ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875770

    Var det den helgen som just va eller nästa du skulle träffa den där tjejen?

    Om det var denna, hur gick det? nyfiken;)

    Hoppas det gick bra..

    Lycka till med allt

    #875771
    ReNeGaDe wrote:
    Det är den här helgen som kommer, fast hon ska ha fotbollsmatch eller nåt, så jag vet inte riktigt om det blir av:p Men man kan ju alltid hoppas:D Jag och en kompis kanske drar dit annars, om hon inte kan komma. Så det blir nog bra till slut:)

    Jag tror det kommer gå galant hur det än blir!

    #875772

    Tack för motivationen i knöböjen där, nu vet jag vad jag ska gå efter på torsdag när det är dags för mig att ge benen vad de tål ;)

    #875773
    ReNeGaDe wrote:
    Litenkarl: Tack:) nepp, har inte det =/ men tror nästan det räcker egentligen med dipsen som tar på bröst också.

    coffe_91: Jag brukar ta en hantel mellan benen typ, har inte viktbälte på vårt sletna gym, hehe.. Kan fixa en bild nästan gång =) Tack!

    Men det gick lite dåligt igår, kan garantera att jag kan göra bättre ifrån mig:up: Ska försöka nästa pass!

    okej tack, men igår hittade jag en maskin på det gymet jag tränar på som man kan göra dips med vikt i.

    #875774

    Du har helt rätt med dipsen där, får ont i axlarna själv av att köra den, tror inte dom mår särskilt bra alls faktiskt :| Men dipsen tar nog kanon! :emo-thumb Hur känns det att byta shrugsträingen från hantlar till stång?

    #875775
    ReNeGaDe wrote:
    Japp, lite svårt att köra dips när man har träningsvärk i bröst och framsida axlar, hehe. Men annars är det en jättebra övning!:up:

    Jao, stång är mycket skönare än hantlar. Dessutom har jag så otroligt klena underarmar så det inte är sant. Måste träna upp dem så jag kan köra tyngre på rygg och andra övningar där underarmarna är involverade.

    Imorn blir det nog rygg. Hade velat köra bröst, men jag vet inte, kanske låter dem vila en dag extra istället.

    Hehe okej! Har själv kört med stång riktigt tungt med få reppare, men har varit för lat och varit bekväm med hantlar istället:)

    Aha okej, du har inte testat dra med remmar då? Det brukar funka om greppet inte håller iaf för mig!

    #875776

    tack det är bra men inte kör jag lka hårt så du:) ännu…
    kämpa på:emo-thumb

    #875777

    Helt klart imponerande plana hantelpressar där! :up:

    #875778
    ReNeGaDe wrote:
    Aha okej. Är det en sån dipsmaskin då du menar? En sån med viktmagasin man sätter sig i och trycker ner med armarna?

    Idag blir det mage och vader som ska tränas. Eventuellt marklyft. Får se.

    Ha det gott!

    man gör dips som vanligt men man har ett rep runt magen som är koplat till vikter.

    #875779

    Lycka till med bruden den här helgen nu då! Du behöver lite belöning efter en hård träningsvecka, bra jobbat!

    #875780

    Mm, så JÄVLA typiskt tjejer alltså..

    Men men. bara att bita i, växer fler trän i skogen..

    Använd ilskan på gymmet, kommer bara sätta pb.n idag! haha

    Lycka till

    Tomas

    #875781

    Ja, kan tänka mig att det gick fort, tänk om en en skoldag på 7 timmar kunde gå lika fort som sju timmars snack med en heting;) haha

    Fint pass by the way;)

    Tomas

    #875782

    Du vill verkligen ha traps??? hehe : )

    #875783
    ReNeGaDe wrote:
    Haha, ja varför inte:D Svinen måste ju växa förr eller senare, så jag sätter lite press på dem, hehe… Dessutom missade jag det i torsdags:) Känner på mig i alla fall att jag kommer ha en skön träningsvärk imorn:nod

    hahaha det är rätt : D

    #875784
    ReNeGaDe wrote:
    Haha:D så skön.. Ja tänk om en skoldag skulle kännas som 3 timmar, vore riktigt soft det. Fast imorn har jag det riktigt soft, har 2 lektioner, sen slutar jag klockan 11.25. Fan va gött!

    Hehe, tack!:D

    Haha, ja somliga har det bra!jag har iof sovmorgon till 10.15 men slutar 5 isället!!

    Nej, men om man skulle sova lite så man kan bygga på sig lite kanske:P

    Ha de bra Pierre

    Tomas

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.