ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876160

    Nu är du ju ifrån mig i hantelcurlen pöjk, hur lyckas du med allt? Bra gjort i dagens pass, kör hårt..!!

    #876161
    ReNeGaDe wrote:
    Tack nosse! Hehe, nja, du kör ju sittandes :)

    Jepp det ska jag göra du!

    Ibland så, tycker det blir betydligt bättre kontakt med biceps då, börja du också.

    #876162

    du har ju riktigt bra med krut i armarna!

    #876163

    Ingen vila över julen?:D

    #876164
    Quote:
    Jag kör alltså på måndagar bara 3 set tunga bänkpress, sedan på fredag ett vanligt bröstpass.

    ook, har du kört så förut elr är de ngt som du börjat med nyligen?

    Haré!

    #876165

    Bra gjort där ;)
    DU köttar på bra pierre!

    #876166

    Satan! Fina marklyft. 5a på 125kg är inte illa. Du klättrar på bra bland vikterna. Försätt så.

    :up:

    #876167

    Schysst pass!

    Du skippar vanliga bänken helt framöver eller?
    Om inte annat så brukar ju just bänkpress stärka framsida axlar ganska ordentligt (som du säger dig ha problem med)

    Fortsätt kötta på iaf! ;)

    #876168
    ReNeGaDe wrote:
    Blir nog lite träning idag. Armar och bänkpress står på schemat, och jag kan ju bara hoppas att det går bra. Maten har varit dålig, men jag ska äta så jag orkar träna, vilket blir runt 17.00-18.00 tiden.

    Ha det gott!

    Ingen baksmälla idag?:p

    #876169

    Va fan pierre. Det är nyår en gång om året. Självklart ska man inte göra bort sig eller spy. Men lite alkohol ska du väl ändå få unna dig, om du vill såklart. Vad gjorde du igår då? Hade du ett bra nyår? Lycka till på gymmet! :D

    :up:

    #876170

    Gött pass!
    Kör hårt bergsgorillan! :emo-thumb :p

    #876171

    De er juh ut som axlarna börjar ta sig viktmässigt också, hur går det med utvecklingen? Du vet vi vill ha fler bilder Pierre :P

    #876172

    Men du… allt är relativt, 50kg i millitärpress e inte dåligt!!! kör du med ryggstöd eller är det helt fritt?? ingen smith bänk eller liknande?

    #876173

    Om du kör utan ryggstöd med så är 10reps på 50kg bra =)

    #876174

    Du ökar bra gosse, provat pushpressen än då?

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.