ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876445

    Excellento brotha. Grymma curls rakt igenom, kan tänkta mig att du hade rätt bra tryck i biceps.

    #876446

    Gööött =) Schysst styrka.

    #876447

    Ben ikväll?

    Kanske ett tillfälle att ta lite bilder när du sitter i botten av dina ATG-böjar.:P

    A full squat is a beautiful thing, my man.8)

    #876448

    Bra militärpressar där!! Hur djupt går du med stången? Fortsätt koetta på!!

    #876449

    Imponerande militärpressar Pierre

    #876450

    Är grymt imponerad av dig Pierre, minns för ett par månader sedan då du kalla dig lillen här på gymmet i jämnfört med alla andra.
    Nu tycker jag du börjar komma upp på en hög nivå. Fortsätt så och du kmr bli HUGE man:)

    #876451

    Du knäcker av lika bra pass som innan ser jag!! Var får du all motivation ifrån liksom, du verkar aldrig tröttna.
    Vila dig nu rejält idag, kan behövas1 Vad blire imon?

    Köttah ;)

    #876452
    ReNeGaDe wrote:
    Ska myspysa från fredag till måndag.
    Smell ya later!

    I’m outtie..

    :P Tänk på testot mannen!

    #876453

    Är det inte dags för lite bilder snart?
    Riktigt bra jobbat :up: .

    #876454

    Aha!

    Någon mer än jag som förmår uppskatta plumpheten hos Al ”The shoemeister” Bundy alltså?8)

    Detta är ytterligare ett tecken på att du är en väldigt fin människa, Pierre.:nod

    #876455
    ReNeGaDe wrote:
    Faaan va gott det är å äta:happy: vräkt i mig nudlar och köttabullar nu, och nu sitter jag med glass. Ska dra och köpa lite choklad senare kanske. Jag ska bli feeeet!

    Testat Marabou Dukat? Det är riktigt gott! :P

    #876456

    Schysst pass! Skönt med sovmorgon, har de imon jag med, börjar 1^^ sen blire fest på kvällen!:D

    Ät och väx!:P

    #876457

    Dubbelpost:/

    #876458

    Goa latsdrag kiven, men marklyften, 10 reps. Det är väl lite väl många reps? Smäll på och dra mellan 1-4 reps :)

    #876459

    härligt pass. 2 set 10 reps på 100kg i mark nice.en anna satsar på en 6 a nästa vecka på 100 kg.kämpa på

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.