ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875995

    Du är grymm i pressar, både pressar för axlar och bröst. ;)

    Heja Pierre!

    #875996
    ReNeGaDe wrote:
    Rygg

    Chins
    5 reps kv – nån sorts form av uppvärmning för de tyngre seten. Långsamma reps.
    8 reps + 16kg
    7 reps + 18.5kg PB
    8 reps + 13.5kg – ojdå, nu var man trött! Trodde jag skulle göra 10 eller nåt.
    13 reps kv
    12 reps kv

    Härligt!

    Kabelrodd
    45kg 10 reps
    55kg 10 reps
    Kändes inget vidare bra, ingen kontakt och det kändes bara konstigt.
    35kg 15 reps – långsamma och strikta som in i helvetetttt!
    45kg 12 reps – samma här.

    Chinsmaskin
    30kg 8 reps – testa lite
    60kg 8 reps – det kändes lite grann!

    Hantelrodd
    28.5kg 12 reps
    31kg 12 reps – kändes ganska bra, men underarmarna var trötta.

    Latsdrag
    50kg 10 reps
    50kg 10 reps – skam…

    Traps

    Shrugs i smith (stång ej inräknad)
    30kg 20 reps
    30kg 20 reps – kördes lite lätt bara, de fick lite stryk av axelträningen igår samt mina underarmar pallade inte med.

    Shrugs med hantlar
    28.5kg 12 reps
    31kg 12 reps – kändes bra, hyfsad fin kontakt.

    Baksida axlar kördes också, blev några set med hantlar och omvänd pec-decen.

    Ett hyfsat pass, hade dock bara lust med chins idag, var fokuserad på det, allt annat körde jag bara för att jag tvingade mig själv, kändes inte så kul med de andra övningarna. Körde utan handskar också, blödde lite på knogen och ville inte att massa skit skulle komma i såret. Jag fick då massa jävla valkar idag istället. Mysigt. Men det jag gjorde var värt det.

    Ska dra och köra bröst sen, ha de gott.

    Ser ut att ha varit ett bra pass.. :up: inga små vikter direkt..

    #875997

    bra att du skippade handskarna, det är inte hardcore. Kör med
    magnesiumkarbonat om du vill ha bättre grepp plus att det blir mindre valkar. Schysst pass iaf, men du får biffa på med vikterna, tycker du borde fixa mer i latsdraget med tanke på att du gör schyssta chins.

    #875998
    _NOS wrote:
    bra att du skippade handskarna, det är inte hardcore. Kör med
    magnesiumkarbonat om du vill ha bättre grepp plus att det blir mindre valkar. Schysst pass iaf, men du får biffa på med vikterna, tycker du borde fixa mer i latsdraget med tanke på att du gör schyssta chins.

    Beror nog på maskinen, jag gör 12 chins och väger 84. men en 8a på 50kg i latsdrag.

    #875999

    Grymma chins, du är så jävla stark för din vikt :D

    #876000
    emme wrote:
    Beror nog på maskinen, jag gör 12 chins och väger 84. men en 8a på 50kg i latsdrag.

    Jag kör med remmar i latsdrag, och då drar jag då kring 70kg 8 set 5 reps. Har jag då gjort ganska lätt förut ;)

    #876001

    Jag blir deppad när jag läser din journal! 😮
    Blev glad idag när jag orkade 12 reps med 25 kg i hantelrodd.. sen ser jag att du gjorde 12 med 31 kg.. :(

    Bra pass, btw! :emo-thumb

    #876002

    Mycket fint pass ;)

    En liten fråga, stretchar du efter passen?

    #876003

    Okej, låter bra det.

    Jag fattar fan inte hur alla kan köra så mycket i snedbänkpress, du kör ju ungefär lika i plan och sned?
    Hur fan klarar ni att ligga samma i båda ? :D

    #876004

    Sköna snedbänkar, både stången och hantlarna. Grattis till PB..!! Magnesiumkarbonatet finns på farmacia.cc, 201 pix för 8 kakor.

    #876005
    ReNeGaDe wrote:
    Tackar! =) Ja magnesium ska jag banne mig köpa! De lär häpna på mitt gym när jag kommer med det:P kommer se riktigt hardcore ut;)

    låter bra det;D du kommer få ett grym grepp fastän ni har värdelösa skivstänger på ditt gym =P

    #876006

    Vad väger du nuförtiden pierre? :| riktiga grymma hantelpressar. keep it going man ! :emo-thumb

    #876007

    på böj bilden kör du med en cromad stång. och det är kasst grepp på dom

    #876008

    Jag vet inte vad som är bäst för att inte bryta ner musklerna men jag hade nog kört cardio efter träningen. Så man har all kraft till att lyft vikterna.

    #876009

    Bra armpass, riktigt grymma dips , fan va avis man blir så mycket vill jag också kunna lasta på

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.