ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876085

    Sjukt att du tar såna jävulska vikter i hantelpress. Jag ser stora killar på gymmet kämpa med 40kg hantlar. Men hur kan du vara så mycke sämre i bänken är de tekniken bara eller ?

    Eller går du kanske inte fullt ner med hantlarna och stannar halvägs ?

    i need some answers :)

    #876086

    Lycka till idag brotha’, bänka tungt också.

    #876087

    Förstår inte, att reppa på 110kg i bänken är typ lättare än reppa på 40kg hantlarna för mig :D

    #876088

    Gör det, och lycka till ;)

    #876089

    Lycka till ;)

    #876090

    Never give up my friend! Du grejar det på onsdag.. ladda dom här dagarna som är kvar.

    :up:

    #876091

    Haha, har du likadan ilska på träningen som det låter när man läser de senaste inläggen får du fan upp 150 kg! :p :D
    Äh, du får upp 105 nästa vecka! :)

    #876092

    du fix hänn llätt ;D

    #876093
    ReNeGaDe wrote:
    Bänkkuk
    50kg 3 reps – PB!!!!!!
    70kg 1 rep
    105kg 0 rep på alla 3 försöken.

    Var det all uppvärming innan? Det är ju bättre att trappa sig upp så att man är riktigt varm och att nervsystemet är igång så att man kan ytnyttja muskeln maximalt, en bra uppvärming minimera även skaderisken.

    mvh Boven

    #876094

    Du fixar det på onsdag ska du se ;)

    #876095
    ReNeGaDe wrote:
    Jag som trodde att du skulle kommentera mina tankar om att börja med kreatin, hehe. Jo det har du givetvis rätt i. Det är bara jag som är rädd för att trötta ut mig före maxningen. Ska värma upp mer nästa gång.

    Tack för rådet, och kör hårt med din egen träning.

    Så tänkte jag förut också när jag skulle köra tungt. Men det är tvärt om, man blir starkare med en bra uppvärming. Nu maxar jag aldrig och är igen kung på upplägg men kör några lätta set för att sedan minska repsen och höja vikten, kör så att du ganska snabbt börjar singla dig upp mot dit mål. Du får ju inte köra för mycket, bara så att du känns rejält varm och känner att du kan ta i. Sen hur du exakt ska lägga upp är upp till hur du känner dig, lycka till!

    mvh Boven

    #876096

    Synd för bänken broschan. Kom igen på onsdag för f*n..

    #876097

    iMORGON GÖR DU DET:emo-thumb

    #876098
    ReNeGaDe wrote:
    Tack huffen!

    Har köpt mig en ny telefon förresten, Sony Ericsson W850i 8) het som fan. 2mb kamera, 1gb minne för musik och bilder mm.. :P

    Drar till gymmet idag enbart för att maxa, vill inte tråka ut brorsan med ett fett pass styrketräning på 1½ timme. Drar dit nån gång efter 8 då det är tooomt.

    Ha det gott!

    Lycka till med bänken idag!

    Chocka oss alla med ett fint resultat alldeles strax :emo-thumb

    #876099

    Jag tippar på 110 kg

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.