ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876460
    ReNeGaDe wrote:
    Haha:D Säger inte namnet då det är något personligt, men hon bor i nossebro och är sötare än socker! ;D Träffade henne första gången förra fredagen, vi såg på bio och hade mysigt och hon sov över :P Och sen kom hon igen i torsdags, och stannade tills igår. Så det har varit myspys samt god mat!

    Haha, jo jag vet ;P men jag var alldeles för upptagen med å mysa ;P det ska bli skärpning lovar jag, bättre bilder, mer muskler och mer naket på bilderna tills nästa gång :bb: :P

    Nu ska jag äta lite.

    Ha det fint!

    Nossebro säger du?
    Vart råkar du bo Pierre??

    #876461

    Fan vad härligt att läsa om dina amorösa eskapader.

    Är säker på att den sockersöta kommer att göra underverk för din motivation – för att inte nämna det övriga livet.

    Way up, man!:P

    #876462
    ReNeGaDe wrote:
    Latsdrag
    50kg 12 reps
    60kg 10 reps

    85kg 10 reps PB
    85kg 10 reps PB
    75kg 10 reps – whoot? :P sluuuuut.
    60kg 12 reps

    Kabelrodd
    50kg 12 reps
    50kg 12 reps

    Strikta och långsamma.
    Lightweight baby :P

    Raka Pulldowns
    60kg 9 reps – sluuut.
    50kg 10 reps
    50kg 10 reps

    Skön övning. Dock fick jag inte så bra kontakt här idag.

    Marklyft
    70kg 10 reps
    100kg 10 reps
    100kg 10 reps

    Åh fy helvete:D Här kändes det som om man aldrig hade kört övningen förut :P Jag skyller på att jag redan var trött i ryggen och i baksida lår. Men det beror mest på att jag inte kört övningen på väldigt länge. Ska börja kötta den igen lovar jag!

    Sen körde jag 2 set Sittande vadpress med. Mer hann jag inte.

    Idag blir det lite plugg, maot och softande! Sen imorn är det sovmorgon till 13.20, sen två lektioner kvar, och sen blir det ;)

    Ha det gott! Ska fetta mig lite nu och se på simpsons tänkte jag:nerd:

    Now playing: Basshunter – Vi sitter i Ventrilo och spelar DOTA[/b]

    bra pass.:up: Kul att du har hittat nån att gullas med

    #876463
    ReNeGaDe wrote:
    Haha:D Japp, brudarna är bara i vägen och förstör bara träningen för en!

    Jo bra mår jag, men nu har hon åkt så det känns lite trist! Men nu kommer ju träningen gå bättre i alla fall:D Nu ska jag plugga lite och äta maot! Soft soft.

    Lycka till med din träning V och det övriga livet med!

    Ha det gott!

    Dom är inte bara i vägen, dom tar bort fokuseringen med

    Tjejer är farliga grejjer…

    Lycka till med allt man!!

    ;)

    #876464
    ReNeGaDe wrote:
    Hehe, mjo :p Tack Jerka!

    Som ni kanske har märkt är jag inte inne på forumet så ofta längre, har inte haft tid och så har jag heller inte tränat. Men imorn blir det nog träning, då ska rygg köttas som fan! Och marklyft med ska få sig lite!

    Nu blir det käk, sen plugg.

    Ha det gott!

    Good Luck! Kötta ryggen!

    #876465

    Bra ”marklyft” gosse, hur högt upp låg stången i racket? Men du SKA ju börja med marklyft Pierre. Kör hårt nu, och låt inte bruden ta upp för mycket tid. Du ska ha tid att träna också.

    #876466
    ReNeGaDe wrote:
    Marklyft
    140kg 3 reps PB :P

    Grattis till PB i mark!
    Fan shit vad du ökar..sist jag kollade in här låg dina mark på max 120..:emo-thumb

    #876467

    bra marklyft:) vad ligger max på?160?

    #876468
    ReNeGaDe wrote:
    _NOS: Jag tror du har missuppfattat mig lite. Jag hade stången på powerracket bara, men när jag körde så lyfte jag upp stången, gick ända ner till marken, och upp igen. Och sen när jag hade kört färdigt setet lade jag tillbaka den på racket. Så det var alltså inga ”halva markreps”

    Aha, jag uppfattade det som att du körde typ kronlyft. Riktigt bra gjort iaf pöjk,.

    #876469

    Bra hantelpressar Pierre, men ta tag i träningen och bli grofv nu.

    #876470
    ReNeGaDe wrote:
    huffen: Tack! Max vet jag inte, har aldrig provat. Får testa någon gång eller nåt :P

    _NOS: Hehe.. tack brotha!

    Fredagens pass:

    Hantelpress
    21kg 12 reps
    25.5kg 12 reps
    38.5kg 8 reps
    31kg ? reps

    Snedhantelpress
    4 set, 7-12 reps

    Chestpress
    2-3 set, 10 reps

    Kryssdrag
    2 set10-12 reps

    Pec-dec
    4 set, 10-12 reps

    Det var väl i stort sett allt jag körde. Tjejen var med också, hon såg lite uttråkad ut ;P Hon testade dock de silvriga hantlarna för biceps och curlade några ostrikta reps på 7kg’s hantlarna ;P

    Har vart med henne hela helgen, och så har hon smittat ner mig med hosta och förkylning med, men men.. Det var mmmysigt ändå! Blir nog ingen träning imorn. Fan får ta tag i träningen nu tycker jag innan jag tappar en massa.
    Ha det gott!
    Pusss

    Schysst pass!:) Kör hårt! hehe, lätt att slappa när man har tjej.

    #876471

    Här går det bra ser jag, Grattis till PB i marken.:emo-thumb

    #876472

    Som redan sagts, riktigt bra mark!

    Se till att tjejen börjar träna ihop med dig då om inte annat, kan vara svårt att lyckas övertala bara då de inte vill ”bli så stora” (vilket tjejer verkar tro att de blir över en natt) men kul är det att kunna dela intresset med träning =)

    #876473

    Hett me marklyft!

    #876474

    hur ser din dag ut matmässigt?Är det mammas mat i mängder eller 100 olika kosttillskott?:pop:

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.