ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876310

    beklagar ochså det med din farfar:( kör hårt

    #876311

    TUMLÅS![/b]

    då behöver du aldrig mer bli less för att greppet försvinner!

    fet hantelrodd dock!

    #876312
    ReNeGaDe wrote:
    Sittande kabelrodd
    40kg 12 reps
    90kg 7 reps
    80kg 10 reps

    Latsdrag
    60kg 12 reps
    70kg 12 reps
    50kg 15 reps

    Hantelrodd
    43.5kg 8 reps – tog inte ut mig så mycket här.
    36.5kg 15 reps – körde med mer kontakt här.
    31kg 15 reps – lååångsamma reps uuuupp och neeer.

    Chins
    12 reps kv

    Shrugs
    70kg 15 reps
    90kg 12 reps
    90kg 10 reps

    Sen palla inte underarmarna med mer.

    med hantlar

    31kg 12 reps
    31kg 12 reps
    26.5kg 12 reps

    Sen körde jag ltie baksida axlar.

    Då var passet slut.

    Nu ska jag ta det lugnt och tänka på min stackars farfar som gick bort imorses. Känns konstigt att veta att han aldrig mer kommer finnas, och likaså var det att se hans stela, kalla kropp innan jag stack till skolan.

    You Will Not Be Forgotten!

    Bröst imorn förövrigt.

    Bra rygg pass!

    Beklagar sorgen!

    #876313
    ReNeGaDe wrote:
    Nu ska jag ta det lugnt och tänka på min stackars farfar som gick bort imorses. Känns konstigt att veta att han aldrig mer kommer finnas, och likaså var det att se hans stela, kalla kropp innan jag stack till skolan.

    You Will Not Be Forgotten!

    Beklagar sorgen…

    Vilka jäkla pass du kör btw!:bb:

    #876314

    Beklagar din farfar…

    Bra jobbat att orka dra dig till skolan och till gymet efter det!

    Take care!

    #876315
    ReNeGaDe wrote:
    Gee: Tack mannen!:emo-thumb

    Crashy och Poox: Jag delar upp benen i två pass. böj på tisdag och oftast liggande lårcurl på onsdag samt marklyft. böjen från tisdagen känns inte på onsdagen, och marken på onsdagen känns inte nämnvärt på torsdagen eftersom det är så låga reps samt få set. Anledningen till att jag inte lägger mark på ryggpasset är för att den suger så mkt på mina klena underarmar.

    Hah ja det är ju också en variant, men kör du med remmar? Du kan ju inte vara så klen i underarmarna att du ej kan köra mark om du använder remmar? Men men, funkar det för dig så funkar det och det gör det ju uppenbarligen!

    Kämpa på!

    #876316
    ReNeGaDe wrote:
    Nope, jag kör inte med remmar. Funderar på att testa, men samtidigt stärker jag underarmarna utan. Dessutom kör jag bara marklyft som den enda krävande för underarmarna på onsdagar, så det gör nog inte så mycket. Ska dock testa någon gång.

    Tack! Och kör hårt du med!

    TUMLÅS ! FFS ! du kommer aldrig tappa något i hela ditt liv!

    #876317
    ReNeGaDe wrote:
    Haha okej :P hur gör man det då?

    tummen innanför de andra fingrarna, kan göra ont, för vissa jävligt ont hahah men det går över, kolla på nån OL film, där kör de med tumlås.

    #876318
    ReNeGaDe wrote:
    Nope, jag kör inte med remmar. Funderar på att testa, men samtidigt stärker jag underarmarna utan. Dessutom kör jag bara marklyft som den enda krävande för underarmarna på onsdagar, så det gör nog inte så mycket. Ska dock testa någon gång.

    Tack! Och kör hårt du med!

    Om underarmarna hämmar dig såpass mycket tycker jag det är en bra idé att testa remmar och istället slänga in lite underarmsträning i form av grippers eller underarmscurl på gymmet, t.ex en dag då du kör axlar eller något som inte involverar underarmarna. Bara en tanke!

    #876319
    Quote:
    Funderar på hur det blir med träningen i veckan, om det blir någon träning alls.

    Varför ska du inte träna?

    #876320
    ReNeGaDe wrote:
    Motivationen har för första gången sjunkit en aning. Får se hur det blir.

    Akta dig så jag inte hinner ikapp styrke- och muskelmässigt…Vet du inte att du mister 10% muskelmassa för varje dag du inte tränar..Det är farligt att tappa motivationen :D

    Omotiverad Renegade om 10 dagar:

    #876321
    Quote:
    Jerka: Jag strejkar för att du ännu inte lagt upp någon journal :P Näe, jag vet inte. Motivationen har för första gången sjunkit en aning. Får se hur det blir.

    Hahaha! Ska nog lägga upp en nästa sönda, troligtvis.
    Det är tillåtet att ta en vilovecka ibland. Du kanske t.o.m kommer tillbaka starkare;)

    #876322
    ReNeGaDe wrote:
    Haha.. har bakat idag med, känner mig sååå gay:D Blir nog ett pass ASAP!

    :P

    Ha det nice Evelybody!

    vad har du bakat?
    inget fel att bejaka sin femenina sida:P

    #876323

    Kokosbollar, va gott.. :D men akta, det kan vara en fälla.. :p

    #876324

    Känns det tråkigt tycker jag att man skall fundera lite över varför. Det kan vara så enkelt som att man har kört likadant en längre period och ledsnat på det. Oavsett varför tror jag absolut att man skall vila lite ibland om man känner sig omotiverad. Träning skall vara kul.

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.