ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876205

    Vi håller tummarna för att Pierre drar Pb imorgon :)

    #876206
    PooX wrote:
    Vi håller tummarna för att Pierre drar Pb imorgon :)

    behövs inte, han gör det ändå.

    #876207

    lycka till:) r det 105 du siktar på?

    #876208

    Biceps börjar verkligen ta sig!

    #876209

    Bra gjort Pierre!
    Och som Danne säger så börjar biccarna pumpas upp ! 24Kg hantlarna ska jag försöka mig på nästa gång.

    #876210

    Bra gjort pöjkvasker. Kämpa på nu, och öka i bänken nu.

    #876211

    Kämpar på bra som vanligt ser jag!:up:

    #876212

    Bra jobbat!

    Btw: Har du testat repchins än?:P

    #876213

    riktigt bra vikter igen:) Borde du inte klara 105 i bänken när du klarar 4 rep på 90?

    #876214
    ReNeGaDe wrote:
    Axlar

    Sidolyft
    10kg 12 reps
    10kg 12 reps
    13kg 10 reps
    13kg 10 reps
    10kg 10 reps

    Gött. Bra kontakt.

    Hantelpress
    11kg 16 reps
    26kg 9 reps
    26kg 7 reps
    26kg 7 reps

    Militärpress
    50kg 7 reps
    50kg 6 reps

    Framåtlutad sidolyft
    10kg 12 reps
    13kg 12 reps
    15kg 12 reps
    17kg 12 reps
    10kg 10 reps – höll emot i toppläget. gött!

    Framåtlyft
    10kg 12 reps
    13kg 12 reps
    13kg 12 reps
    10kg 12 reps

    gött!

    Det var dagens pass. Blev dock lite irriterad på en viss gammal gaygubbe som vissa kallar Personlig Tränare. Han har varit på mig hela tiden sen jag började på gymmet, och inget verkade hindra honom idag heller. Mitt kort hade tydligen gått ut, och han var beredd att skicka hem mig. Här hos pappa bor det bara 1000 personer cirka, så många ser upp till den fjanten. Han är enligt mig, kaxig och nonchalant och tror sig veta bäst. Han är inte heller bra på att instruera, detta jag fler än en gång märkt. Han visar alltid folk frontböj men är dålig på att förklara i ord. Han gjorde detta idag för att visa en kvinna och hennes dotter, och jag ville nästan skrika: ”Böj på höften istället för knäna för helvete!” Men lugnade mig, använda ilskan till träningen istället.

    Gick väl hyfsat idag, kunde väl ha gått bättre, men den här gaygubben hindrade mig att köra mina övningar i min vanliga ordning.

    Ha det gott!

    Gött pass!
    haha ”gaygubbe” :D :D

    #876215
    ReNeGaDe wrote:
    Det var dagens pass. Blev dock lite irriterad på en viss gammal gaygubbe som vissa kallar Personlig Tränare. Han har varit på mig hela tiden sen jag började på gymmet, och inget verkade hindra honom idag heller. Mitt kort hade tydligen gått ut, och han var beredd att skicka hem mig. Här hos pappa bor det bara 1000 personer cirka, så många ser upp till den fjanten. Han är enligt mig, kaxig och nonchalant och tror sig veta bäst. Han är inte heller bra på att instruera, detta jag fler än en gång märkt. Han visar alltid folk frontböj men är dålig på att förklara i ord. Han gjorde detta idag för att visa en kvinna och hennes dotter, och jag ville nästan skrika: ”Böj på höften istället för knäna för helvete!” Men lugnade mig, använda ilskan till träningen istället.

    Gick väl hyfsat idag, kunde väl ha gått bättre, men den här gaygubben hindrade mig att köra mina övningar i min vanliga ordning.

    Det finns många roliga typer på ditt gym:D

    #876216

    du e bara för go :)

    #876217

    Bra pass Pierre ;)

    #876218

    Haha, vilka jeffla armar du ´börjar te o få då!:D
    Kommer ihåg för längesen när man va inne i din journal och kollade, man kan säga att det hänt en del!! Grymt bra jobbat!

    Hur är det md bilder? då din journal är rätt tjock med sidor, har du lixom sidorna där det finns bilder i huvudet eller så?:P

    Kep it real!1
    MVH Tomas

    #876219

    shit går framåt ser jag, kul som fan att se..

    keep up the good work. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.