ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876100

    Jag tippar på att han somnat framför tv:n :D

    #876101

    Haha, aa, jag tror åxå han somna:P

    Komigen Pierre, Tell us!!!!

    Hoppas och känner på mig att det gick bra:D

    #876102

    Jag hoppas det har gått bra för han. ;)

    #876103
    ReNeGaDe wrote:
    Haha.. Ledsen att göra alla besvikna, men jag fick inte upp 105 :P Kunde nästan somnat framför tv:n istället, å ligga där å ha de gött, som heidi sa :P
    Lillebrorsan (92:a) tröstade mig och sa att jag är inte byggd för bänkpress, då jag inte kör det. Jag kör ju mest med hantlar, och kör bänk ibland på slutet av passet. Kan vara det faktiskt, för man måste ju köra en övning ofta om man ska bli bra/stark i den. Men 105 tycker jag fan me att jag borde ta;) är inte så mycket egentligen ju. Värmde dessutom upp lite den här gången, men icke. Skadade nästan axeln också, vänstra axeln vek sig lite när jag höll på. Är nog axlarna som är den svaga länken, framsida axlar. Får känna mig besegrad nu, får kötta övningen lite mer sen kanske när jag känner för det.

    Kanske är som du säger, att framsida axlar inte blivit ordentligt tränade av att du inte kört bänk så mycket (eller kanske teknik också?)
    Men hantelpressar tar väl likvärdigt kring axelpartiet som bänkpressen gör, eller är det någon skillnad där?

    Iaf, hur mycket fick du upp? 102.5kg? (Med tanke på att du inte klarade 105kg)

    Bara att fortsätta kämpa! =)

    #876104

    Grymt bra gjort i chinsen, jag måste ligga i med hantelrodde nu, känns som om du är påväg ikapp mig.

    #876105

    Ställa upp i Chins-SM nästa år? :P

    #876106

    Skit i och maxa nått mer, bränner bara ut nervsystemet med att maxa en himla massa! Se till att ta det lugnt en vecka eller så att att du är fräsch och kan börja köra på igen.

    mvh Boven

    #876107
    Quote:
    Ska äta lite mer, och oftare. Har märkt att jag gått runt och svälter ibland för att jag inte har tid/ eller orkar göra iordning mat.
    Ska skärpa mig till 07.

    :nono:

    Får la bli ditt nyårslöfte:D

    Det ligger något i det boven säger, du sliter bara ut dig om du maxxar hela tiden, träna långsiktigare, maxa en gång i halvåret?
    Sätt ut ett par datum per år som du tränar inför istället. Det tycker jag låter vettigare, för du sliter inte ut lederna och nervsystemet lika mycket då.
    Låter som någon jevla morsa nu, men du gör som du vill

    Kör hårt:up:

    #876108

    Vad maxar du i bänken nu?
    Har du fått upp 100kg jämt?

    Ett tips är ju, (utifrån egen erfarenhet) att du kan testa på bänkpressprogrammet MM2K!
    Jag kör själv efter det, med målet att få upp 100kg inom kort. Vad jag vet är det många som använt det med framgång, och ökat 10-15kg på de sju veckor programmet håller på.

    Kanske kan vara nåt att prova nu om du ändå ska prioritera bänken som första övning osv..

    #876109

    Testa Max-OT om du vill bli stark..
    Jag ökade från 120 till 130 på typ 1 månad i bänken.. helt jäkla otroligt tycker jag.
    Aja, KÖTTA PIERRE! KÖTTA! :bb2:

    #876110
    ReNeGaDe wrote:
    Tror jag drar ut på en promenad eller joggingtur senare, se hur det känns med min sega osmidiga kropp.

    Nu blir det käk!

    Jag kom precis hem från en promenad. Mötte 4 stora monster i skogen som attackerade mig! Så akta dig för promenader…:p

    #876111
    ReNeGaDe wrote:
    Var det troll?: För annars stannar jag hemma, inte en chans att jag går ut i skogen då. I och för sig kan jag köra lite cardio på gymmet, men där finns en vålnad som mobbar alla som försöker träna bänkpress och cardio, eftersom han tror på bulk och kryssdrag.

    Riktigt läskigt är det:

    Det var 2 troll som rastade sina 4 monster! De sa att deras monster var ofarliga och bara ville hälsa…riiiight! Ibland är det svårt att leva hälsosamt alltså,därför stannar jag i soffan så ofta. Tryggt där ju ;)

    #876112

    Riktigt bra gjort i Hantelpressen pierre.. Grymt bra ;)

    #876113

    Renegade behöver inte oroa sig för trollen, han är ju en trollunge själv!:p

    Bra presterat i hantelpressen!

    Tjoes!

    #876114

    5 rep på 40kg i hantepress;) vad har du ätit?:emo-thumb

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.