ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875665
    ReNeGaDe wrote:
    Hej där! Ja det var länge sen jag skrev i din också, måste vara pga alla nya träningsjournaler:| Tack Vanni :) Jadå, ska fortsätta så långt jag kan!

    Ja det är kul att se att du ökar med vikterna också;)

    #875666

    Du kör på bra! Det syns att du har lagt på dej en hel del kött,fortsätt så:up:

    #875667

    Karl! Kom igen nu, du har lovat mig mått:)
    För övrigt så ser de bra ut! :D

    #875668
    ReNeGaDe wrote:
    Nu ska vi se här:

    Armar: 33.5 cm
    Ben: Ca 51 cm
    Bröst: Ca 100 cm
    Vader: 35.5 cm
    Midja: Ca 76 cm

    Nästan identiska mått som jag hade på senaste mätningen (typ en månad sen). Dock är jag lite längre, 179cm och född -88. Har läst igenom din journal och kommer fortsätta följa den! Dels för att det är kul att se andras träningsupplägg, och dessutom för att vi är sågott som jämnstarka i många övningar, så det ökar på motivationen lite ;)

    Reser utomlands nu i dagarna, men inom 2veckor kommer jag starta min egen journal, då höstens träning ihop med skolstarten drar igång på allvar, och blir ännu mer seriös än innan!

    Kämpa på du!
    /Erik

    #875669

    Sidechesten såg ju bra ut :D Ådrig och underarmarna såg helt ok ut med :)

    #875670
    ReNeGaDe wrote:
    Hehe, tack. Japp, bra att du påminde mig, glömt av det helt:D
    Nu ska vi se här:

    Armar: 33.5 cm
    Ben: Ca 51 cm
    Bröst: Ca 100 cm
    Vader: 35.5 cm
    Midja: Ca 76 cm

    Ja, det var väl allt tror jag? Hehe, inga supermått direkt. Du får lov att skratta om du vill:D hehe.. nu ska jag äta framför Jay Leno! Ha det gott!

    Det är bara kämpa på, personligen tycker jag t.e.x armar ser större ut, men jag kan ha fel, keep going, soon you wil be there! :emo-thumb

    #875671

    Haha låter riktigt kul. xD har också sett den för ett tag sen och ja vet den va grymt bra… :)

    #875672

    Vi har samma problem, har aldrig kunnat äta mkt på morgonen..
    Får fan tvinga i mig mat, men ibland dröjjer det 2 timmar innan jag orkar äta

    #875673

    Pröva att göra en drink istället. Har samma problem med att käka frukost som er. Men det löste jag genom att köra på flytande. går lättare ner och mättar inte lika lätt.
    4 dl mjölk
    30g chokladproteinpulver
    1 dl havregryn
    1 banan

    Mixa med mixerstav. Ger sådär 500 kcal, sedan om du orkar en macka på det :up:

    #875674

    Najs, jag ska testa redan imorgon :D

    #875675

    show us the abs now :P

    #875676

    Bra pass mannen ! Träna på så biffen sen när skolan börjar inga 1or som ska få va tykna :bb: :bb2:

    #875677

    Jag säger det igen, du är fan rätt stark =)

    #875678

    Dannar is teh shit ;)

    #875679
    ReNeGaDe wrote:
    Yes, då har man vaknat! La oss 5 imorse. Idag blir det bröst! :bb: jajjemänsan! Gäller bara att få i sig något att äta först, gott gott!

    Ha det bra så länge!:emo-thumb

    juup äta va de :p då tycker jag vi gör de nu mä då ;) pz

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.