ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875965

    kollade in dina örsta sidor i den här journalen.inga dåliga ökningar:p

    #875966

    Gillar din presstyrka, tycker du pressar mkt vikt i allt. Har du provat att köra bröst/triceps någongång?

    #875967

    Jo, precis. Jag kör bröst/triceps, kan gissa på att man skulle kunna ge rätt mycket mer om man skulle köra tex. armar istället. Men bröst/triceps känns rätt för mig, så jag kör på ett tag till. Ska försöka lägga om lite bland muskelgrupperna ett tag framöver. Vilken split kör du?

    #875968
    ReNeGaDe wrote:
    Armar idag:emo-thumb Ska köra hårt som faen!:bb:Sist jag körde armar hade jag träningsvärk i triceps i 3-4 dagar, hehe..

    Slutar 11.25 idag dessutom, gött!

    Ska jag vara ärlig så hade jag det också när jag körde armar.. :bb:

    #875969
    ReNeGaDe wrote:
    Aa okej. Jag kör 5 dagar i veckan, måndag-fredag. Det ser ut som följande:

    Mån: Armar
    Tis: Ben, axlar
    Ons: Mage, vader
    Tors: Rygg
    Fre: Bröst

    okejs, hur är det att köra axlar dagen efter att man har kört triceps, sitter och försöker bygga iordning en ny split. Det är inte det lättaste när jag vill att tex. triceps ska vara fräsh när det är bröst eller axlar och vice versa. Men ska försöka fixa iordning något nytt. Körde måndag-fredag förrut jag också, men det fungerade inte i längden. Var helt slut i hela kroppen torsdag och fredag, måndag-onsdagens träning gick fint, var utvilad efter helgen då. Som sagt gick det apa torsdag och fredag, så då struntade jag i denna splitten.

    #875970

    bra jobbat:emo-thumb är det strikta stångcurls du gjorde?

    #875971

    Dina pass får mig att må dåligt :p varför måste du vara så stark?
    Säger som alltid, fina dips!

    Kämpa vidare!

    #875972

    Grymt pass! :emo-thumb Keep it up!
    Grymma skivstångscurls!

    #875973

    grymma dips gosse, även bra gjort i skivstångscurlen. Ska prova med v-grepp i pushdownen jag också, tror jag vet hur du körde.

    #875974

    Tjabba ser att du har blivit starkare =) grymt bra jobbat ! nice pass btw

    #875975
    ReNeGaDe wrote:
    60kg 12 reps (v-handtag) kändes grymt bra =) ska köra den nästa gång också.

    Hur kör man pushdowns med v-handtag? :|

    #875976

    Kör hårt idag gosse, kom ihåg kameran också.

    #875977

    jag menade skivstångscurlen:) har ungefär samma pb som du men ja fuskar ganska mycket…men det passar bättre för mig än att köra strikt

    #875978
    ReNeGaDe wrote:
    Enkelt, man sätter fast ett V-handtag i maskinen bara :P Kändes riktigt bra faktiskt, bättre än rep och stång..Eller så var det bara min inbillning :P

    Idag blir det lite bilder!:bb: Om jag inte glömmer kameran dvs;)

    Men vi ska vara positiva!

    Träning om 1½ timme cirka, lite mat och slapp ska nu inledas:emo-thumb

    Ha det gott!

    jag kör också med ett v handtag(inte riktigt lika mycket böjd som dem brukar vara) och tycker att det är mycket bättre

    #875979

    Fina böjar. Men vart är bilderna? 👿

    Heja Pierre!! :D

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.