ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876490

    Du måste komma igång med träningen nu gosse, annars kommer du skrumna bort och bli jätteklen. Kom igen nu grabben..!!!!

    #876491
    ReNeGaDe wrote:
    Ingen träning idag, ska plugga. Sugen på att kötta rygg, bröst och axlar, så det kommer förmodligen bli det imorn. Får se om jag kör allt på samma pass eller om jag delar upp det på fredagen också.

    Nu ska jag gå och äta något, hungrig som föaen!

    Peace brothers and sisters!

    YEAH BOY, Train Eat Grow, tråkigt med knät, sådant suger, får krya på det och träna det som kan tränas. Verkar gå bra för dig, fortsätt så :up:

    PEACE//cesse boy

    #876492
    ReNeGaDe wrote:
    Tack mannen! Mjo knäet är fortfarande lite dålig, men kan nog köra igång med lite lätt knäböj nästa vecka förhoppningsvis.

    Jag känner att jag har tappat lite tryck i armarna, främst biceps. Ska träna idag och vad mer jag har tappat styrka i.

    Sugen på lite rygg och bröst. Skriver ner vikterna med så det blir roligare att läsa och se tillbaka på.

    Ha de nice så länge!

    STRONG DIIICEL :p that´s the spirit. jag ska iväg och dunka the GUNZ idag, ska bli kul. Men som sagt var hoppas det läker bra, bara äta mat som fan hehe, nejdå men krya på dig.

    PEACE//cesse boy

    #876493
    ReNeGaDe wrote:
    Gott folk, det blir ingen träning idag. Jag är rädd att vår käre renegade har blivit ett steg latare än vad han redan är. Han beklagar för sig själv och för andra att han är psykiskt svag, och han meddelar även att glass och tv:n väntar:P

    Det blir alltså bara slappt idag! Förtjänar jag efter en tuff vecka. Imorgon kommer tjejen och då blir det förmodligen heller ingen träning. Men på måndag kör jag igång stenhårt igen, kommer aldrig lägga ner träningen. Inte tills jag fått den kropp jag vill ha!:emo-thumb

    Haha, du och din glass! Synd att man inte kan vara lika lat som du är, även om jag försöker ibland :D (säger hon som precis tagit en ”liten” powernap på 2 timmar, kan också erkänna att jag drömde om glass! a sign?) Slappa som bara du kan i helgen! Ha det bäst..

    #876494
    ReNeGaDe wrote:
    Tack biffen!

    Gott folk, det blir ingen träning idag. Jag är rädd att vår käre renegade har blivit ett steg latare än vad han redan är. Han beklagar för sig själv och för andra att han är psykiskt svag, och han meddelar även att glass och tv:n väntar:P

    Det blir alltså bara slappt idag! Förtjänar jag efter en tuff vecka. Imorgon kommer tjejen och då blir det förmodligen heller ingen träning. Men på måndag kör jag igång stenhårt igen, kommer aldrig lägga ner träningen. Inte tills jag fått den kropp jag vill ha!:emo-thumb

    Ha det gott!

    Skadar inte, kör på sedan när du har grym motivation, unna dig mat o snask o myspys nu :p

    PEACE man o trevlig helg!!!

    #876495

    ät mer chokladpudding så kommer trycket

    #876496

    [quote=”
    [B”]Steppen1983:[/B] Tack mannen! Jo motivationen börjar komma tillbaka nu känns det som. Sugen på att börja kötta nu igen, har inte haft tid bara. På måndag blir det jävlar mig att kötta! Fast då kör jag lite lugnare då, och mer fler reps än vanligt för att kroppen ska få vänja sig lite eller nåt.[/quote]

    Låter great mannen, jag brukar vara min träning, började med det noggrantjuni förra året, fick bra ökningar, körde 2 veckor tungt o en vecka lätt, så har jag kört nu hela tiden, gött som fan, men visst vi är alla olika. Lycka till o trevlig helg, vi höres av.

    MVH CEsse:)

    #876497
    ReNeGaDe wrote:
    Blev ett litet pass idag, körde lite armar och mage, kändes tungt! Även om jag körde med högre reps och lättare vikter. Imorgon blir det nog ben, och möjligtvis axlar.

    Snart blir det kycklingfilé och ris, mums mums.

    Ha de gott!

    Lite lustigt att vi båda gör ”comeback” samtidigt! Vi får ta o peppa varann lite, så de inte tar emot så jävligt ellerhur?!:p

    Kör hårt mannen, vill se riktiga monsterböjjar nu:emo-thumb

    #876498

    YEAH BOY! rullar på igen eller? jag kom från ett härligt ben o axelpass, rätt mör nu. ska in i duschen sedan mat.

    PEACE

    #876499
    ReNeGaDe wrote:
    Blev ett litet pass idag, körde lite armar och mage, kändes tungt! Även om jag körde med högre reps och lättare vikter. Imorgon blir det nog ben, och möjligtvis axlar.

    Snart blir det kycklingfilé och ris, mums mums.

    Ha de gott!

    What, ingen choklad?:D Här är det tonfisk som gäller idag… Kul att se att du är tillbaka igen! :happy:

    #876500

    Skippa provet då =D

    #876501

    Då har du ju all motivation du nånsinn kommer behöva =)

    #876502

    Du tar igen allt ska du se, men du måste se till att träna också! :emo-thumb

    #876503
    ReNeGaDe wrote:
    Ledig från onsdag till fredag, så då blir det banne mig träning som gäller! Såg förresten en cool rysare i helgen, ”Reekers” heter den, rätt äcklig.

    Har varit en bra helg, mypys. Är sugen på att äta något nu, inte för att jag är hungrig utan bara för att det är gott:P

    Vet inte vad det blir för pass imorgon, men jag kommer nog på nåt.

    Ha det brao!

    Puss

    chokladpudding och bänkpress

    #876504

    Har du haft avbrott? Orkar inte läsa igenom så många sidor, lagomt sliten :p
    Bara köra på, du får dra nytta av muskelminnet :up:

    Sj så börjar jag iaf komma tillbaka men det går lite halvtrögt ibland men bara kämpa på :)

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.