ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876325

    Käka gott och vila en vecka. Så vilar du kroppen och skallen och snart kryper träningssuget fram igen.

    Det kan vara på grund av all tung träning som du tappat suget. Kan läsa lite tankar kring detta i artiklar/texter som Bartoll publicerat bland annat.

    Bara ett tips :-)

    #876326
    ReNeGaDe wrote:
    Kokosbollar :P Haha, nädå :P Åtgärdar detta med lite hårdrock8)

    LÖL

    Haha kokosbollar? kallar du det o baka?
    skit i motivationen nu, lyft mer skrot!!!:P

    #876327

    Ta en vilovecka, man känner mycket mycket mer pepp att träna efter den ;)

    #876328
    ReNeGaDe wrote:
    Alm, storcc, Poox: Tack grabbar! Mjo funderar på att ta en vilovecka. Men är samtidigt rädd att tappa lite styrka typ. Aja.. Tror fan jag kommer ta en vilovecka faktiskt. Passet idag gick dåligt ändå, förutom i bänken, där det gick sådär.

    Bänkpress
    3 set uppvärmning
    90kg 4 reps
    95kg 3 reps
    100kg 1 rep

    Sen lite biceps, 4 set triceps, 2 set underarmar och några sen bröst med så var jag färdig. Orkade inte köra mer. Less!

    Hade velat göra en tvåa åtminstone i bänken, aja. Gör väl det någon annan gång.

    Ska plugga lite om jag orkar, annars så ser jag på tv.

    Ska duscha nu med, hann inte göra det innan, var tvungen å skynda mig till affären för att köpa choklad :P

    Ha det gott!

    Du tappar ingenting på en vecka, det kan jag lova dig!

    #876329

    Du tappar inte styrka så länge du sköter maten, som vissa andra inte kan… :D

    #876330

    Bra bänken gosse. Ta en vilovecka ffs. Du verkar ligga lågt med motivationen nu, ta en soft vecka, käka gott, kika lite movies och ladda inför nästa vecka. Take care buddy.

    #876331

    Håller med alla andra ta en vilovecka. Gör själv det med jämna mellanrum, Kroppen får villa och sen när man ska börja igen så e man sjukt sugen på att träna o då tar man bara mer.

    #876332

    Hur går det? ingen träning alls eller?
    Testa att lägga om träningen lite, testa nya scheman kostillskott allt som är nytt. Nyhetens behag brukar var en grymt bra nytändning för motivationen.

    #876333
    ReNeGaDe wrote:
    Fan vad man känner sig tjock när man inte tränar ;) Kan inte längre äta choklad med bra samvete.

    Får väl dra ut och röra på mig nån dag snart så man gör någon nytta. Blir kanske träning imorn i samband med idrotten, eller så är vi lediga imorn, får se!

    Ha det gott.

    hehe men man känner sig mycket starkare när man börjar träna igen:emo-thumb

    #876334

    Vad händer nu då Pierre?
    Motivationen låg?
    Känner jag att motivationen inte ligger på top så brukar jag skrika på mig själv: ”Gå till gymmet NU din lata jävel” :p
    Funkar faktiskt. :D

    #876335

    Du har inte blitt lite övertränad? kanske är skröna haha men iaf.

    påstås ju kunna ge någon form av likgiltighet till träning, och annat för att nervsystemet är kört i botten eller något såntdär.

    #876336

    Du har ju knappast torskat styrka eller muskler på 1 vecka? De enda du har torskat är motivationen..de händer alla som tränar lika hårt som dig! Se bara till att få vila nu, så du kan komma tebax fräshare och köttigare än nånsin!:D

    #876337
    ReNeGaDe wrote:
    Tror nog att jag ska börja träna 3 ggr i veckan istället. Mer tid till annat så som plugg och annat skit.

    Låter som en ypperlig idé Pierre.

    Kör själv två helkroppspass i veckan enligt direktiv från Grandmaster, med strålande resultat.

    Ger mig fan på att du skulle växa ur kläderna om du skulle skära ner på antalet träningsdagar per vecka.

    Hoppas innerligt att du hittar tillbaka till glädjen igen.

    Må gott, mannen.

    #876338

    Vad gör du uppe såhär sent Pierre? :p
    Du ska ju gå och gymma imorgon! :p ;)

    #876339

    du har varit snabb du:D varför slutade du med fotbollen?

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.