ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876190
    ReNeGaDe wrote:
    Benpress (släde ej inräknad)
    210kg 5 reps PB

    Nu är du fanimej uppe i rejäla vikter! 8)
    Bergsgorillan :bb2: :)

    #876191

    Det tycker jag han är alltid. :bb:

    #876192
    ReNeGaDe wrote:
    Poox: Självklart8)

    Sami123: Tack! :P Ska nog inte köra på över 200 dock, känner att knäna inte känns så bra efter. Och jag vill inte ha skador i knäna.

    benpress brukar ju vara guld för knäna! aja, det kanske bara är något som behöver tillvänjning : ) men gå inte och pajja knäna nu bara för då får jag dåligt samvete

    #876193

    Det går kanske till sig :) Jag känner mer i knäna i knäböj än i benpressen.

    #876194
    ReNeGaDe wrote:
    Tack grabbar. Jepp, ska ta tag i svinen nu och kötta. Köpte till och med två grippers häromdan;) LMAO, LOL, ROFL….

    Nu blir det film å hamburgare. Gott!

    Burgare…det var länge sedan…
    Vilka grippers?

    #876195

    om du köpt grippers för greppet runt en skivstång kanske det var waste, min tränade sa att grippers inte gav nånting för grepet på en skivstång.

    #876196

    Självklart skall man unna sig en burgare, det var inte så jag menade.
    Sedan tror jag som emme att du behöver annat än grippers för att kunna hålla i stången. Däremot är det grymt kul att klämma de små asen, man känner snabbt skillnad.

    #876197

    ja barholds som gäller, vad är pinch ? du kan ju köra lite olika varianter på barholds symetriskt, osymetriskt och symetriskt med tummarna framför stågen så du bara håller med de andra fingrarna.
    nog kanske grippers funkar också har ju inte provat själv. men min tränare sa att han hade provat grippers och det gav inte ett kilo med skivstång.

    #876198

    Ser ut som ett skönt bröst pass Pierre. Kör på mer underarmarna nu.

    #876199

    Pumpa på nu ;)
    Går ju skit bra ! Fina vikter

    #876200

    Ja kör alltid med remmar då jag kör rygg, oftast iaf. Beror mycket på vilket repantal jag kör på även. Tänkte då dina underarmar brukar säga nej. Vad är de för ena träningsplaner du har? Kör på!! :)

    #876201

    hejsan,jag håller fortfarande koll på dig :ph34r:

    Har du sett de nya bilderna i journalen?..[/b]

    #876202
    ReNeGaDe wrote:
    Heidi K Det hoppas jag :( annars lägger jag ner journalen. Läste i början av journalen, och märkte hur jävla lat jag var då i somras :D tittade på shower som Oprah liksom. Och där kom du in och sa att jag skulle skärpa mig :P hihi..

    Haha,nån måtta med softandet alltså! Kan du skärpa dig så kan ju jag göra det också..:p

    #876203

    fina vikter du bollar med :emo-thumb dock förstår jag mig inte på hur jag själv kan vara så svag alltså… tex så kör du mkt tyngre på biceps än mig men jag har betydligt större armar (42cm) jag vill Också vara stark :(

    Kämpa på nu :D

    // x-ecuter

    #876204
    ReNeGaDe wrote:
    Heidi K: Haha, precis! :D Så inga bortförklaringar mer från din sida, dessutom har du lille Filip som ser till att du inte latar dig för mycket

    haha,ja han är inte så snäll som han ser ut! Idag tvingade han mig att slappa i soffan medan han fixade middagen…ibland är han riktigt elak:p

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.