! Du har it testat nedåtlutande ännu? :)

    #875768

    hur gör du när du kör dips med vikt?? du är grym i dips.

    #875769

    haha, proteindrink är ju det äckligaste som finns xD lycka till med träningen idag!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.