ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876175
    ReNeGaDe wrote:
    Thanks guys.. Nope, har inte testat den än, du får påminna mig tycker jag, det är alltid något jag glömmer. Skulle egentligen avslutat med stående PBN och kom på det sen i omklädningsrummet efter jag duschat ;)

    Ben står på schemat idag, tror jag kör lite lugnt med dem idag, seg idag. La mig klockan 4 cirka, så det sätter sina spår. SKa försöka äta något nu med, så får vi se när jag drar å tränar.

    Ha det gott!

    Peace out.

    Yeah, se till att pressa järnet nu!!!
    Benen ska vara döda! :emo-thumb :D

    #876176

    Vad är pushpress för övning? Antar att de är en axelövning?

    En bild säger mer än tusen ord så upp me några;)

    Mvh

    #876177

    Grymt med pb Pierre. Hoppas jag får se några från nästa pass också. Det är bara att fortsätta kämpa på. Verkar gå bra för dig just nu!

    :up:

    #876178

    Schyssta vikter du leker runt med!
    Bara att fortsätta med samma kämpaglöd =P

    #876179

    :) inga småvikter,visa oss dina ben

    #876180

    Bra gjort pierre :)

    Rygg för mig med idag :D

    #876181

    Riktigt fina vikter =) Bra gjort !

    #876182

    pucko ;P man börjar alltid ryggdagen med marklyft, de andra övningarna är inge viktiga

    #876183

    Kör lite Barholds och liknande för att få lite mer underarmar, man ska inte behöva ge upp pga greppet.

    #876184

    good work brotha’..!! Du får se till att fixa bättre grepp, antingen genom att träna upp det lr med remmar då du känner att det behövs. Kämpa på gossen min..!!

    #876185
    ReNeGaDe wrote:
    Hehe, jag byter gärna bort skola mot jobba anytime:emo-thumb

    Skola is tha Shit ;) (bokstavligen)

    Tack, kör hårt du med!

    Så vitt jag förstår så är du inte tvingad att gå i skolan :s! Nära men helt seriöst så fattar man inte hur bra man har det i plugge. utan det förstår man när det är över.. tyvärr!
    trevlig journal!

    #876186
    ReNeGaDe wrote:
    Man är tvungen att gå till och med årskurs 9, och gymnasiet är frivilligt. Jo, jag förstår hur viktigt det är att gå i skolan. Och jag struntar inte i den.

    Tack! Det är ju därför journalen heter som den heter;)

    Ha det gott och träna hårt!

    Jag menade inte att låta som en pappa.. sorry.. menade bara att fan det är fan inte så jävla roligt att jobba heller!

    #876187
    emme wrote:
    pucko ;P man börjar alltid ryggdagen med marklyft, de andra övningarna är inge viktiga

    hållkäften va? : D

    jag är inne i *mark är det hemskaste som är uppfunnet och funkar aldrig som det ska* – period

    mer disco åt folket! du får dessutom bredare midja!

    #876188
    ReNeGaDe wrote:
    Erik__: Haha.. Fast det får man ju av knäböjen också ;) Så bänkpressen är det enda alternativet om man vill ha en smal midja och ragga brudar i mängder sen när beachsäsongen drar igång.
    Du och jag ska sätta ihop ett träningsupplägg baserade på övningarna:

    Bänkpress – ½ reps för att kunna lyfta så mkt som möjligt.
    Skivstångscurl och hantelcurls – Så man har ett par rejäla armar å visa upp för strandbrudarna.
    Abtronic – Ingen övning, utan en maskin som skickar elektriska impulser för att stimulera magmusklerna när man inte orkar köra situps. Och om man får för sig att köra situps drar man på sig nån baggy t-shirt så inte allt deg syns. Ju mer tid med abtronic, ju mindre fett.

    Vi ska sen köra detta upplägget ändå fram till sommar för att se om det har hänt något.
    Resten fixar du Erik, jag har lagt grunden! :emo-thumb

    varannan vecka (dvs var 6e pass) kan kan köra bänk till bröstet, har du sett ”Benpresstekniken”? man kan fan lasta på 10kg mer hahaha

    resten är typ perfekt! lite chins och biceps i kabel !

    #876189

    hahah, :) Kör på !

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.