ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875800

    Kort och skönt pass! Kan inte ha tagit lång tid att bli klar med det va? Men har du inte axlar nån annan dag också:|? Hur som helst så är det sjukt bra att pressa 50kg militärpress! Det kan du leva på ett tag.:emo-thumb

    #875801

    bra militär…

    #875802

    50 kg i millitärpressen är ju grymt.

    Kan du inte posta bilder när du tar det? :)

    #875803

    ;) Tack så mkt

    keep it up!

    #875804
    ReNeGaDe wrote:
    Min hjärna är trött nu. Det kan den vara ibland. Ögonlocken känns tyngre, kroppen vill sova. Jag vill inte sova. Inte riktigt än. Vill vara uppe en stund till och smälta allt som händer… Skola om ca 8 timmar. Skola… Skola… trist.. sova… trist… vara vaken på natten…. festligt kul…. sitta på sitt rum med datorn… riktigt kul… lyssna på musik och surfa på nätet…. otroligt kul…

    Att vara trött? Inte så värst kul….

    Måste sova… måste gå i skolan… måste gå på gym… Måste lära mig nya saker… Måste få jobb… Måste jobba… Måste jobba för att leva…

    Måste, måste…. Måste..

    Måste stänga av nu… Måste sova… Måste gå i skolan imorn… Måste lära mig nya saker så jag kan få jobb… Måste flytta hemifrån så fort som möjligt… Måste sluta skriva, om jag ska göra ovanstående… Jag måste!

    God natt

    :p
    Måste varit otroligt trött när du skrev det där? :D

    #875805

    Hur går de med trapsen, växer dom nå? :)

    För övrigt: 2pac – Ambition As A Ridah! :emo-thumb

    #875806

    Okej man tränar väl som jag förstått trapsen i mkt man gör sekundärt, mina växte väl so memst då ja it körde dom..nästan iaf ;) Bra pass för övrigt, Biceps tar sig !

    #875807

    fin armträning där!

    #875808

    Glöm inte milltärpress bilderna! :pop:

    #875809

    Woho pierre detta ser ju riktigt bra ut:P Stora fina armar med :emo-thumb Fortsätt pumpa homie:emo-thumb

    #875810

    Hur gick det med militärpressen?

    Vad är frizon?

    #875811

    Grymt pass och famförallt fina pressar. 55kg denna gång. Inte illa:emo-thumb!

    Lycka till med italienskan.

    #875812
    ReNeGaDe wrote:
    Grazie =)

    Arrividerci! (tror det är rätt i alla fall, hehe)

    Prego. :p

    #875813
    ReNeGaDe wrote:
    Dannex:Tackar mannen! :) Betyder mycket att det kommer från dig:wub Du är inte så liten heller :) du kommer växa ifrån de flesta tror jag!

    hehe det är gött fan får bidra med lite extra ibland då:emo-thumb Nja men det kommer nog snart lite mer hoppas vi.Mjo man kan ju alltid hoppas..Blir gött med ett träningspass på fredag med dig mannen ;)

    #875814

    Fan Renegade kirra lite bilder och lägg upp, visa oss övriga lite flex:emo-thumb

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.