ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876265

    mmm…

    #876266
    ReNeGaDe wrote:
    Sittande kabelrodd
    35kg 8 reps
    90kg 7 reps PB
    80kg 10 reps PB

    Gav mig fan på att fixa PB idag. Det var jobbigt då baksida lår och värken från marklyften motarbetade mig lite.

    Chins
    8 reps + 14.5kg – äh, sen sket jag i det. Kändes som om jag hade lite värk i latsen redan. Från marken?

    Hantelrodd
    41kg 12 reps
    46kg 8 reps PB 8 med höger, 4 med vänster. kompletterade med 8 reps på 28.5 direkt efter på vänstern. Förbannade underarmar.

    Pulldowns – för latsen
    60kg 12 reps
    60kg 12 reps
    70kg 10 reps
    70kg 10 reps

    Shrugs
    80kg 12 reps
    80kg 15 reps

    Samma här, jäääävla underarmar.

    Körde 1 set shrugs med hantlar också, och 1 set skivstångsrodd.

    Ska studera utförandet på skivstångsrodden så jag kan köööttaaah den bättre.

    Ett rätt bra pass! Ska fortsätta med få set och få reps. Känns bra!

    Nu blir det slapp och plugg.

    Ha det gott!

    Lille gullefjun är riktigt stark!!!:P

    #876267
    ReNeGaDe wrote:
    Alm: Åh, din elaka jävel:(

    Hahaha, min sambo är inte snäll! Han äter inte godis eller chips,men kebab tycker han mycket om. Kanelbullar är något han dagdrömmer om ganska ofta också..:ph34r:

    #876268
    ReNeGaDe wrote:
    Näe:( Godis och chips äter jag typ aldrig. Men lite Marabou daim slinker ner alltid:P Ja kebab är gott som fan! Nu vet jag vad jag ska slänga upp i eran journal senare för att fresta lille Filip:|

    Jag är första klassens chocoholic, men Filip säger att man inte kan bygga på choklad så det blir riktig mat nu istället:p. Vi har en pizzeria 5 min från lägenheten, kebabrullarna där är sjukt goda! Hahaha, bra att du retar Filip lite!

    #876269

    Gr8 work buddy, men fixxa ett par remmar så att ryggen växxer ännu mer, håller tummarna för att du får upp greppstyrkan också.

    #876270

    Tumlås i hantelrodd!!!!

    jävlar vad du köttar på!

    #876271
    ReNeGaDe wrote:
    Jaa, choklad är gott som fan!:P Tss! Vad vet han om kost och näring! Det är ju för tusan protein i mjölk, som i sin tur finns i choklad. Så det är bara nyttigt:D Samma sak gäller det med glass, myyycket mjölk, myyyycket protein!:P

    Låter bra det.. då kan man äta glass och choklad utan att få dåligt samvete.. :|

    #876272

    :wazzup:
    Går frammåt här som vanligt
    Kör hårt :emo-thumb

    #876273
    Quote:
    Vill träna på kvällen, men det är något jag måste bevisa för någon, så det lutar åt ett morgonpass!

    Vad är de du ska bevisa? Att du är en stor och stark och fruktad bergsgorilla`?:P

    Mvh

    #876274

    Fucking A we got bodys gansta right here =)

    #876275

    this means war! :-D
    haha, heidi är helt förstörd nu ju, pratar om choklad i sömnen och snackar något om att ”dra en lina choklad” :-D

    man ger inte knark till en knarkare!

    #876276

    Nu är kriget igång =)

    #876277
    Quote:
    Hell yeah girl! Fo’ sho! Old school style!

    AIGHT!

    Nä nu blir det sängdags, får inte vara uppe längre än så här för mamma

    God natt!

    Haha, that’s soo gangsta:wazzup:

    Lycka till med träningen hörrö8)

    #876278
    Quote:
    Förresten du, släng upp en journal du med, du skriver i andras med har ingen själv, det tycker jag är lite fuskigt när man inte kan skriva tillbaka till dig ju :P kom igen nu fegis! :P bawk bawk baaaawwwk!

    Hahaha! Smells like chicken in here right?:D Jag vågar inte, är för tunn!:(

    Ne skojja bara, jag ska göra de så fort jag har kommit igång på riktigt. Promise!8)

    Peace & Out

    #876279

    Bra kämpat brotha, lite otur d där med pumpsetet i snedbänken, men ska man lära sig nått så ska man göra det av misstag. Grymt kämpat i det andra också. Keep growing brorsan..

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.