ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876250

    Schyssta böjar!
    Antar att det är hela vägen ner..?

    Kötta på nu! =D

    #876251

    Förresten, hur ligger du till viktmässigt och så nu..?

    Lyckas få till en stabil vinterbulk? =) (Eller året-runt-bulk som du verkar förespråka =P)

    #876252
    ReNeGaDe wrote:
    Knäböj
    115kg 7 reps PB
    120kg 4 reps

    ;) :P
    Fan bra jueh……

    ReNeGaDe wrote:
    Sami123: Tack Sami the man! Undrar dock varför du inte kör med mer i skivstången när du kör med rätt höga vikter med hantlar. Det är väl samma grej som med mig när det gäller bänk och hantelpress :D

    Joo.
    Men jag har väldigt stela handleder, får ont om jag kör för tungt.. :

    #876253

    Sjuka böj pöjkvasker, du får ta det lite lugnare med ökningarna nu. En annan hinner ju inte med :D

    #876254

    Riktigt fina böjzor!!!!!!!!

    #876255
    ReNeGaDe wrote:
    Tack Erik! Härligt å höra det från böjkungen själv :)

    det är emil som böjer, du är starkare än mig i böj.

    #876256
    ReNeGaDe wrote:
    Jag ligger stabilt på 70kg nu. Ja, jag är en tjockis nu tycker jag;) ätit mycket skitmat. Men dock jämnar det ut sig då jag inte åt så många gånger om dagen, svälte mig flera timmar innan jag tog nåt å äta ibland. Var för lat att fixa iordning något :D

    Haha,det är mjukt och skönt att vara lite småtjock faktiskt :p. Jag är också lite lat ibland och tar bara mackor…Vi måste skärpa oss,okej?

    #876257

    bra gjort :) grymt!

    #876258
    ReNeGaDe wrote:
    Erik__:Jag vet att Emil är stark i böj, men vill minnas du inte är så pjåkig heller:emo-thumb Och nej, tror inte jag är starkare än dig i böj. Vänta bara till din höft läkt, så blir det ett fett benpass kan jag tro:bb:

    Heidi K: Ja det är jääätteskönt å bara lata sig:P Ja detta problem måste vi ta tag i tycker jag, kan inte hålla på så här :P

    PooX: Thanks man! =)

    lugna dig kryddan, 115×7 har jag aldrig gjort, och jag gör det inte heller hehe.

    #876259

    grymmmmma böjjar;)

    #876260

    Bra markat Pierre, men fuska inte med baksida lår. Du kommer behöva baksida lår i framtiden om du ska stå på scenen :D

    #876261

    Ser fint ut :)

    #876262

    Bra mark där killen, köööötaaah :)

    #876263

    Riktigt goa markare du gjorde :emo-thumb

    #876264
    Quote:
    Pierre har mytat ett nytt ord på forumet

    Du har blivit en trendsättare helt enkelt!8)

    Hur mkt väger du nuförtiden, och vad har du för mått?:)

    Mvh

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.