Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal
Så går det när man har tjej :p
Tror inte det går så lätt, tyvärr. Du kan tvingas släpa med henne till gymmet och verkligen visa upp hur dåligt träningen går, innan hon kan tänkas överväga att lämna dig
Kämpa på iaf! :emo-thumb
Haha sry råka post mitt pass här hehe= )
Fan vad avis jag blir.
England ligger ju som bekant på loskavstånd ifrån Skottland, där den ädlaste av drycker framställs.
Have a good time, homie.
Hur mycket tar du i bänkpressen?
Slapp och käk är kanske inte plugga då
:wazzup: , vi kikar fortfarande in här..trots att vi inte skriver något. Hur många kg choklad har det blivit den senaste månaden?
Du får se till att träna på fredag då, så att du får ett köra ett ordentligt pass innan du sticker iväg. Bra pressar på senaste passet, tidigare när du har skrivit militärpress, har du kört den sittande då?
Ha det så bra i England! :friends:
Raka pulldowns
50kg 12 reps
55kg 12 reps
55kg 12 reps
45kg 10 reps
Chins
12 reps
12 reps
12 reps
Skön övning!
Pec-dec
3-4 set, 6-10 reps
Kryssdrag
2 set, 10 reps.
Körde sedan två set lite smålätta skivstångscurls med, samt 4 set lite lätt i benpressen. Det var dagens pass!
Imorn åker jag till England klockan 06.00, så kommer inte kunna uppdatera här.
Ni får ha det så gott era forumsnissar å träna hårt!
Ha det bra!
mvh Pierre
Stark i latsdragen!
Avis var ordet.
Riktigt stark i latsdrag:) Framför eller bakom nacken? Är det bakom så är du riktigt grym, även om framför är riktigt bra gjort det med:emo-thumb
Nej, verkligen inte i latsen.
Det går bra för dig Pierre ,härligt:) fortsätt så.
Leta upp Dorians gym!
+1
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY