ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876340
    ReNeGaDe wrote:
    Samt att några lade av, och några bytte lag, och nya spelare kom in i laget. Så gemenskapen fanns inte riktigt där, vilket är viktigt eftersom det är en lagsport. Har många gånger funderat på att börja spela igen

    Det där känner man igen, ”laget” fanns inte kvar och då var det inte kul längre…………..men jag gör comeback om någon månad haha, ska bli kul, saknat skiten.

    Är du säker att du blivit långsammare? i nian sprang jag 60m på kring 8,5 eller ngt, 55kg och 168cm lång eller något, sen när jag börjat gymnasiet krossade jag den tiden (sprang iofs 100m då men det gick undan bra mycket mer om man ser till tiden) även om jag vägde massor mer och inte sprungit på ett bra tag.

    #876341
    ReNeGaDe wrote:
    nåt gymmande blir det nog inte idag även om jag hade velat :P Är stängt nu förstår du, cptider dem har satt upp.

    Quote:
    Haha??

    Stängt redan kl. 13.00?
    Värre än mitt cp gym, och jag bli lack som faan på skiten..:D

    #876342
    ReNeGaDe wrote:
    Haha, hyfsat i alla fall :P Näe, tyckte det var skitkul med fotbollen. Men tyckte att det blev mer och mer på ”allvar” istället bara för att gå ut och ha kul. Samt att några lade av, och några bytte lag, och nya spelare kom in i laget. Så gemenskapen fanns inte riktigt där, vilket är viktigt eftersom det är en lagsport. Har många gånger funderat på att börja spela igen, men nöjer mig med lite straffsparkar och lite skott på mål på sommartiderna:emo-thumb

    Själv? Håller inte du på med någon sport?

    nej gymmar bara:)slutade med friidrotten för ca 3 år sen.Orkade inte träna

    #876343

    Fick man MVG för 13,50 på 100m? det är ju, hm ingen supertid precis.

    #876344
    Quote:
    Fick man MVG för 13,50 på 100m? det är ju, hm ingen supertid precis.

    Nej, men tänk på att standarden är relativt låg. Det är ju inte så att de finns potentiella 100meterslöpare överallt..

    #876345
    ReNeGaDe wrote:
    Sami123: Haha, ja fan, det är skittider där ;)

    huffen: Aah okej :) inte någon konditionsträning?

    nej mycket sällan.Imponerande resultat i höjdhopp,löpning och längd:) jag gjorde sånt där test senast när jag gick i sexan.Hoppade 480 i längd och sprang 60m på 8.1 om jag inte minns fel

    #876346
    ReNeGaDe wrote:
    Yepp :P Vad var gränserna på din skola då? Och vad sprang du på 100m sist du tog?

    vi har inga utskrivna gränser, mest för att man ska få prova. 12,40 första och och enda gången, eller nej, sprang en gång i åttan utan tid också hehe. Men under 13,40 var vääldigt många. Och det var en löparbana så inget tjaffs med längden vi sprang.

    #876347
    ReNeGaDe wrote:
    12,40;) Det var inte illa du:emo-thumb Storebrorsan som var fotbollsspelare sprang 11,02 när han gick i trean. Ska sikta på att slå den tiden ;)

    Håller på å trixar å mixar med ett upplägg nu ;) får se om den blir bra sen.

    Ha det nice!

    11,02 är SJUKT bra! maccartney på kolozzeum hade kört sm å shit och han hade 10.86 som bäst, tävlat och tränat som sprinter dessutom, få bror din att tävla ffs!

    #876348

    En hälsning från två soffliggare i helsingborg…

    #876349

    Wtf ?! Har du halverat träningsmängden? jag tror att det är för få set per muskel..men men..Go for it dude!8)

    #876350
    ReNeGaDe wrote:
    Ingen träning för Erik idag?

    Check the journal boy!:evil:

    #876351
    Jerka wrote:
    Wtf ?! Har du halverat träningsmängden? jag tror att det är för få set per muskel..men men..Go for it dude!8)

    Fast det faktum att Grandmaster tagit sig upp på 250 i mark med sitt 1-set-till-failure-upplägg indikerar ju att det går alldeles utmärkt att köra lite mindre och öka lika bra ändå, eller ännu bättre.:P

    #876352
    Jon Larsson wrote:
    Fast det faktum att Grandmaster tagit sig upp på 250 i mark med sitt 1-set-till-failure-upplägg indikerar ju att det går alldeles utmärkt att köra lite mindre och öka lika bra ändå, eller ännu bättre.:P

    Ok, jag är ingen expert men jag tycker att det verkade vara för lite. Olika upplägg fungerar för olika människor. Hur länge har Grandmaster sysslat med styreträning?

    Mvh

    #876353

    Det ser ju ut att gå mycket bra för dig!
    Kööör på! :D

    #876354

    Halloj Pierre!!

    Mja, bilder va fan verkligen på tiden.. haha.

    Nu har jag kommit igång med en journal igen, fett skönt kan jag säga. nu är jag frisk, eller, så frisk jag nånsin kan bli alla fall.. Så tänkte tappa 5 kilo nu, en gång för alla.;)

    Men du ska veta att du är en motivationskälla, du bara tuffar på och tuffar på med träningen, och det verkar ju verkligen ge resultat. GRYMT!!

    keep on KÖTTA!!!!!

    Tomas

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.