Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal
Excellento brotha. Grymma curls rakt igenom, kan tänkta mig att du hade rätt bra tryck i biceps.
Gööött Schysst styrka.
Ben ikväll?
Kanske ett tillfälle att ta lite bilder när du sitter i botten av dina ATG-böjar.
A full squat is a beautiful thing, my man.
Bra militärpressar där!! Hur djupt går du med stången? Fortsätt koetta på!!
Imponerande militärpressar Pierre
Är grymt imponerad av dig Pierre, minns för ett par månader sedan då du kalla dig lillen här på gymmet i jämnfört med alla andra.
Nu tycker jag du börjar komma upp på en hög nivå. Fortsätt så och du kmr bli HUGE man:)
Du knäcker av lika bra pass som innan ser jag!! Var får du all motivation ifrån liksom, du verkar aldrig tröttna.
Vila dig nu rejält idag, kan behövas1 Vad blire imon?
Köttah
I’m outtie..
Tänk på testot mannen!
Är det inte dags för lite bilder snart?
Riktigt bra jobbat :up: .
Aha!
Någon mer än jag som förmår uppskatta plumpheten hos Al ”The shoemeister” Bundy alltså?
Detta är ytterligare ett tecken på att du är en väldigt fin människa, Pierre.:nod
Testat Marabou Dukat? Det är riktigt gott!
Schysst pass! Skönt med sovmorgon, har de imon jag med, börjar 1^^ sen blire fest på kvällen!
Ät och väx!
Dubbelpost:/
Goa latsdrag kiven, men marklyften, 10 reps. Det är väl lite väl många reps? Smäll på och dra mellan 1-4 reps
härligt pass. 2 set 10 reps på 100kg i mark nice.en anna satsar på en 6 a nästa vecka på 100 kg.kämpa på
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY